Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsTο 91% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους τον Απρίλιο

Tο 91% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους τον Απρίλιο

Η Ryanair ανακοίνωσε σήμερα τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου. Πιο συγκεκριμένα: Το 91% των 62.000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες. 1 […]

Η Ryanair ανακοίνωσε σήμερα τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 91% των 62.000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους
  • Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες.
  • 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 11,3 εκατ. πελάτες τον Απρίλιο, με το 91% των 62.000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος ‘Always Getting Better’, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024