Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς Τάσεις10 τάσεις που θα επηρεάσουν τον τουρισμό στο μέλλον

10 τάσεις που θα επηρεάσουν τον τουρισμό στο μέλλον

Οι 10 τάσεις που θα επηρεάσουν τον τουρισμό στο μέλλον παρουσιάστηκαν από τον μελλοντολόγο Δρα Marvin Cetron

Οι 10 τάσεις που θα επηρεάσουν τον τουρισμό στο μέλλον παρουσιάστηκαν από τον μελλοντολόγο Δρα Marvin Cetron στην ανοιξιάτικη έκδοση του περιοδικού του<...> Hospitality Sales & Marketing Association International (HSMAI).

Στο άρθρο του Δρα Cetron, που έχει τίτλο “Forecasting Trends Shaping the Future of the Hospitality Industry,” αναλύονται οι παρακάτω τάσεις:

  • Ο παγκόσμιος πληθυσμός θα διπλασιαστεί τα επόμενα 40 χρόνια.
  • Οι όλο και αυξανόμενες διεθνείς επαφές εμπεριέχουν μεγαλύτερους κινδύνους τρομοκρατικών επιθέσεων.
  • Ο πληθυσμός του αναπτυγμένου κόσμου ζει περισσότερο.
  • Αυξανόμενη ολοκλήρωση της παγκόσμιας οικονομίας.
  • Τα γυναικεία κινήματα για ισότητα αρχίζουν να χάνουν την σπουδαιότητα τους κυρίως λόγω της μεγάλης πια επιτυχίας τους.
  • Ο τουρισμός, οι διακοπές, και τα ταξίδια θα συνεχίσουν να αυξάνονται την ερχόμενη δεκαετία όπως έγινε και στην δεκαετία του 1990.
  • Η ανεπτυγμένη τεχνολογία στις μεταφορές θα προσφέρει ταχύτερα ταξίδια και στον αέρα, αλλά και πάνω στη γη.
  • Το Internet αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Οι υπηρεσίες παρουσιάζουν την πιο γρήγορη ανάπτυξη στην παγκόσμια οικονομία.
  • Ο χρόνος γίνεται το πιο πολύτιμο `πράγμα` στον κόσμο.

`Ο Δρας Cetron αναλύει τις τάσεις που θα επηρεάσουν τον τουρισμό με τέτοιο τρόπο που βοηθάει τους υπεύθυνους του marketing και των πωλήσεων στον κλάδο`, δήλωσε η κ. Ilsa Whittemore συντάκτης του περιοδικού του HSMAI `Marketing Review`. Επίσης, ο Δρας Cetron τόνισε ότι το 2002 ήταν η χειρότερη χρονιά για τα ξενοδοχεία τα τελευταία 20 χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο. Μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου ο ξενοδοχειακός κλάδος έχασε 6,6 εκατ. θέσεις εργασίας, δηλ. ένας στους 12 εργαζόμενους έμεινε άνεργος, ενώ άλλες 6 εκατ. θέσεις θα χαθούν από επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό. Τα δύο τρίτα των θέσεων αυτών χάθηκαν στη Αμερική όπου χάθηκαν και οι ελπίδες για γρήγορη ανάκαμψη των ταξιδιών.

Μερικά από τα σημεία που τονίζει το άρθρο είναι τα ακόλουθα:

  • Ο τουρισμός στην Αμερική θα αναπτυχθεί με πιο γοργά βήματα από ότι ο μέσος παγκόσμιος όρος είτε μέσα στις ΗΠΑ είτε σε ξένους προορισμούς. Έτσι οι αλυσίδες ξενοδοχείων κτίζουν όλο και περισσότερα δωμάτια. Η Ευρώπη, θα παραμείνει σπουδαίος τουριστικός παίκτης, με ταξίδια μεταξύ των μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που όλο και μεγαλώνει και επειδή θα συνεχίσει να είναι ο αγαπημένος προορισμός πολλών Αμερικανών.
  • Οι αλυσίδες ξενοδοχείων που έχουν ιδιοκτήτες αμερικάνικες εταιρίες θα είναι ο μεγαλύτερος στόχος των τρομοκρατών, ενώ πολλά από τα μέτρα που θα λαμβάνουν θα είναι ορατά ακόμα και στους πελάτες.
  • Ο εξοπλισμός των ξενοδοχείων θα είναι τέτοιος ώστε να εξυπηρετούνται οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες, οι οποίοι θα διαμένουν στα ξενοδοχεία κυρίως εκτός περιόδου αιχμής.
  • Το κόστος των διακοπών θα μειωθεί από νέας τεχνολογίας οχήματα μεταφοράς που θα μεταφέρουν περισσότερους τουρίστες που θα αναζητούν καταλύματα. Ο σιδηρόδρομος θα κερδίζει έδαφος σε σχέση με τα αεροπλάνα ιδίως σε κοντινούς προορισμούς.
  • Οτιδήποτε μπορεί να κάνει το ξενοδοχείο για να κερδίσει χρόνο ο πελάτης θα έχει ως αποτέλεσμα ευχαριστημένους και επαναλαμβανόμενους πελάτες.
  • Οι εταιρικές συναντήσεις θα γίνονται όλο και πιο πολλές μιας και περισσότεροι υπάλληλοι θα δουλεύουν μέσω του Internet από τα σπίτια τους ή από χώρους μακριά από την δουλειά τους, έχοντας ως αποτέλεσμα την αύξηση των μικρών και μεσαίων ξενοδοχείων.
  • Η τεχνολογία θα παίξει σημαντικό ρόλο είτε στην εύρεση των ξενοδοχείων είτε κατά τη διάρκεια της διαμονής. Στην δεύτερη περίπτωση, η τεχνολογία που προσφέρεται στους πελάτες δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως πηγή εσόδων, αλλά ως διευκόλυνση προς τους πελάτες, οι οποίοι θα αφήσουν χρήματα στο ξενοδοχείο από τις άλλες εξυπηρετήσεις τους.
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024