Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣυντονισμένες δράσεις και πρωτοβουλίες Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού – ΕΟΤ
Ειδική Επιτροπή για τη Διαχείριση της Κρίσης στον Τουρισμό

Συντονισμένες δράσεις και πρωτοβουλίες Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού – ΕΟΤ

“Ζούμε μια πρωτόγνωρη κρίση στην πατρίδα μας, κρίση όχι μόνο οικονομική, αλλά και θεσμική και κοινωνική. Έχει ήδη αγγίξει κάθε κομμάτι της οικονομικής δραστηριότητας στην χώρα μας και ειδικότερα τον τουρισμό. Για την αντιμετώπιση λοιπόν το ταχύτερο δυνατό αυτής την…

“Ζούμε μια πρωτόγνωρη κρίση στην πατρίδα μας, κρίση όχι μόνο οικονομική, αλλά και θεσμική και κοινωνική. Έχει ήδη αγγίξει κάθε κομμάτι της<...> οικονομικής δραστηριότητας στην χώρα μας και ειδικότερα τον τουρισμό. Για την αντιμετώπιση λοιπόν το ταχύτερο δυνατό αυτής την πρωτόγνωρης κρίσης, με πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, έχει δημιουργηθεί στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) Ειδική Επιτροπή για τη Διαχείριση της Κρίσης στον Τουρισμό”. Αυτά αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή του το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού.

Στόχος της συντονισμένης δράσης υπουργείου και ΕΟΤ είναι:
α. Να αποτραπούν περαιτέρω ακυρώσεις σε κρατήσεις.
β. Να απευθυνθούν στον εν δυνάμει επισκέπτη, στον επισκέπτη που ήδη σκέφτεται τη χώρα μας ως προορισμό για να περάσει τις διακοπές του και να τονιστεί ότι η Ελλάδα παραμένει ασφαλής και φιλόξενη.

Ο επικεφαλής της Ειδικής Επιτροπής Κρίσης κ. Νικόλας Κανελλόπουλος, διευκρινίζει στην ίδια ανακοίνωση: “Σε αυτό το πλαίσιο, προχωρούμε στις παρακάτω πρωτοβουλίες:

  • Προγραμματίζουμε συνεντεύξεις Τύπου σε κεντρικές πόλεις – αγορές.
  • Προχωρούμε στη συγκροτημένη παραγωγή ενημερωτικού υλικού, το οποίο θα αποστέλλουμε τακτικά στα Γραφεία Εξωτερικού του ΕΟΤ, στην ιστοσελίδα μας, καθώς και σε όλους του εμπλεκόμενους δημοσιογράφους.
  • Δημιουργούμε press kit για τους δημοσιογράφους ελληνικών και ξένων μέσων ενημέρωσης, το οποίο θα περιέχει:
    – dvd με ομιλίες και δηλώσεις του πρωθυπουργού, του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού και της υφυπουργού, υποτιτλισμένες στα αγγλικά και άλλο σχετικό περιεχόμενο
    – εμπεριστατωμένα στατιστικά στοιχεία για την Ελλάδα (ασφάλεια, πρόσβαση, επισκεψιμότητα, τιμές κ.λπ.)
    – οπτικό υλικό και γραφικά καμπάνιας “Υou in Greece” για χρήση σε έντυπο υλικό ή στο διαδίκτυο
    – βίντεο προώθησης (promo video) “You in Greece”
    – συχνές ερωτοαπαντήσεις (FAQs)
  • Χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο ως κεντρικό εργαλείο προώθησης της χώρας μας και οργάνωσης της λειτουργίας του ΕΟΤ:
    – Προσαρμόζουμε την ιστοσελίδα μας, www.visitgreece.gr , ώστε να περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες που αφορούν στην καμπάνια (FAQs, graphics, statistics, promo video κ.λπ.)
    – Διαμορφώνουμε και χρησιμοποιούμε συστηματικά ειδικό newsletter για ενημέρωση σε χρήστες – φίλους
    – Αξιοποιούμε όλα τα social media που έχουμε αναπτύξει για να προωθήσουμε το μήνυμα μας
    – Συγκροτούμε ειδική ομάδα, η οποία θα απαντάει στα μηνύματα και στα ερωτήματα που δεχόμαστε
  • Οργανώνουμε ταξίδια δημοσιογράφων από σημαντικά μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού στην Ελλάδα (fam trips), προκειμένου να προβάλλουν τη χώρα μας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό.

  • Μέχρι σήμερα:
    – η Επιτροπή συνεδριάζει καθημερινά
    – παρακολουθούμε τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στις κρατήσεις επισκεπτών στην χώρα μας
    – βρισκόμαστε σε συνεννόηση με τους Θεσμικούς-Συλλογικούς Φορείς Τουρισμού – πραγματοποιήθηκαν σχετικές συναντήσεις του Προέδρου του ΕΟΤ, ο οποίος είναι και επικεφαλής της Ειδικής Επιτροπής Κρίσης
    – αναπτύξαμε το βασικό σκεπτικό της καμπάνιας και τον τρόπο εξέλιξης της
    – αποφασίστηκε το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας “You in Greece”
    – οργανώνονται όλα τα παραπάνω με στόχο την υλοποίηση τους μέχρι το τέλος της προσεχούς εβδομάδας”.

    Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

    Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

    30/04/2024
    29/04/2024
    26/04/2024
    25/04/2024
    24/04/2024
    23/04/2024