Το 90% των καταναλωτών αναζητούν βιώσιμες επιλογές όταν ταξιδεύουν, ενώ σε ταξίδια τα τελευταία δύο χρόνια, 3 στους 5 καταναλωτές επέλεξαν πιο φιλικές προς το περιβάλλον μεταφορές ή καταλύματα.
Καθώς οι ταξιδιώτες κάνουν τα σχέδιά τους για άλλη μια φορά, ένας αυξανόμενος αριθμός από αυτούς αναζητά τρόπους για να έχει πιο ουσιαστικές και ευσυνείδητες εμπειρίες, είτε κάνοντας κράτηση με πιο βιώσιμες επιλογές είτε βελτιώνοντας τον αντίκτυπό τους στους προορισμούς και τις κοινότητες που επισκέπτονται.
Η Expedia, για να προσφέρει στην κατανόηση των αλλαγών που είναι διατεθειμένοι να κάνουν οι καταναλωτές, καθώς και στις πληροφορίες που αναζητούν για να κάνουν πιο συνειδητές επιλογές, πραγματοποίησε πρόσφατα μια έρευνα σε 11.000 άτομα από 11 χώρες σε όλο τον κόσμο και παρουσίασε τα ευρήματα σε μια νέα μελέτη.
Μερικά από τα βασικά συμπεράσματα είναι:
- Το 90% των καταναλωτών αναζητούν βιώσιμες επιλογές όταν ταξιδεύουν
- Σε ταξίδια τα τελευταία δύο χρόνια, 3 στους 5 καταναλωτές επέλεξαν πιο φιλικές προς το περιβάλλον μεταφορές ή καταλύματα
- 7 στους 10 καταναλωτές έχουν αποφύγει έναν ταξιδιωτικό προορισμό ή επιλογή μεταφοράς
- Το 65% των καταναλωτών θα ήθελε να επιλέξει φιλική προς το περιβάλλον μεταφορά ή διαμονή στο επόμενο ταξίδι του
- Το 74% των καταναλωτών δήλωσε ότι κοστίζει πάρα πολύ το να είσαι πιο βιώσιμος όταν ταξιδεύεις…
- …Αλλά οι μισοί καταναλωτές θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μεταφορά, δραστηριότητες και διαμονή, εάν η επιλογή ήταν πιο βιώσιμη
- Κατά μέσο όρο, οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν 38% περισσότερα για να κάνουν τα ταξίδια τους πιο βιώσιμα
- Το 74% των καταναλωτών θα επέλεγε έναν βιώσιμο προορισμό, κατάλυμα ή επιλογή μεταφοράς
- Σχεδόν το 70% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν την άνεση για να είναι πιο βιώσιμοι ταξιδιώτης
- Τα 2/3 των καταναλωτών θέλουν περισσότερες πληροφορίες βιωσιμότητας από παρόχους καταλυμάτων και μεταφορών
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.