Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΧορηγός της “Αθήνα 2004” έγινε η Ολυμπιακή Αεροπορία

Χορηγός της “Αθήνα 2004” έγινε η Ολυμπιακή Αεροπορία

Η Ολυμπιακή Αεροπορία έγινε ο 8ος Μέγας Εθνικός Χορηγός της Αθήνα 2004 με συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ της προέδρου της ΟΕΟΑ Γιάννας Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη και του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της […]

Η Ολυμπιακή Αεροπορία έγινε ο 8ος Μέγας Εθνικός Χορηγός της Αθήνα 2004 με συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ<...> της προέδρου της ΟΕΟΑ Γιάννας Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη και του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Ολυμπιακής Αεροπορίας Διονύση Καλόφωνου, παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρίστου Βερελή.

Αναφερόμενη στη συμφωνία η πρόεδρος της Αθήνα 2004 υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ότι “Tο ποσό της χορηγίας ανέρχεται σε 10 εκατομμύρια ευρώ. Είναι σημαντικό ότι όλο το ποσό είναι προσφορά σε είδος. Μ` αυτό τον τρόπο, η ΟΑ δεν θα εκταμιεύσει χρήματα σε μια δύσκολη για τις διεθνείς αερομεταφορές περίοδο, αλλά θα προσφέρει εισιτήρια. Από τα 10 εκατομμύρια ευρώ της χορηγίας, τα 2 εκατομμύρια ευρώ μπορεί να είναι εισιτήρια άλλων αεροπορικών εταιριών για προορισμούς που δεν εξυπηρετούνται από την ΟΑ. Η χορηγία αφορά τόσο στους Ολυμπιακούς, όσο και στους Παραολυμπιακούς Αγώνες”.

Η κα Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη, αφού διευκρίνησε ότι επιλεγμένα προϊόντα της “Αθήνα 2004” θα πωλούνται και από το δίκτυο της ΟΑ, αναφέρθηκε γενικότερα στο χορηγικό πρόγραμμα της ΟΕΟΑ, λέγοντας: “Θέλω να κάνω έναν απολογισμό σε ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα της Αθήνα 2004. Ο αρχικός προϋπολογισμός του χορηγικού προγράμματος ήταν 200 εκατομμύρια ευρώ. Ήταν ένας στόχος δύσκολος, για πολλούς ανέφικτος, όμως έως τώρα, τα έσοδά μας έχουν ανέλθει στα 272,8 εκατομμύρια ευρώ. Έχουμε ξεπεράσει τον αρχικό μας στόχο κατά 36%. Ο νέος μεγάλος στόχος είναι τώρα 300 εκατομμύρια ευρώ. Ήδη, έχουμε επιτύχει ολυμπιακό ρεκόρ στο αγώνισμα των χορηγιών, έχουμε ξεπεράσει το Σύδνεϋ με μόνο το 20% του αριθμού των χορηγών που διέθετε το Σύδνεϋ. Έως τώρα, από τα 272,8 εκατομμύρια ευρώ το 57% είναι σε μετρητά, ενώ στο Σύδνεϋ ήταν περίπου 40%”.

Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρίστος Βερελής χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετικό το γεγονός και πρόσθεσε:“Ολοκληρώθηκε μία αρκετά μακρά περίοδος συζητήσεων, οι οποίες είχαν να κάνουν με την πολύ δυσμενή θέση όλων των αερομεταφορών της περιοχής μας και ιδιαίτερα μετά την 11η Σεπτεμβρίου 2001. Έτυχε η σημερινή μέρα που φτάσαμε στην θετική κατάληξη, η ΟΑ να είναι ο Μέγας Χορηγός για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στη χώρα μας. Σήμερα που υπογράφεται αυτή η συμφωνία, ξεκινά μία νέα περίοδος μεγάλων δυσκολιών για όλες τις αερομεταφορές, όχι μόνο της περιοχής, αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης. Ένας πολύ δυσάρεστος πόλεμος ξεκινάει και τα προβλήματα τα έχει ζήσει πρώτα από όλα η Ευρώπη. Και πρώτοι απ` όλα τα προβλήματα αυτά τα αντιλαμβάνονται οι αερομεταφορείς. Ελπίζουμε ότι θα υπάρξουν εκείνες οι ενέργειες που θα δώσουν τη δυνατότητα στους ευρωπαίους αερομεταφορείς να αντιμετωπίσουν τις αντίξοες συνθήκες. Και για το λόγο αυτό θα είναι και το πρώτο θέμα του Συμβουλίου των υπουργών Μεταφορών που γίνεται την άλλη εβδομάδα στις Βρυξέλλες. Θέλω να επισημάνω ότι η ΟΑ παρ` όλες τις αντίξοες συνθήκες τα έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια και για πρώτη φορά έχει κάνει μία σημαντική αναδιάρθρωση. Αυτή τη στιγμή, η ΟΑ έχει 4.500 λιγότερο προσωπικό απ` ό,τι είχε το έτος 2000. Έχει μπορέσει μέσα σε αυτό το πολύ δυσμενές περιβάλλον στο οποίο ένας μεγάλος αριθμός ιστορικών αεροπορικών εταιριών κατέρρευσε, τα έχει καταφέρει και συνεχίζει την πορεία της. Η τελευταία αναδιάρθρωση την οποία έχουμε προγραμματίσει για τη δημιουργία της νέας ΟΑ θα συνεχίσει για πολλά χρόνια να φέρει τους κύκλους και να έχει τις υπηρεσίες, τις οποίες χάρη του άξιου πτητικού προσωπικού την έχει κάνει να έχει μία από τις εξαιρετικά υψηλές θέσεις διεθνώς στα θέματα της ασφάλειας πτήσεων“.

Ο πρόεδρος της Ολυμπιακής Αεροπορίας Δ. Καλόφωνος τόνισε ότι “Οι κύκλοι της ΟΑ και οι κύκλοι του 2004 είναι μία άρρηκτη αλυσίδα από σήμερα μέχρι την ολοκλήρωση των Αγώνων και αρκετούς μήνες μετά. Πιστεύω ότι η εμπειρία των στελεχών της ΟΑ, η μακρόχρονη πορεία της στον τομέα των αερομεταφορών μέσα στο διεθνή χώρο και η ασφάλεια είναι οι πρώτες εγγυήσεις. Η οργάνωση που έχουμε και τα στελέχη που ασχολήθηκαν επιμελώς όλο αυτό το διάστημα σε συνεργασία με τα στελέχη του 2004 είναι η εγγύησή μας ότι θα καταφέρουμε μία δύσκολη πρόκληση που γίνεται σε πάρα πολύ δύσκολους καιρούς. Ο κλάδος των αερομεταφορών βάλλεται οικονομικά εδώ και τρία χρόνια και το ότι πετούμε με ασφάλεια είναι η καλύτερη εγγύηση για το μέλλον”.

Απαντώντας ο υπουργός Μεταφορών Χ. Βερελής σε ερώτηση αν η σημερινή συμφωνία διευκολύνει στην πώληση της ΟΑ υπογράμμισε ότι το γεγονός δίνει μια θετική προοπτική και “προφανώς θα τη βοηθήσει να έχει μέσα στο νέο επιχειρηματικό σχήμα της και συμμετοχές ιδιωτών, οι οποίοι θα αποτιμήσουν όλη αυτή τη θετική εικόνα”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024