Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤο Διαδίκτυο ξεπέρασε το επιχειρηματικό μοντέλο των παραδοσιακών ταξιδιωτικών πρακτόρων
41 ταξιδιωτικοί πράκτορες και γραφεία χρεοκόπησαν πέρυσι στο Ην. Βασίλειο

Το Διαδίκτυο ξεπέρασε το επιχειρηματικό μοντέλο των παραδοσιακών ταξιδιωτικών πρακτόρων

Οι οικονομικοί αναλυτές προειδοποιούν ότι οι τουριστικοί πράκτορες και τα ταξιδιωτικά γραφεία θα αγωνιστούν να επιβιώσουν στο μέλλον, αν δεν προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς.

Αναφορές από τις εταιρείες συμβούλων KPMG και Wilkins Kennedy τονίζουν τις κλιμακούμενες πτωχεύσεις στην ταξιδιωτική βιομηχανία το περασμένο έτος και επισημαίνουν την ανάγκη πολλών εταιρειών να αλλάξουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα.

Σύμφωνα με την Wilkins Kennedy, 41 ταξιδιωτικοί πράκτορες και ταξιδιωτικά γραφεία έχουν χρεοκοπήσει τον τελευταίο χρόνο, καθώς το εμπόριο επλήγη από την ύφεση, τις φυσικές καταστροφές στην Ασία και την Αραβική Άνοιξη.

Ο Anthony Cork, συνεργάτης της Wilkins Kennedy, δήλωσε: “Το Διαδίκτυο έχει ξεπεράσει το επιχειρηματικό μοντέλο των παραδοσιακών ταξιδιωτικών πρακτόρων. Ο κόσμος διαθέτει όλο είναι και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στο να κάνει μόνος του την κράτηση των διακοπών του online.

Για να επιβιώσουν, οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να μπουν στην αυξανόμενη αγορά online κρατήσεων με καλύτερες τιμές, μεγαλύτερη ευελιξία, και πιο διαφοροποιημένες υπηρεσίες, για να εξασφαλίσουν ότι θα προσελκύουν περισσότερους από τους σημερινούς, όλο και πιο συνειδητοποιημένους, τουρίστες”.

Τα σχόλιά του συμπίπτουν με αυτά της KPMG, η οποία αναφέρει ότι το παραδοσιακό μοντέλο διοργάνωσης ταξιδιών, με τα μεγάλα νούμερα γκρουπ ταξιδιωτών, βρίσκεται σε “τελικό στάδιο παρακμής”, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου κλείνουν πτήσεις και διακοπές online.

Είκοσι τέσσερα ταξιδιωτικά γραφεία στο Ην. Βασίλειο έκλεισαν μέσα στο 2011 και περισσότερα αναμένεται να κλείσουν το 2012.

Ο Richard Hathaway, επικεφαλής του Τμήματος Ταξιδίων, Αναψυχής & Τουρισμού της KPMG, δήλωσε: “Οι επιχειρήσεις που δεν θα προσαρμόσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των σημερινών τουριστών, θα αντιμετωπίσουν αυξημένους κινδύνους κατά το επόμενο έτος, συμπεριλαμβανομένης της εξαγοράς τους ή της επιχειρηματικής τους αποτυχίας.

Η βρετανική αγορά των τουριστικών πρακτόρων, ειδικά για ταξίδια στο εξωτερικό, συρρικνώνεται. Μετά από μια μακρά περίοδο ετήσιων αυξήσεων, ο συνολικός αριθμός των διακοπών στο εξωτερικό που κάνουν οι Βρετανοί έχει μειωθεί κατά 20% την περιόδο 2008-2010, και τώρα ανέρχεται σε περίπου 36 εκατ. άτομα ετησίως, αριθμός που είχε να σημειωθεί από το 1999. Κατά την ίδια περίοδο, ο αριθμός των τουριστικών πακέτων -τα οποία αντιθέτως μετά βίας αυξήθηκαν τα προηγούμενα 10 χρόνια- μειώθηκε σε 14,1 εκατ. άτομα. Τα μεγέθη αυτά επίσης εμφανίστηκαν τελευταία στα μέσα της δεκαετίας του ’90”.

Πρόσφατη παγκόσμια έκθεση της KPMG αποκαλύπτει ότι το 74% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι πλέον πιο πιθανό να αγοράσουν εισιτήρια πτήσεων και διακοπές μέσω Internet σε σύγκριση με το 61% στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024