Τελευταία νέα
ΑρχικήΠροώθηση ενεργειών θετικής δημοσιότητας σε Internet και Socia Media από τον ΕΟΤ
Ειδική ενότητα "The true story about Greece" στο visitgreece.gr

Προώθηση ενεργειών θετικής δημοσιότητας σε Internet και Socia Media από τον ΕΟΤ

Ενσωμάτωση, στην υφιστάμενη καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού που ήδη διενεργεί ο ΕΟΤ, ειδικής πλατφόρμας, με σκοπό την προώθηση ενεργειών θετικής δημοσιότητας στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ΕΟΤ, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την αλλαγή του κλίματος που έχει διαμορφωθεί για τη χώρα μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές, προχωρά στη δημιουργία ενός ακόμη εργαλείου, που σκοπό έχει να συμβάλει στην αναστροφή της διαφαινόμενης πτωτικής τάσης.

Πιο συγκεκριμένα, σε συνέχεια συνεργασίας της υπηρεσιακής ηγεσίας του ΥΠΠΟΤ με εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς, καθώς και με υπηρεσιακούς παράγοντες, αποφασίστηκε η ενσωμάτωση, στην υφιστάμενη καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού που ήδη διενεργεί ο ΕΟΤ, ειδικής πλατφόρμας, η οποία σκοπό έχει την προώθηση ενεργειών θετικής δημοσιότητας στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το διαδίκτυο και τα social media έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία από τον ΕΟΤ για την αναπαραγωγή ειδήσεων και τη διαχείριση της ταυτότητας και επικοινωνιακής πολιτικής της χώρας μας ως τουριστικού προορισμού. Σε αυτή τη βάση κρίνεται ως απαραίτητη η ανάπτυξη ενεργειών διαδικτυακής διαχείρισης φήμης (online reputation management) οι οποίες θα πλαισιώνονται απο έναν μηχανισμό συνεχούς καταγραφής και διαχείρισης όλων των σχολίων, απόψεων και εκτιμήσεων που αφορούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό (brand monitoring mechanism).

H εν λόγω πρωτοβουλία έχει ως βασικές προτεραιότητες:
α) την ανάδειξη και ενίσχυση των ποιοτικών στοιχείων και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

β) την ανάδειξη των θετικών μηνυμάτων που προκύπτουν μέσα από καταγεγραμμένες εμπειρίες και τοποθετήσεις επισκεπτών (video spots, web testimonials, reviews). Σε αυτή την κατεύθυνση επιλέχθηκαν ενέργειες, οι οποίες βασίζονται στο τρίπτυχο α) Business as Usual β) Value For Money/Affordability και

γ) Safety.

Ο καθένας μπορεί να επισκεφθεί την ειδική ενότητα “The true story about Greece” στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΟΤ, όπου θα αναρτώνται όλες οι θετικές ειδήσεις σχετικά με την Ελλάδα.

Η ενέργεια υποστηρίζεται ήδη από μια σειρά απο κρατικούς φορείς όπως η ΕΡΤ, το ΑΠΕ, το ΥΠΕΞ σε επίπεδο παραγωγής και συγκέντρωσης οπτικού και αρθρογραφικού υλικού, καθώς επίσης και σε επίπεδο ενεργειών δημοσιότητας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα του εξωτερικού, αλλά και στα ιδιωτικά ΜΜΕ της χώρας μας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024