Από τις πλαγιές του Χολομώντα και τα ψαρολίμανα του Ακάνθιου Κόλπου ξεκίνησε το προωθητικό ταξίδι της επόμενης διοργάνωσης του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω (Χαλκιδικής).
Μάθημα παραδοσιακής μαγειρικής εμπνευσμένο από τη μανιταροπαραγωγή του Χολομώντα ήταν η πρώτη προωθητική ενέργεια του Mount Athos Area Kouzina, που το Σάββατο 13 Ιουλίου ξεκίνησε το ταξίδι του στον κόσμο από τον παραδοσιακό ξενώνα “Ροδαμός”, σημείο στο οποίο θα πραγματοποιηθεί η τελετή έναρξης της διοργάνωσης – τον επόμενο Μάιο.
Το μάθημα παρακολούθησαν Έλληνες εκπρόσωποι Τύπου, οι οποίοι μεταξύ άλλων συμμετείχαν σε διαγωνισμό ψαρέματος, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14 Ιουλίου στο Στρατώνι. Οι δύο αλυσιδωτές πρωτοβουλίες του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω (Χαλκιδικής), που χαρακτηρίζονται καταρχάς από διαφορετικότητα και αντίθεση, απέδειξαν -για μία ακόμη φορά- ότι η εναλλαγή του φυσικού τοπίου στο τρίτο “πόδι” της Χαλκιδικής (βουνό – θάλασσα) είναι αυτή που διαμορφώνει τρόπους ζωής, φαινομένων και όλων των μορφών τουριστικής ανάπτυξης.
Το Mount Athos Area Kouzina εστιάζει στην προωθητική δραστηριότητα, στοχεύοντας στη δημοσιοποίηση όλων εκείνων των στοιχείων, προϊόντων και παραγόντων, που συνθέτουν τη δομή του, ως ετήσιας διοργάνωσης με μηνιαία διάρκεια (15 Μαΐου – 15 Ιουνίου).
Στη φωτογραφία, η κυρία Δάφνη από τον ξενώνα “Ροδαμό” παραδίδει μάθημα παραδοσιακής μαγειρικής.
Επιπρόσθετα θέτει σε ισχύ και χαρίζει το όνομά του στο πρώτο Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας, που φέρνει σε άμεση επαφή τους τοπικούς παραγωγούς και τα προϊόντα πρωτογενούς τομέα με την ξενοδοχειακή οικογένεια και τους χώρους εστίασης της προ του Άθω περιοχής – και όχι μόνο!
Επόμενο προϊόν που θα προωθηθεί από το Mount Athos Area Kouzina είναι τα περίφημα μύδια Ολυμπιάδας, τα οποία την επόμενη εβδομάδα θα μαγειρευτούν στον τόπο παραγωγής τους (σε εξωτερικούς χώρους) με πέντε διαφορετικούς τρόπους για λογαριασμό της βουλγάρικης τηλεοπτικής εκπομπής με τίτλο “Zvezdev’s Kitchen”.
Και αυτή η πρωτοβουλία εστιάζει στην παράλληλη προώθηση του φυσικού τοπίου και της καθιέρωσης της τοπικής παραγωγής / γαστρονομίας, ως τρόπου έκφρασης της τουριστικής δραστηριότητας.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.