Το 2022,130.000 Έλληνες ταξίδεψαν στη Γαλλία και “άφησαν” στη χώρα έσοδα 120 εκατ. ευρώ περίπου.
Η πρωτοβουλία “Marque France” θα κινητοποιήσει τις γαλλικές υπηρεσίες του εξωτερικού προς όφελος της προβολής της Γαλλίας, ώστε τα καλύτερα ταλέντα όλων των χωρών να την επιλέξουν για την υλοποίηση των ονείρων τους.
Η Catherine Colonna, υπουργός Ευρώπης και εξωτερικών υποθέσεων της Γαλλίας δήλωσε: “Στη Γαλλία, σπουδαίες γυναίκες και σπουδαίοι άνδρες έχουν αφήσει ανεξίτηλο σημάδι στην Ιστορία. Από τον αθλητισμό στον κινηματογράφο, από τη μόδα στο διάστημα, από την αρχιτεκτονική στη γαστρονομία, οι Γαλλίδες και οι Γάλλοι εξακολουθούν να δείχνουν τον δρόμο προς το αύριο.
Χάρη σε όλα αυτά, η Γαλλία είναι ήδη παρούσα στις πέντε ηπείρους. Θέλουμε όμως να αναλάβουμε μια νέα πρόκληση: η Γαλλία να προσελκύει ακόμη περισσότερο κόσμο, ακόμη περισσότερα οράματα.
Για να παραμείνει μια χώρα που πρωταγωνιστεί στον 21ο αιώνα, ένα πολιτιστικό σημείο αναφοράς αλλά και ένας οικονομικός παράγοντας πρώτης γραμμής που εξακολουθεί να μαγνητίζει τους επενδυτές, η Γαλλία αποκτά τη Marque France, ένα σήμα αριστείας που ξεκινά από την παράδοση και φτάνει τη ψηφιακή και επιστημονική καινοτομία.
Προσκαλούμε επενδυτές και επιχειρηματίες από όλον τον κόσμο να έρθουν στη Γαλλία, με στόχο να τους βοηθήσουμε να κάνουν πράξη τις ιδέες και τα όνειρά τους.
Με την πρωτοβουλία Marque France, αναδεικνύουμε τις υπηρεσίες, τα προϊόντα μας, ό,τι είναι “made in France”, τη τεχνογνωσία που μπορεί να εξάγει η Γαλλία προς το εξωτερικό. Προωθώντας τα παραπάνω, η Γαλλία ενισχύει την αξιοπιστία των επιχειρήσεών της και στηρίζει τις εξαγωγές της. Η πρωτοβουλία Marque France θα είναι μια πρόσκληση στη Γαλλία για όσους θέλουν να τολμήσουν στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα”.
Στην Ελλάδα, την πρωτοβουλία αυτή παρουσίασε η πρέσβειρα της Γαλλίας στη χώρα μας, Laurence Auer, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που διοργανώθηκε στην Πρεσβεία της Γαλλίας.
Η Γαλλία ως προορισμός: ισχυρές δυνατότητες από την Ελλάδα
- Ποσοστό Ελλήνων τουριστών που ταξίδεψαν στο εξωτερικό το 2021 και το 2022: +155%
- Το 40% των Ελλήνων έχουν μείνει στο εξωτερικό τουλάχιστον μία φορά το 2022
- Το 2022, η Γαλλία υποδέχθηκε 130.000 Έλληνες επισκέπτες (κατατάχθηκε στην 7η θέση μεταξύ χώρες που επισκέφθηκαν Έλληνες) που απέφεραν έσοδα από τον τουρισμό περίπου 120 εκατ. ευρώ
- Μέση διάρκεια διαμονής: 9,7 ημέρες
- Κύριος τρόπος μεταφοράς: αεροπλάνο; 150 εβδομαδιαίες συνδέσεις το καλοκαίρι και 100 το χειμώνα
Προφίλ ταξιδιωτών
- Πρώτη φορά στη Γαλλία: 50% των επισκεπτών
- Επιστρέφοντες στη Γαλλία: 50% των επισκεπτών
- Μέση ηλικία: 45 ετών
- Περιοχές προέλευσης: Αθήνα (80%) και Θεσσαλονίκη (20%)
Προφίλ ταξιδιού
- Λόγοι επίσκεψης: Κυρίως αναψυχή (70%) αλλά και επαγγελματικά (30%)
- Βασικές δραστηριότητες για ταξίδια αναψυχής: εκδρομές, πολιτισμός, κληρονομιά, σημαντικές εκδηλώσεις, ψώνια και ορειβασία
- Κύρια χαρακτηριστικά επαγγελματικών ταξιδιών: αξιοσημείωτη συμμετοχή σε μεγάλα διεθνή συνέδρια και επαγγελματικές εκδηλώσεις και εμπορικές εκθέσεις
- Τα ταξίδια πραγματοποιούνται κυρίως την άνοιξη (32%) και το καλοκαίρι (38%), αλλά και το φθινόπωρο (10%) και το χειμώνα (20%)
Αγαπημένος προορισμός στη Γαλλία
- Παρίσι – Ile de France
- Provence-Alpes-Côte d’Azur
- Auvergne-Rhône-Alpes
Οι Έλληνες τουρίστες αναζητούν κυρίως διατηρημένες περιοχές και ανοιχτούς φυσικούς χώρους και προσπαθούν όσο το δυνατόν περισσότερο να αποφύγουν τον μαζικό τουρισμό.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.