Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΑντιδράσεις για την λειτουργία της λεωφορειακής γραμμής `Αξιοθέατα της Αθήνας`

Αντιδράσεις για την λειτουργία της λεωφορειακής γραμμής `Αξιοθέατα της Αθήνας`

“Παράνομη”, χαρακτηρίζεται σχεδόν από το σύνολο των τουριστικών φορέων η λειτουργία της λεωφορειακής γραμμής `Αξιοθέατα της Αθήνας` του ΟΑΣΑ. Γίνεται λόγος για υποκλοπή του έργου των τουριστικών λεωφορείων ενώ `υπηρεσίες κατώτατης ποιότητας` δημιουργούν ουσιαστικό πρόβλημα στην τουριστική κίνηση της Αθήνας σύμφωνα με επίσημους φορείς…

“Παράνομη”, χαρακτηρίζεται σχεδόν από το σύνολο των τουριστικών φορέων η λειτουργία της λεωφορειακής γραμμής `Αξιοθέατα της Αθήνας` του ΟΑΣΑ.<…>Γίνεται λόγος για υποκλοπή του έργου των τουριστικών λεωφορείων ενώ `υπηρεσίες κατώτατης ποιότητας` δημιουργούν ουσιαστικό πρόβλημα στην τουριστική κίνηση της Αθήνας σύμφωνα με επίσημους φορείς. Ωστόσο από την πλευρά του ο ΟΑΣΑ, κάνει λόγω για μία πιλοτική αστική γραμμή που δεν σχετίζεται με ξενάγηση και δεν έχει καμία επιρροή στην λειτουργία των ιδιωτών.

“Πρόκειται για μία πιλοτική αστική γραμμή πόλης, η οποία κάνει στάσεις σε σημεία που αξίζει να επισκεφθεί ο επισκέπτης. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν γίνεται ξενάγηση παρά μόνο ακούγεται ένα ηχογραφημένο μήνυμα με το οποίο οι επιβάτες ενημερώνονται για τις δυνατότητες που έχουν εάν επιλέξουν να κατέβουν στην επόμενη στάση”. Αυτό αναφέρει στο TravelDailyNews, η διευθύντρια του γραφείου τύπου του ΟΑΣΑ, κ. Θεοδώρα Κουλούρη και συνεχίζει: “Όσο για το αντίτιμο του εισιτηρίου των 5 ευρώ, αυτό γίνεται καθώς παρέχονται επιπλέον παροχές, όπως το ηχογραφημένο μήνυμα, αλλά και ένα φυλλάδιο με σχετικές πληροφορίες για την Αθήνα”. Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ η λειτουργία της γραμμής συνεχίζεται κανονικά, ενώ το νομικό τμήμα του οργανισμού ασχολείται με την υπόθεση που θα συζητηθεί στις 17 Μαρτίου 2006.

Σε σχετική ανακοίνωση η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξεναγών σε ανακοίνωσή της και η πρόεδρος κ. Ζαφειρία Σκουλά αναφέρουν: “Την στιγμή, που το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης έχει επανειλημμένα εξαγγείλει την προσπάθεια για συνεχή αναβάθμιση των τουριστικών υπηρεσιών στην χώρα μας, αγνοείται παντελώς η πλήρης οργανωμένη περιήγηση και ξενάγηση των επισκεπτών, ο ανθρώπινος παράγοντας και η επικοινωνία με τους επισκέπτες μας, όπως αυτή προσφέρεται εδώ και πολλά χρόνια από τους επαγγελματίες του χώρου και υποβαθμίζονται οι υπηρεσίες της χώρας μας σε `ξενάγηση`, με αστικό λεωφορείο είτε αυτή γίνεται από συνοδό-εισπράκτορα, είτε σε μαγνητοφωνημένη μορφή”. Και η ανακοίνωση συνεχίζει: “Ευελπιστούμε ότι η αδικία και η παρανομία που συντελείται εις βάρος του κλάδου μας, αλλά και πολλών άλλων επαγγελματιών θα λάβει τέλος με την παρέμβαση των αρμόδιων αρχών”.

Από την πλευρά των φορέων, ο HATTA, και δια στόματος του κ. Μανώλη Μαλλιάρη, υποστηρίζει: “…εμείς δεν περιμέναμε να έρθει το θέμα στην επιφάνεια και μετά να προβούμε σε οποιαδήποτε κίνηση. Ήδη, είχαμε εκφράσει τις αντιρρήσεις μας και τις επιφυλάξεις μας από όταν ανακοινώθηκε ότι θα δημιουργηθεί αυτή η γραμμή. Με βάση το νόμο 2446 η ενέργεια αυτή του ΟΑΣΑ είναι παράνομη, ενώ παράλληλα, αποτελεί υποκλοπή του έργου των τουριστικών γραφείων που παρέχουν αυτό το είδος τουρισμού”.

Επίσης, όπως προαναφέρθηκε, ο κ. Μαλλιάρης επισημαίνει: “…εκτός από την παρανομία του ΟΑΣΑ, δημιουργείται και ουσιαστικό πρόβλημα στην τουριστική κίνηση της Αθήνας, καθώς οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι πολύ χαμηλής ποιότητας και δεν είναι αντάξιες αυτών που περιμένει ο επισκέπτης από τη χώρα που διοργάνωσε τους Ολυμπιακούς Αγώνες”.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού – ΠΟΕΤ, κ. Γεώργιος Δούκας επισημαίνει: “Το έργο αυτό ανήκει στα τουριστικά λεωφορεία, ενώ δεν υπάρχει κενό στην αγορά των περιηγήσεων, αφού εξειδικευμένα τουριστικά γραφεία οργανώνουν εκδρομές σε όλα τα αξιοθέατα της Αθήνας”. Επίσης αναφέρει: “Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται σε αντίθεση με τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης για ενίσχυση των επιχειρήσεων, ενώ όχι μόνο είναι παράνομη, αλλά στην ουσία με χρήματα των φορολογούμενων πολιτών τείνει να καταστρέψει μια ολόκληρη αγορά (αυτή των περιηγήσεων), από την οποία ζουν εκατοντάδες άνθρωποι (επαγγελματίες και εργαζόμενοι) και την οποία για πολλά χρόνια ο κλάδος προσπάθησε να δημιουργήσει”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024