Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔίκαιο έδωσε στα αιτήματα των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων ο Τσοχατζόπουλος

Δίκαιο έδωσε στα αιτήματα των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων ο Τσοχατζόπουλος

Με υποσχέσεις από την πλευρά του υπουργού Ανάπτυξης Ακη Τσοχατζόπουλου, ότι σήμερα θα συζητήσει το ζήτημα καταβολής επιδότησης στα τουριστικά λεωφορεία με τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών Νίκο Χριστοδουλάκη έληξε η συνάντηση…

Με υποσχέσεις από την πλευρά του υπουργού Ανάπτυξης Ακη Τσοχατζόπουλου, ότι σήμερα θα συζητήσει το ζήτημα καταβολής επιδότησης στα<...> τουριστικά λεωφορεία με τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών Νίκο Χριστοδουλάκη έληξε η συνάντηση των εκπροσώπων του κλάδου του τουριστικού λεωφορείου.

Όπως ανακοίνωσαν οι τρεις συνεργαζόμενες ομοσπονδίες του τουριστικού χώρου (ΠΟΕΤ, ΓΠΟΠ, ΟΤΟΒΕ), είναι αποφασισμένες να κλιμακώσουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις, εφόσον δεν υπάρξει λύση στα δίκαια, όπως τα χαρακτήρισαν, αιτήματα τους. Πέραν της συνάντησης με τον υπουργό Ανάπτυξης έχει προγραμματιστεί και συνάντηση τους σήμερα με τον υπουργό Μεταφορών Χρ. Βερελή.

Το θέμα παραμένει σταθερό, και το μόνο αποτέλεσμα ήταν η αποδοχή από πλευρά Τσοχατζόπουλου ότι τα αιτήματα του κλάδου είναι δίκαια. Το κύριο αίτημα είναι η αντικατάσταση του “στόλου” των παλαιών τουριστικών πούλμαν, ενόψει και των Ολυμπιακών αγώνων, αλλά υφίσταται και το θέμα της υπαγωγής του κλάδου σε ένα συγκεκριμένο υπουργείο. Είναι γεγονός ότι το ΔΧ πούλμαν παραμένει επί χρόνια “άστεγο”, καθώς δεν ανήκει πλήρως ούτε στο υπουργείο Μεταφορών ούτε στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αποτέλεσμα να μην εκπροσωπείται τελικά από κανένα κυβερνητικό αξιωματούχο στην ΕΕ. Ο κ. Τσοχατζόπουλος εξέφρασε την επιθυμία τα τουριστικά λεωφορεία να “στεγαστούν” στο υπουργείο Ανάπτυξης.

Στην χθεσινή εκδήλωση οι επικεφαλής των ομοσπονδιών έκαναν λόγο για ανεκπλήρωτες προφορικές και γραπτές υποσχέσεις που δόθηκαν από την κυβέρνηση και δεν υλοποιήθηκαν, με κυριότερη αυτή της επιδότησης για την αντικατάσταση των δημόσιας χρήσης τουριστικών λεωφορείων με τους ίδιους ακριβώς όρους που αυτό γίνεται και με τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ. Τα ΚΤΕΛ, που εμφανίζονται ως η `πέτρα του σκανδάλου`, απολαμβάνουν επιδότηση που φτάνει μέχρι και το 50%, ενώ όπως είπαν, βρίσκεται στα συρτάρια του υπουργείου Ανάπτυξης ακόμα και η υποβαθμισμένη πρόταση για επιδότηση των τουριστικών λεωφορείων κατά μόνο 20%. Επίσης, οι εκπρόσωποι των ομοσπονδιών κατήγγειλαν ότι το τουριστικό λεωφορείο έχει χάσει μερίδιο αγοράς από τα σχολικά λεωφορεία που πραγματοποιούν εκδρομές παράνομα, αλλά και από άλλους φορείς (δήμους κ.α).

Όσον αφορά την εξαγγελθείσα ακινητοποίηση των περίπου 5.000 τουριστικών πούλμαν της χώρας, υπογράμμισαν ότι έχουν ληφθεί τα κατάλληλα μέτρα από τις συνεργαζόμενες ομοσπονδίες ώστε να μην προκληθεί πρόβλημα στην κυκλοφοριακή και συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των πολιτών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024