Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΝέα φιλοσοφία με νέες υπηρεσίες, νέες εκθέσεις αλλά και νέες εγκαταστάσεις για την HELEXPO το 2006

Νέα φιλοσοφία με νέες υπηρεσίες, νέες εκθέσεις αλλά και νέες εγκαταστάσεις για την HELEXPO το 2006

Η καινοτομία, που χαρακτήριζε πιλοτικά όλες τις πρωτοβουλίες της HELEXPO τη χρονιά που πέρασε, τίθεται πλέον στο επίκεντρο της νέας αναπτυξιακής και επικοινωνιακής στρατηγικής της HELEXPO…

Η καινοτομία, που χαρακτήριζε πιλοτικά όλες τις πρωτοβουλίες της HELEXPO τη χρονιά που<...> πέρασε, τίθεται πλέον στο επίκεντρο της νέας αναπτυξιακής και επικοινωνιακής στρατηγικής της HELEXPO.

Νέα Φιλοσοφία

Με στόχο το σύγχρονο, το διαφορετικό, το καινοτόμο, το αποτελεσματικό και με σκοπό την ενίσχυση της ελκυστικότητας των διεθνών εκθέσεών της, η HELEXPO αλλάζει τα δεδομένα στη διοργάνωσή τους και προσθέτει καινοτόμα στοιχεία, υπηρεσίες, εκδηλώσεις, εργαλεία. Η νέα φιλοσοφία της HELEXPO είναι βαθιά προσανατολισμένη στη λογική της αγοράς, της ελεύθερης οικονομίας και των κανόνων τους, καθώς η HELEXPO καλείται να αντιμετωπίσει, με αξιώσεις πλέον, όχι μόνον τον εσωτερικό, αλλά κυρίως το διεθνή ανταγωνισμό, ανάμεσα σε σημαντικά εκθεσιακά κέντρα και οργανωτές εκθέσεων του εξωτερικού.

Νέα Στρατηγική Marketing

Μια νέα εποχή ανατέλλει για τον εθνικό εκθεσιακό φορέα ο οποίος καθιέρωσε ως στόχο τον κύκλο της HELEXPO στο διεθνές marketing των εκθέσεων που διοργανώνει, αναγνωρίζοντας τιμητικά και προνομιακά 30 χώρες γύρω από την Ελλάδα με σκοπό την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως Διεθνούς Περιφερειακού Εκθεσιακού Κέντρου.

Νέες Υπηρεσίες

Μετά την πετυχημένη πιλοτική εφαρμογή του Expo-Partenariat, η HELEXPO δημιούργησε ένα νέο λογισμικό στο δικτυακό τόπο expopartenariat και μια γραμμή άμεσης τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 800-800-40-40. Πρόκειται για μέσα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούν όσοι επισκέπτες ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο το χρόνο τους σε σχέση με τα ενδιαφέροντά τους, τα προσφερόμενα χρηματοοικονομικά εργαλεία, τις προνομιακές υπηρεσίες για εμπορικούς επισκέπτες, τις ευκαιρίες που δημιουργούν οι εκθέσεις της HELEXPO για συμφέρουσες αγορές.

Νέα Οργανωτική Δομή

Σε πλήρη εφαρμογή μπαίνει το νέο οργανόγραμμα της HELEXPO στα πρότυπα των μεγαλύτερων εκθεσιακών φορέων του κόσμου. Με τρεις εντελώς καινούριες Διευθύνσεις (Marketing, Συνεδρίων και Ανθρώπινου Δυναμικού) και με προβλέψεις για εσωτερικούς ελεγκτές και για υπευθύνους διαχείρισης ποιότητας, με ένα νέο καλά οργανωμένο τμήμα εμπορικών επισκεπτών, αλλά και πωλήσεων, η HELEXPO αναδιοργανώνεται και μπαίνει σε μια νέα εποχή. Τοποθετήθηκαν ήδη οι νέοι διευθυντές Σοφία Ευαγγελίδου, στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, Καλλιόπη Καρακατσάνη, στη Διεύθυνση Συνεδρίων, Χαράλαμπος Μιχαηλίδης, στη Διεύθυνση Υποστήριξης, και Αθανάσιος Ράπτης στη Διεύθυνση Marketing, που μαζί με τον υφιστάμενο Διευθυντή Οικονομικών Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο και υπό την εποπτεία του Γενικού Διευθυντή, Ιωάννη Παπακωνσταντίνου, δίνουν νέα δυναμική στον επιχειρησιακό σχεδιασμό και την αναδιοργάνωση του εκθεσιακού φορέα. Τα νέα διευθυντικά στελέχη προέρχονται όλα από τον ιδιωτικό τομέα και διαθέτουν σημαντικές γνώσεις και εμπειρίες, και σε συνδυασμό με τη βέλτιστη αξιοποίηση του υφιστάμενου ανθρώπινου δυναμικού της HELEXPO, δημιουργούν ένα ιδιαίτερα λειτουργικό και αποδοτικό σύνολο.

Νέες Εκθέσεις – Νέα Συνεδριακή Πολιτική

Καινούριες εκθέσεις μπαίνουν στο εκθεσιακό ημερολόγιο της HELEXPO για το 2006. Τα GAMICS στο HELEXPO PALACE, μια έκθεση προϊόντων ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας (14-17/4/06) στην Αθήνα. Η εντελώς ανανεωμένη SPORTEXPO, μια ουσιαστικά καινούρια έκθεση αθλητισμού, ψυχαγωγίας, εξοπλισμού και εγκαταστάσεων (6-9/4/06) στη Θεσσαλονίκη. Η AthensMedWood στο EXPO ATHENS, 1η Διεθνής Έκθεση Υλικών Επιπλοποιίας, εξαρτημάτων και ξυλουργικών μηχανημάτων, (24-27/3/06). H 71η ΔΕΘ (8-17/9/06) περιλαμβάνει νέα εκθεσιακά αφιερώματα ιδιαίτερου ενδιαφέροντος, ένα σημαντικό Διεθνές Επιχειρηματικό FORUM και πολλές εκπλήξεις. Παράλληλα σε όλες τις εκθέσεις της HELEXPO διοργανώνονται εκδηλώσεις ιδιαίτερου επιχειρηματικού, επιστημονικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος.

Νέες Εγκαταστάσεις

Τη συνέχεια των παρεμβάσεων αισθητικής και λειτουργικής βελτίωσης των εγκαταστάσεών της στη Θεσσαλονίκη περιλαμβάνει το επενδυτικό πρόγραμμα της HELEXPO για το 2006, με παράλληλες επενδύσεις στον τομέα της εξοικονόμησης ενέργειας και αναβάθμισης του κλιματισμού. Σημαντικό τμήμα του επιχειρησιακού σχεδιασμού του εκθεσιακού φορέα αποτελούν και οι προσπάθειες της διοίκησης για την αναβάθμιση της παρουσίας και της δραστηριοποίησής του στην Αττική σε νέες εγκαταστάσεις, αξιοποιώντας παράλληλα στο έπακρο το αναβαθμισμένο HELEXPO PALACE που φιλοξενεί ήδη πάνω από 18 σημαντικές εκθέσεις για το 2006.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024