Η Ryanair έδωσε στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών για τον Απρίλιο 2018: 82% από τις 68.000 πτήσεις του Απριλίου αφίχθηκαν με ακρίβεια Δύο παράπονα ανά 1.000 […]
Η Ryanair έδωσε στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών για τον Απρίλιο 2018:
- 82% από τις 68.000 πτήσεις του Απριλίου αφίχθηκαν με ακρίβεια
- Δύο παράπονα ανά 1.000 επιβάτες.
- Λιγότερα από ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 1.000 επιβάτες.
- Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε: “Η Ryanair μετέφερε 12 εκατομμύρια επιβάτες τον Απρίλιο, με το 82% των πάνω από 68,000 πτήσεων της να φτάνει στην ώρα του. Ο αριθμός αυτός επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την τετραήμερη απεργία των ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στη Γαλλία, όπως επίσης και από την αποτυχία των Eurocontrol ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στις 3 Απριλίου. Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα 2018 του ‘Always Getting Better’, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.