Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΝέα καμπάνια τουρισμού στα Δωδεκάνησα με στόχο την ευαισθητοποίηση των κατοίκων

Νέα καμπάνια τουρισμού στα Δωδεκάνησα με στόχο την ευαισθητοποίηση των κατοίκων

Μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης όλων των κατοίκων της Δωδεκανήσου, αλλά κυρίως όσων επαγγελματιών ασχολούνταιμε τον τουριστικό κλάδο, ξεκινά το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, προκειμένου να αναστρέψει την αρνητική πορεία του τουρισμού […]

Μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης όλων των κατοίκων της Δωδεκανήσου, αλλά κυρίως όσων επαγγελματιών ασχολούνται<...>με τον τουριστικό κλάδο, ξεκινά το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, προκειμένου να αναστρέψει την αρνητική πορεία του τουρισμού στην περιοχή.

Το σλόγκαν της καμπάνιας, σύμφωνα με τοπικά δημοσιεύματα είναι: `Ο τουρισμός δεν είναι επάγγελμα, είναι τέχνη, θέλει ψυχή`, ενώ στόχος της είναι να προτρέψει τον Δωδεκανησιακό λαό να αλλάξει νοοτροπία και συμπεριφορά απέναντι στους τουρίστες, τους οποίους βλέπει μόνο υπό το πρίσμα κάποιου οικονομικού οφέλους, και να επαναποκτήσει το `χαμένο` χαμόγελο, το ήθος και την φιλοξενία που τον διέκρινε.

Η καμπάνια θα διαρκέσει έως και τις 11 Σεπτεμβρίου και θα περιλαμβάνει καταχωρήσεις στις τοπικές εφημερίδες, ραδιοφωνικά σποτ, αφίσες και ειδικά έντυπα που θα διανεμηθούν πόρτα – πόρτα, ενώ το κόστος υλοποίησης της ανέρχεται στις 80.000 ευρώ.

Αναφερόμενος ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου, κ. Γιώργος Xατζημάρκος στους λόγους για τους οποίους αποφασίσθηκε να γίνει η συγκεκριμένη καμπάνια, απαρίθμησε τους λόγους της βαθιάς κρίσης που βιώνει για τέταρτη χρονιά ο τουρισμός της περιοχής, έθιξε την εκδήλωση συμπεριφορών που απέχουν από το δέον γενέσθαι, αλλά και το χαμηλό βαθμό ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε αρκετές περιοχές. “Σκοπός μας” τόνισε “δεν είναι να ενοχοποιήσουμε κανέναν για την κρίση, αλλά να εργασθούμε όλοι μαζί για να βγούμε από αυτήν”.

Ο κ. Σαρρής εκ μέρους του Σωματείου των Εστιατόρων ανέφερε χαρακτηριστικά ότι “πολλοί από μας αντιμετωπίζουμε τον τουρισμό με ναρκισσισμό και λειτουργούμε με την πολιτική του ευρώ, αντί με την πολιτική του χαμόγελου και της φιλοξενίας. “Έχουμε κομμάτι της ευθύνης κι εμείς. Η προσπάθεια δεν πρέπει να σταματήσει εδώ” δήλωσε ο εκπρόσωπος των ιδιοκτητών ταξί, κ. Θ. Xατζηγεωργίου.

Τέλος, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, κ. Ηλίας Κωτιάδης, κλείνοντας την παρουσίαση τόνισε ότι “η καμπάνια ήταν απαραίτητο να γίνει, σε μια προσπάθεια αναστροφής του αρνητικού κλίματος. Η απήχησή της προς τους αποδέκτες της θα μετρηθεί εκ του αποτελέσματος στην επόμενη έρευνα που θα διενεργήσει η ΔETAΠ το έτος 2006 στις πύλες εισόδου – εξόδου της Ρόδου και της Κω”, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην αναγκαιότητα σύστασης ενός Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού, θέμα που έχει τεθεί στις προτεραιότητες του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024