Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ νέα τουριστική στρατηγική της ΕΕ αποκαλύπτεται στην World Travel Market
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού

Η νέα τουριστική στρατηγική της ΕΕ αποκαλύπτεται στην World Travel Market

Το μερίδιο της Ευρώπης στις διεθνείς τουριστικές αφίξεις μειώθηκε σε 51% το 2011, από 60% το 1990, ενώ το μερίδιό της στα διεθνή τουριστικά έσοδα έπεσε στο 44% από 49% κατά την ίδια περίοδο.

Ο Eduardo Santander, εκτελεστικός διευθυντής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τουρισμού (European Travel Commission) θα αποκαλύψει τη στρατηγική της στη διεθνή έκθεση World Travel Market, στο Λονδίνο, στις 6 Νοεμβρίου.

Αυτή θα είναι η πρώτη ευκαιρία για τα ΜΜΕ να συναντήσουν τον κ. Santander και να του απευθύνουν ερωτήσεις για τους τρόπους που η Ευρωπαϊκή Ένωση και η ETC θα χρησιμοποιήσει για να προωθήσει την Ευρώπη ως τουριστικό προορισμό. Όσον αφορά στο μερίδιο της Ευρώπης στις διεθνείς τουριστικές αφίξεις, αυτό μειώθηκε σε 51% το 2011, από 60% το 1990, ενώ το μερίδιό της στα διεθνή τουριστικά έσοδα έπεσε στο 44% από 49% σε 44% κατά την ίδια περίοδο.

Παρά τη μείωση του μεριδίου αγοράς, ο τουρισμός εξακολουθεί να έχει τεράστια αξία για την οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το 2010 ο τουρισμός αποτέλεσε άμεσα το 5% του ΑΕΠ της ΕΕ και έμμεσα το 10%. Τα διεθνή έσοδα από τον τουρισμό ήταν 306 δισ. ευρώ, με 6 από τους 10 κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς του κόσμου από πλευράς αφίξεων και τους πέντε από πλευράς εσόδων, να είναι ευρωπαϊκοί. Η τουριστική βιομηχανία απασχολεί 9,7 εκατ. ανθρώπους (σε 1,8 εκατ., συνήθως μικρομεσαίες, τουριστικές επιχειρήσεις), δηλαδή το 5,2% του συνολικού εργατικού δυναμικού  της Ευρώπης. Ως εκ τούτου, μια σημαντική βελτίωση των επιδόσεων της ΕΕ ως τουριστικός προορισμός θα τη βοηθήσει να αντιμετωπίσει τις οικονομικές και νομισματικές κρίσεις της.

Η ETC ιδρύθηκε το 1948, με έδρα τις Βρυξέλλες. Η ETC έχει δημιουργήσει ομάδες εργασίας που συγκεντρώνουν εμπειρογνώμονες του τουρισμού από τους Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού των χωρών-μελών της, δηλαδή οι αντίστοιχοι “ΕΟΤ” 33 ευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένων και των 24 χωρών της ΕΕ. Η αποστολή της ETC είναι η ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της Ευρώπης ως τουριστικού προορισμού και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας, μέσω της γνώσης και την ανταλλαγή μεταξύ των μελών της, αλλά και η άσκηση πίεσης (lobbying), καθώς και η δημιουργία μιας επαγγελματικής πλατφόρμας μάρκετινγκ για την επιτυχή προώθηση των χωρών-μελών της σε μακρινές αγορές.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024