Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΈρευνα: Οι άνθρωποι μειώνουν πάσης φύσεως έξοδα όχι όμως και τα ταξίδια
Έρευνα

Έρευνα: Οι άνθρωποι μειώνουν πάσης φύσεως έξοδα όχι όμως και τα ταξίδια

Hilton

Μετά από μια παγκόσμια έρευνα περισσότερων από 10.000 ταξιδιωτών από εννέα χώρες, βίντεο-ημερολόγια από 60 Αμερικανούς ταξιδιώτες και συνεντεύξεις εις βάθος με ειδικούς στον τομέα των ταξιδιών της Hilton, η έκθεση αποκαλύπτει τα θέματα που αναμένεται να είναι οι καταλύτες της αλλαγής και της καινοτομίας για τα ταξίδια από το 2024 και μετά.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη από τον ξενοδοχειακό κολοσσό Hilton και την εταιρεία ερευνών Ipsos, οι ταξιδιώτες αναφέρουν ότι θα μειώσουν άλλους τομείς προσωπικών δαπανών για να δώσουν προτεραιότητα στα ταξίδια αναψυχής το 2024, με την πλειονότητα των γενεών να αναφέρει ότι ο Νο1 λόγος για να ταξιδέψουν το 2024 θα είναι η ξεκούραση και η “επαναφόρτιση”, με μεγαλύτερη έμφαση στον ύπνο από ποτέ. Αυτές οι πληροφορίες και πολλές άλλες αποκαλύφθηκαν με την κυκλοφορία της 3ης Ετήσιας Έκθεσης Τάσεων της Hilton “What Millennials, Gen Z, Gen X and Baby Boomers Tell Us About Travel in the Year Ahead”. Εκτός από τον καθορισμό των προτιμήσεων και των επιθυμιών του ταξιδιώτη του 2024, η έκθεση εξετάζει βαθύτερα τον τρόπο με τον οποίο βλέπει κάθε γενιά τα ταξίδια – από την ψηφιακά μεγαλωμένη Gen Z μέχρι τους έμπειρους Baby Boomers.

“Σε αυτήν τη νέα χρυσή εποχή των ταξιδιών, οι ανάγκες των ταξιδιωτών αλλάζουν και πάντα καινοτομούμε για να εξυπηρετούμε καλύτερα τους επισκέπτες μας και να είμαστε η πρώτη τους επιλογή όταν βγαίνουν στο δρόμο”, δήλωσε ο Chris Nassetta, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hilton. “Σε πολλές γενιές, βλέπουμε επισκέπτες να προσαρμόζουν τη διαμονή τους μαζί μας, να επενδύουν σε ποιοτικό ύπνο, να επιδιώκουν νέες πολιτιστικές εμπειρίες και να διευρύνουν τα όρια των επαγγελματικών ταξιδιών”.

Η προσωπική ευεξία έχει σημασία για τους ταξιδιώτες και, ακόμη πιο συγκεκριμένα, θα δοθεί μεγαλύτερη εστίαση στο να απολαμβάνουν έναν καλό βραδινό ύπνο όσο λείπουν από το σπίτι – μια τάση που έχει επιταχυνθεί μετά τις προκλήσεις των τελευταίων ετών, που ενίσχυσαν την επιθυμία των ταξιδιωτών για ξεκούραση και χαλάρωση.

Το 2024, οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν εμπειρίες που θα είναι υπερεξατομικευμένες στις ανάγκες τους, από την κράτηση έως την εμπειρία στο κατάλυμα. Το 80% των παγκόσμιων ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα είπε ότι είναι σημαντικό να μπορούν να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους εξ ολοκλήρου στο διαδίκτυο, με το 86% των Millennials και το 83% των Gen Zers να ηγούνται αυτής της τάσης. Το 76% των ταξιδιωτών παγκοσμίως δήλωσαν ότι εκτιμούν τις ταξιδιωτικές εφαρμογές που μειώνουν το άγχος του ταξιδιού.

chart

Το φαγητό, ο πολιτισμός και οι διασυνδέσεις εμπνέουν τις αποφάσεις για ταξίδια αναψυχής, καθώς οι άνθρωποι δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα στην απόκτηση εμπειριών αντί έναντι υλικών αγαθών.

Στον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό για το 2024, η κύρια εστίαση είναι οι γαστρονομικές εμπειρίες. Μετά από αυτές, το 47% των ταξιδιωτών θα δώσει προτεραιότητα στην εξερεύνηση και την περιπέτεια, με τους Gen Zers και τους Millennials (με 52% και για τους δύο) να διαθέτουν περισσότερο προϋπολογισμό για αυτούς τους τύπους εμπειριών από τις άλλες γενιές.

Ακόμη, οι τρόποι εργασίας έχουν αλλάξει σημαντικά μετά την πανδημία – συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στο πότε, που και πως οι άνθρωποι ασκούν την εργασιακή τους απασχόληση. Ως αποτέλεσμα, εμφανίστηκαν και ενισχύθηκαν επιχειρηματικές τάσεις, συμπεριλαμβανομένων των συνδυασμένων ταξιδιών αναψυχής και επαγγελματικών χώρων, της αυξημένης διάρκειας παραμονής και της αυξανόμενης δημοτικότητας των δευτερευουσών αγορών για συσκέψεις και εκδηλώσεις. Στην πραγματικότητα, περισσότερο από το 1/3 των επιχειρηματιών ταξιδιωτών Gen Z και Millennial λένε ότι σκοπεύουν να παρατείνουν ένα επαγγελματικό ταξίδι για να απολαύσουν τον ελεύθερο χρόνο τους πριν ή μετά τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις.

“Κάθε γενιά ηγείται ενός ζωντανού συνδυασμού ταξιδιωτικών εμπειριών και προσδοκιών για το 2024”, δήλωσε ο Jason Dorsey, πρόεδρος του κέντρου The Center for Generational Kinetics και σύμβουλος γενεών για τη φετινή έκθεση του Hilton. “Ένα σημαντικό εύρημα είναι η προτεραιότητα μεταξύ των γενεών για συνδεσιμότητα και εξατομίκευση σε όλη την ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτό αποτελεί καλό οιωνό για την τροφοδοσία της καινοτομίας στον ταξιδιωτικό κλάδο και για τους ταξιδιωτικούς ηγέτες, όπως το Hilton”.

Hilton-2024-Trends-Report-Fact-Sheet

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024