Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΣτην κορυφή των προτιμήσεων των επιβατών το Lufthansa Business Lounge στον ΔΑΑ
Αεροπορικές εταιρείες

Στην κορυφή των προτιμήσεων των επιβατών το Lufthansa Business Lounge στον ΔΑΑ

Οι επιβάτες κατατάσσουν τη lounge της Αθήνας στη 2η θέση ανάμεσα στις 70 lounges της Lufthansa ανά την υφήλιο.

Τα τελευταία χρόνια η Business Lounge της Lufthansa στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών έχει αποκτήσει εξαιρετική φήμη για το πρωτοποριακό ύφος που τη χαρακτηρίζει. Αν και απλή, είναι παράλληλα μοναδική και εκτιμάται ιδιαιτέρως τόσο από Έλληνες όσο και από ξένους επισκέπτες. Εξαιρετικά, φρέσκα ελληνικά προϊόντα, ποικιλία παραδοσιακών “σπιτικών” γεύσεων και ένα προσωπικό που προσφέρει με ενθουσιασμό αυθεντική ελληνική φιλοξενία.

Πρόσφατα η αίθουσα αναμονής κέρδισε τιμητική διάκριση από τους πλέον πολύτιμους και αμερόληπτους κριτές: τους απαιτητικούς επισκέπτες της. Τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας πελατών της Lufthansa  που διεξήχθη το 2013 ήταν ξεκάθαρα: κορυφαία βαθμολογία και διάκριση στην 1η θέση για τη φιλικότητα του προσωπικού και την καθαριότητα και φροντίδα των χώρων της και κατάταξη στη 2η θέση για την κατηγορία “Food & Beverage”, καθώς και για την “Ατμόσφαιρα” και τη συνολική βαθμολογία.

Οι επιβάτες Business Class και οι κάτοχοι καρτών Star Gold που ταξιδεύουν με τις εταιρίες Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines ή με τις εταιρείες μέλη της Star Alliance, έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τη μοναδική αυτή ατμόσφαιρα – έναν ευχάριστο χώρο, όπου οι πελάτες αισθάνονται πραγματικά άνετα.

Πέραν της ήρεμης ατμόσφαιρας, η Lufthansa Business Lounge προσφέρει στους επισκέπτες μια μεγάλη ποικιλία φρέσκων ζεστών και κρύων ελληνικών γευμάτων, καθώς και μια απαράμιλλη συλλογή εκλεκτών ελληνικών κρασιών, διεθνών και ελληνικών αλκοολούχων ποτών και γερμανικής μπύρας draught.

Είτε πρόκειται για ελαιόλαδο, θαλασσινό αλάτι και μέλι από την Πελοπόννησο, της σειράς προϊόντων Navarino Icons, είτε για τις εκλεκτές μαρμελάδες από τη Μυτιλήνη και τη Γουμένισσα, των Οικοτεχνιών Παπαγιαννίδη και Οι Γουμένισσες, σαλάμι από τη Λευκάδα, τυρί από τη Νάξο και τη Μυτιλήνη, ελληνικό γιαούρτι, οργανικές ελιές Πελοποννήσου παραγωγής της εταιρείας Selesia Green – μόνο τα εκλεκτότερα τοπικά προϊόντα επιλέγονται για το μενού, προκειμένου να αντιπροσωπεύσουν το γαστρονομικό πλούτο της Ελλάδας.

Παράλληλα, υπάρχει μια εξαιρετική συλλογή βραβευμένων κρασιών των οινοποιείων Παπαγιαννάκου, Γαία Οινοποιητική, Χατζηβαρύτη και Κτήμα Τσέλεπου, συνοδευόμενα από μια μεγάλη συλλογή τόσο από διεθνή όσο και από εγχώρια αλκοολούχα ποτά, όπως Ούζο Πιτσιλαδή, Ούζο Στουπάκι, Μαστίχα Homericon, Metaxa “Private Reserve” και το εκλεκτό τσίπουρο Τσιλιλή “Dark Cave”, που παλαιώνεται σε βαρέλια για 5 χρόνια.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες θα πρέπει να αποδοθούν στην εκτελεστική ομάδα του Divani Apollon Palace & Thalasso, που υποστήριξαν με την τεχνογνωσία τους το αισιόδοξο αυτό σχέδιο και επέδειξαν ιδιαίτερο ζήλο για την επιτυχία του.

  • Αποσταγματοποιία Τσιλιλή
  • Β.Σ. Καρούλιας
  • Γαία Οινοποιητική
  • Κτήμα Τσέλεπου
  • Κτήμα Χατζηβαρύτη
  • Navarino Icons
  • Οι Γουμένισσες
  • Οικοτεχνία Παπαγιαννίδη
  • Οινοποιείο Παπαγιαννάκος
  • Selesia Green
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024