Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΚΕ.Π.ΚΑ.: Λιγότερα τα παράπονα καταναλωτών για τουριστικές υπηρεσίες το 1ο τετράμηνο 2007
Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

ΚΕ.Π.ΚΑ.: Λιγότερα τα παράπονα καταναλωτών για τουριστικές υπηρεσίες το 1ο τετράμηνο 2007

Μειωμένος παρουσιάστηκε στο πρώτο τετράμηνο του 2007, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο, ο αριθμός παραπόνων που δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές υπηρεσίες. Συγκεκριμένα, ο […]

Μειωμένος παρουσιάστηκε στο πρώτο τετράμηνο του 2007, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο, ο αριθμός παραπόνων που δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές υπηρεσίες. Συγκεκριμένα, ο αριθμός παραπόνων<...>από 184 (3,15% επί του συνόλου των καταγγελιών) που ήταν πέρσι, φέτος ανήλθε στα 156 (2,96% επί του συνόλου). Σημειώνεται πως το ΚΕ.Π.ΚΑ. στο πρώτο τετράμηνο του 2007 δέχθηκε 5.272 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του το ΚΕΠΚΑ: “Δεχτήκαμε αρκετές καταγγελίες – παράπονα, οι οποίες αφορούσαν οργανωμένα ταξίδια και υποσχέσεις, που δεν τηρήθηκαν, αρνήσεις επιστροφής χρημάτων, για έγκαιρη ακύρωση, απαιτήσεις, για υπέρογκες προκαταβολές, καθυστερήσεις πτήσεων, «μεταλλαγμένες» χρονομεριστικές μισθώσεις κ.λπ. Παρότι, παρουσιάζεται μια μικρή μείωση του αριθμού των καταγγελιών, ο τομέας του τουρισμού απαιτεί πιο σοβαρή προσέγγιση, εποπτεία και προγραμματισμό, από την Ελληνική Πολιτεία.

Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., όσον αφορά στις τουριστικές επιχειρήσεις, κατά 5.698,34 ευρώ.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024