Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠόσο ακριβή είναι, τελικά, η Ελλάδα για τον τουρίστα;
Ερευνα των Βρετανικών Ταχυδρομείων

Πόσο ακριβή είναι, τελικά, η Ελλάδα για τον τουρίστα;

Τα Βρετανικά Ταχυδρομεία δημοσίευσαν και φέτος τα αποτελέσματα της έρευνάς τους για το κόστος διακοπών σε διάφορους προορισμούς των Βρετανών (the Post Office Holiday Cost Barometer). Στην έρευνα αυτή καταγράφεται το κόστος για διάφορες δαπάνες:…

Τα Βρετανικά Ταχυδρομεία δημοσίευσαν και φέτος τα αποτελέσματα της έρευνάς τους για το κόστος διακοπών σε διάφορους προορισμούς των Βρετανών<…> (the Post Office Holiday Cost Barometer). Στην έρευνα αυτή καταγράφεται το κόστος για διάφορες δαπάνες:
– σε Bar / Cafe (καφές, μπύρα Heineken, Coca-Cola),
– σε Super Market (εμφιαλωμένο νερό, αντηλιακό, αντικουνουπική κρέμα, τσιγάρα Marlboro),
– σε τοπικό Εστιατόριο (ένα γεύμα 3 πιάτων με κρασί, για 2 άτομα).

Η έρευνα έγινε σε 30 προορισμούς, περιλαμβανομένης και της Ελλάδας, από τον Καναδά μέχρι την Ινδονησία και από την Βραζιλία μέχρι την Ιαπωνία.

Σύμφωνα με την ανάλυση των στοιχείων που έκανε η GBR Consulting, σε σύνολο κόστους η Ελλάδα καταλαμβάνει την 18η ακριβότερη θέση από τους 30 προορισμούς με συνολική δαπάνη 63,4 Λίρες Αγγλίας. Στις επιμέρους κατηγορίες όμως, καταλαμβάνει:
– τη Νο. 1 θέση στην κατηγορία Bar / Cafe με συνολική δαπάνη 11,83 Λίρες Αγγλίας
– τη Νο. 16 θέση στην κατηγορία Super Μarket με συνολική δαπάνη 13,73 Λίρες Αγγλίας,
– τη Νο. 23 θέση στην κατηγορία Εστιατόριο με συνολική δαπάνη 37,86 Λίρες Αγγλίας.

Σε απόλυτα νούμερα για το σύνολο των προαναφερομένων δαπανών, και σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό μας, η έρευνα δείχνει πως η Ελλάδα είναι σημαντικά ακριβότερη από την Ισπανία (44,84 Λίρες Αγγλίας στο σύνολο), περίπου στα ίδια επίπεδα με την Αίγυπτο (60,76), την Κροατία (62,44), την Πορτογαλία (64,21) και την Μάλτα (64,95) και σημαντικά φθηνότερη από την Κύπρο (72,42) και την Τουρκία (75,21).

Ας σημειωθεί πως στην αντίστοιχη περυσινή έρευνα που είχε γίνει ανάμεσα σε 18 προορισμούς των Βρετανών, η Ελλάδα καταλάμβανε την 8η ακριβότερη θέση επί του συνόλου, ενώ στις επιμέρους κατηγορίες:
– τη Νο. 1 θέση στην κατηγορία Bar / Cafe
– τη Νο. 9 θέση στην κατηγορία Εστιατόριο
– τη Νο. 13 θέση στην κατηγορία Super Μarket / Tourist Shop

Δηλαδή, ο ΅πρωταθλητήςΆ της ελληνικής ακρίβειας για τον τουρίστα –με τις γνωστές επιπτώσεις για τη συνολική εικόνα για το Ελληνικό τουριστικό προϊόν- είναι τα Bar / Cafe ενώ στα Εστιατόρια και τα Super Market η Ελλάδα είναι ευθέως ανταγωνιστική. Ας σημειωθεί πως η έρευνα έγινε με τις συναλλαγματικές ισοτιμίες της 4ης Ιανουαρίου 2010 και έκτοτε το Ευρώ έχει εξασθενίσει σημαντικά (από 0,9 Λίρες Αγγλίας σε 0,84 και από 1,44 Δολάρια σε 1,23) καθιστώντας τους προορισμούς με Ευρώ, σαν την Ελλάδα, πιο ελκυστικούς.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024