Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΚυπριακές Αερογραμμές: Στο επίπεδο της μελέτης η δημιουργία του θυγατρικού αερομεταφορέα στην Ελλάδα

Κυπριακές Αερογραμμές: Στο επίπεδο της μελέτης η δημιουργία του θυγατρικού αερομεταφορέα στην Ελλάδα

‘Υπάρχει χώρος στην Ελλάδα και για μια άλλη αεροπορική εταιρία, παρόλο που τον τελευταίο καιρό κάθε χρόνο ανοίγουν 2-3 καινούργιες εταιρίες οι οποίες κλείνουν πριν καν τελειώσει το έτος. Το […]

'Υπάρχει χώρος στην Ελλάδα και για μια άλλη αεροπορική εταιρία, παρόλο που τον τελευταίο καιρό κάθε χρόνο ανοίγουν 2-3 καινούργιες εταιρίες οι οποίες<...> κλείνουν πριν καν τελειώσει το έτος. Το σκηνικό αυτό δεν μας έπεισε ότι μια αγορά των 10-12 εκατομμυρίων ανθρώπων δεν σηκώνει άλλη μια αεροπορική εταιρία', αυτά δήλωσε ο πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών κ. Χάρης Λοϊζίδης, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο πολυχώρο Αθηναϊς χθες το βράδυ.

Ο κ. Λοϊζίδης, σχετικά με την δημιουργία θυγατρικής αεροπορικής εταιρίας από τις Κυπριακές Αερογραμμές στον ελλαδικό χώρο, διευκρίνισε ότι πρέπει πρώτα να δημιουργηθεί το κατάλληλο πλαίσιο ώστε η τιμή των ναύλων να μην είναι τόσο πολύ χαμηλή και το κόστος του καινούργιου αεροδρομίου 'Ελ. Βενιζέλος' να είναι πιο προσιτό.

Ο κ. Λοϊζίδης επίσης ανακοίνωσε ότι υπήρξαν ορισμένες συζητήσεις με την αεροπορική εταιρία Aegean Cronus σχετικά με την δημιουργία κοινής αεροπορικής εταιρίας, αλλά πλήρης ανακοίνωση για τις κινήσεις των Κυπριακών Αερογραμμών πάνω στο θέμα θα γίνει στις αρχές Μαρτίου.

Όσο για την απελευθέρωση των αερομεταφορών μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου, ο κ. Λοϊζίδης ανέφερε ότι αυτό το γεγονός δημιουργεί για τις Κυπριακές Αερογραμμές πρόκληση και ευκαιρία για επέκταση. Η στρατηγική της εταιρίας του, που όπως είπε εφαρμόσθηκε και μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου είναι η προσπάθεια για διείσδυση σε να δρομολόγια, και όχι οι απολύσεις και μειώσεις του δικτύου, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε έκαναν άλλες αεροπορικές εταιρίες.

Οι Κυπριακές Αερογραμμές, εξάλλου, τόνισε ο κ. Λοϊζίδης είναι υπέρ της δημιουργίας του Κοινού Ευρωπαϊκού Εναέριου Χώρου, Common Aviation Area, και μάλιστα έχουν προτείνει να εφαρμοσθεί και πιο πριν από την 1η Ιανουαρίου του 2003 που έχει προτείνει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Με την εφαρμογή του Κοινού Ευρωπαϊκού Εναέριου Χώρου οι Κυπριακές Αερογραμμές θα είναι έτοιμες να δημιουργήσουν μια θυγατρική εταιρία στην Ελλάδα με συμμετοχή τους στο 100%.

Όσο για την στρατηγική της δημιουργίας θυγατρικής εταιρίας στην Ελλάδα ο κ. Λοϊζίδης ανέφερε ότι είναι μια φυσική εξέλιξη η οποία έχει ήδη εφαρμοσθεί και σε άλλους τομείς της οικονομίας όπως είναι ο τραπεζικός. Σχετικά με την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την εξαγορά ποσοστού της Ολυμπιακής Αεροπορίας ο κ. Λοϊζίδης είπε χαρακτηριστικά ότι η πρόταση των Κυπριακών Αερογραμμών υστερούσε στα οικονομικά οφέλη προς το κράτος. Προς το τέλος Αυγούστου, η πρόταση τους ήταν ήδη ετεροχρονισμένη και έτσι τέθηκε ξανά επί τάπητος ένα παλαιότερο σχέδιο για δημιουργία θυγατρικής αεροπορικής εταιρίας στην Ελλάδα. Πάντα υπήρχε, σύμφωνα με τον κ. Λοϊζίδη η πρόθεση να υπάρχουν σε αυτό το σχήμα και σύμμαχοι, και έτσι αυτή την στιγμή οι Κυπριακές Αερογραμμές βρίσκονται στην διαδικασία μελέτης και καθορισμού του αριθμού των αεροσκαφών που θα έχει αυτή η νέα αεροπορική εταιρία, των προορισμών στους οποίους θα πετάει, και στους συμμάχους της.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024