Σύμφωνα με τον κ. Karl-Heinz Neumeister γενικό γραμματέα της Ένωσης Ευρωπαϊκών Αεροπορικών Εταιριών, Association of European Airlines, το 1999 θα είναι η χειρότερη χρονιά από πλευράς καθυστερήσεων στις αεροπορικές πτήσεις. […]
Σύμφωνα με τον κ. Karl-Heinz Neumeister γενικό γραμματέα της Ένωσης Ευρωπαϊκών Αεροπορικών Εταιριών, Association of European Airlines, το 1999 θα είναι η χειρότερη χρονιά από πλευράς καθυστερήσεων στις αεροπορικές πτήσεις.
Τα αεροδρόμια των Βρυξελλών, της Φρανκφούρτης, και του Λονδίνου προετοιμάζονται για να αντιμετωπίσουν ένα καλοκαίρι με καθυστερήσεις, που θα οφείλονται κυρίως σε προβλήματα της εναέριας κυκλοφορίας τα οποία επιβαρύνονται από τους περιορισμούς που προκύπτουν από τον πόλεμο στο
Η ΙΑΤΑ προειδοποιεί ότι εκατομμύρια επιβατών θα αντιμετωπίσουν μεγάλες καθυστερήσεις και ότι τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι φθάνουμε τα επίπεδα των καθυστερήσεων που είχαμε το 1989.
Επίσης η Ένωση Ευρωπαϊκών Αεροπορικών Εταιριών προειδοποιεί ότι αν κάποια χώρα αυξήσει τις πτήσεις της και δεν ακολουθήσουν και οι άλλες τότε οι καθυστερήσεις θα είναι χειρότερες γιατί θα μοιάζει με την κίνηση που δημιουργείται όταν από ένα δρόμο με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ξαφνικά βρίσκεσαι σε ένα δρόμο με μία μόνο.
Οι προσπάθειες για την αποφυγή αυτού του γεγονότος θα πρέπει να γίνουν από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες σύμφωνα με τον κ. Neumeister είναι υπεύθυνες γιατί δεν έχουν εφαρμόσει ένα αποτελεσματικό σύστημα εναέριας κυκλοφορίας.
Το σύστημα Eurocontrol είναι μεν υπεύθυνο για τη δομή του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου, αλλά δεν έχει την δύναμη να επιβάλει αλλαγές. Εξάλλου η ευθύνη του σταματά στις πτήσεις και όχι και στις προσγειώσεις.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.