Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςEuromonitor: Αύξηση 4,1% στα έσοδα του διεθνούς τουρισμού το 2018
Τουρισμός και οικονομία

Euromonitor: Αύξηση 4,1% στα έσοδα του διεθνούς τουρισμού το 2018

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Euromonitor, οι παγκόσμιες τουριστικές αφίξεις προβλέπεται ότι το 2018 θα παρουσιάσουν αύξηση 3,7% και τα έσοδα κατά 4,1% σε σχέση με το 2017, έναντι 3,5% του παγκόσμιου ΑΕΠ.

Ο τουρισμός συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχύτερους ρυθμούς από την παγκόσμια οικονομία για το 2018, όπως καταγράφει το Euromonitor International. Η πίεση τιμών θα παραμείνει στο άμεσο μέλλον εξαιτίας των συνθηκών αβεβαιότητας στην παγκόσμια οικονομία, όπως η κυβέρνηση Τραμπ, το Brexit, οι εντάσεις και οι τεταμένες σχέσεις μεταξύ της Β. Κορέας και των ΗΠΑ.

Η αύξηση της αξίας του κλάδου το 2017 αναμένεται να αυξηθεί κατά 4,1% και να περιοριστεί στο +3,1% το 2018, εξαιτίας της αβεβαιότητας και της μικρής οικονομικής επιβράδυνσης που αναμένεται στην Κίνα.

Μέχρι το 2022 η Κίνα θα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού σε επίπεδο ζήτησης (128 εκατ. ταξίδια), ξεπερνώντας τις ΗΠΑ. Η ανάπτυξη αναμένεται να είναι ιδιαίτερα ισχυρή και να διαμορφωθεί στο +8,4% για την περίοδο 2017-2022. Εκτός από την Ασία, οι ΗΠΑ και η Γαλλία αναμένεται να επωφεληθούν περισσότερο από κάθε άλλη χώρα. Η Κίνα αποτελεί ήδη τη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού βάσει τουριστικών δαπανών, με εκτιμήσεις για αύξηση 10,9% την περίοδο 2017-2022, κυρίως χάρη στο ΑΕΠ και την άνθιση της μεσαίας τάξης.

Τα ξενοδοχεία και οι αερομεταφορείς εξακολουθούν να συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων στον τουρισμό, ένδειξη υγείας της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, όπου τα παραδοσιακά στοιχεία συνεχίζουν να αποδίδουν σταθερή ετήσιο σωρευτικό ρυθμό ανάπτυξης 3,3%, με τους αερομεταφορείς και τα καταλύματα να αντιπροσωπεύουν πωλήσεις ύψους 1,2 τρισ. δολ.

Στις περισσότερες χώρες, οι online ταξιδιωτικές πωλήσεις αυξάνονται με μεγάλους ρυθμούς κάθε χρόνο. Ωστόσο, στις περισσότερες εξοικειωμένες με τον ψηφιακό κόσμο, όπως το Ην. Βασίλειο, υπάρχει σημείο κορεσμού στη δυνατότητα περαιτέρω αύξησης των διαδικτυακών πωλήσεων. Οι διαδικτυακές πωλήσεις στο Ην. Βασίλειο άρχισαν να σταθεροποιούνται το 2015 και δεν προβλέπεται να ξεπεράσουν το 70% στο σύνολο της ταξιδιωτικής αγοράς το 2017-2022, με την αγορά εκτός διαδικτύου να λαμβάνει το υπόλοιπο 30%.

Παρ’όλα αυτά, άλλες παραδοσιακές αγορές όπως η Γερμανία, συνεχίζουν ανοδικά έχοντας μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης σε συνδυασμό με την ισχυρή ανάπτυξη που προέρχεται από την Κίνα, τη Ρωσία και την Ινδία.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024