Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΜαρία Φθενού Τα ξενοδοχεία δεν αξιοποιούν όσο πρέπει τις δυνατότητες των δημοσίων σχέσεων…

Μαρία Φθενού Τα ξενοδοχεία δεν αξιοποιούν όσο πρέπει τις δυνατότητες των δημοσίων σχέσεων…

Ηλικία: 27 Τόπος γέννησης: Ηράκλειο Κρήτης Οικογενειακή κατάσταση: ¶γαμη Χόμπι: Ταξίδια, αθλητισμός και ειδικότερα κολύμβηση Ζώδιο: Υδροχόος Που Σπούδασε: * Τ.Ε.Ι Τουριστικών Επιχειρήσεων Λάρισας * Ε.Α.Π Master στη Διοίκηση Τουριστικών […]

Ηλικία: 27

Τόπος γέννησης: Ηράκλειο Κρήτης

Οικογενειακή κατάσταση: ¶γαμη

Χόμπι: Ταξίδια, αθλητισμός και ειδικότερα κολύμβηση

Ζώδιο: Υδροχόος

Που Σπούδασε:

* Τ.Ε.Ι Τουριστικών Επιχειρήσεων Λάρισας
* Ε.Α.Π Master στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (σε εξέλιξη)

Που Δούλεψε:

* Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ
* Ξενοδοχείο CHROMATA

Που Δουλεύει Τώρα:

The Margi – Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

Όσες χρειάζεται…

Που είναι μέλος:

Στο γυμναστήριο μου…

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι της φαίνονται ενδιαφέροντες;

Congress organizers, τουρισμός extreme sports

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική της ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Χωρίς να αναφέρω κάποια συγκεκριμένη εταιρία, θα ήθελα να εκφράσω το θαυμασμό μου απέναντι σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες οι οποίες καταφέρνουν να επεκτείνουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες διατηρώντας παράλληλα το υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών και ακολουθώντας τις απαιτητικές ανάγκες της εποχής. Ιδιαίτερα θαυμάζω τις γυναίκες επιχειρηματίες οι οποίες δραστηριοποιούνται με επιτυχία στον τουριστικό τομέα…

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Όλους όσους έχουν όραμα, φιλοδοξίες, όνειρα και διάθεση για δημιουργία.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Προς το παρόν καριέρα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως όταν βρεθεί ο κατάλληλος σύντροφος δεν θα μπορούσα να τα συνδυάσω και τα δύο.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Ελλάδα: Σαντορίνη, Κρήτη
Εξωτερικό: Ελβετία

Στιγμές στην καριέρα της:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα της;

Όταν σε ένα inspection τουριστικού γραφείου που έγινε στο ξενοδοχείο που δούλευα, με πράκτορες από διαφορετικές χώρες, τους έκανα την ξενάγηση στην αγγλική γλώσσα ώστε να γίνομαι κατανοητή από όλους, διαπίστωσα στο τέλος ότι όλοι τους μιλούσαν άπταιστα ελληνικά…

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα της;

Όταν κάποτε αποφάσισα να φύγω για Γερμανία προκειμένου να παρακολουθήσω ένα course τουριστικού περιεχομένου και να βελτιώσω τις γνώσεις μου στη Γερμανική γλώσσα απορρίπτοντας μια πολύ δελεαστική πρόταση από μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα… απόφαση πολύ δύσκολη δεδομένου του νεαρού της ηλικίας μου και του αυθορμητισμού που με διακατέχει.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Αρκετά ανερχόμενο πιστεύω. Ευτυχής συγκυρία για τη δεκαετία που διανύουμε οι αγώνες του 2004, οι οποίοι θα προσελκύσουν ένα αρκετά μεγάλο τουριστικό ρεύμα και θα συντελέσουν στην προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό. Παράλληλα η κατασκευή και λειτουργία του νέου αεροδρομίου σαφώς και βελτιώνει την παροχή υπηρεσιών δίνοντας ένα νέο prestige στις αερομεταφορές και ενδυναμώνει τη θέση της Ελλάδος ως κέντρο τριών ηπείρων. Από την άλλη πλευρά οι προσπάθειες και τα σχέδια για την ανάπτυξη χειμερινού και συνεδριακού τουρισμού αλλά και εναλλακτικών μορφών του σε συνεργασία με την βοήθεια της πολιτείας… σαφώς και θα τονώσουν το τουριστικό φαινόμενο στην Ελλάδα.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

Το νέο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” και η δυνατότητα μεγέθυνσης του τουριστικού ρεύματος με αφορμή το 2004.

Τα ελληνικά ξενοδοχεία αξιοποιούν τις δυνατότητες των δημοσίων σχέσεων ώστε να προβάλουν προς τα έξω την εικόνα που θα ήθελαν;

Όχι, πιστεύω ότι τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα δεν έχουν αξιοποιήσει τις δυνατότητες που τους δίνει ο τομέας των δημοσίων σχέσεων, θα έλεγα μάλιστα ότι η ανάπτυξη τους είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο, με πολύ λίγες εξαιρέσεις.

Με ποια τμήματα του ξενοδοχείου θα πρέπει να συνεργάζεται το τμήμα των Δημοσίων Σχέσεων ώστε να επιτυγχάνει τα καλύτερα αποτελέσματα;

Με όλα τα τμήματα πρέπει να συνεργάζεται αλλά ιδιαίτερα με το τμήμα πωλήσεων δωματίων-συνεδρίων και με την υποδοχή.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Εσείς πιστεύετε ότι αξιοποιούνται οι δυνατότητες των δημοσίων σχέσεων σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα και αν ναι σε ποια;

TDN: Περιστασιακά και όχι σε βάθος. Η δική μας εκτίμηση είναι ότι οι δημόσιες σχέσεις στον τουριστικό τομέα γενικότερα λειτουργούν κυρίως πυροσβεστικά σε περιόδους χαμηλής πληρότητας και όχι συστηματικά και με διάρκεια, στοιχεία που απαιτούνται για ουσιαστικότερα αποτελέσματα. Σίγουρα όμως υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις, αλλά το να αναφερθούμε σε συγκεκριμένα παραδείγματα θα είναι αρκετά παρακινδυνευμένο και επιφανειακό.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024