Κατά τη διάρκεια της 19ης Philoxenia βραβεύθηκαν οι καλύτεροι σε διάφορους τομείς. Τη βράβευση των καλύτερων συμμετοχών της έκθεσης πραγματοποίησε η διοργανώτρια Helexpo με κριτήριο την κατασκευαστική τελειότητα του εκθετηρίου […]
Κατά τη διάρκεια της 19ης Philoxenia βραβεύθηκαν οι καλύτεροι σε διάφορους τομείς<...>.
Τη βράβευση των καλύτερων συμμετοχών της έκθεσης πραγματοποίησε η διοργανώτρια Helexpo με κριτήριο την κατασκευαστική τελειότητα του εκθετηρίου χώρου, τη λειτουργική και εργονομική του διάταξη, την πρωτοτυπία της παρουσίασης των εκθεμάτων και την αισθητική.
Η κριτική επιτροπή που την αποτελούσαν ο κ. Ιωάννης Παπακωνσταντίνου, εντεταλμένος σύμβουλος της HELEXPO, ο κ. Γεώργιος Νικούλης, εκπρόσωπος της Αρχιτεκτονικής Σχολής, η κα Λάουρα Φραγκίδου, εκπρόσωπος του Τ.Ε.Ε., η κα Θεοδώρα Κανακίδου και ο κ. Βλάσης Τσώνος, στελέχη της HELEXPO, απένειμε τρία ισότιμα βραβεία στους:
Τρεις ισότιμοι έπαινοι απονεμήθηκαν στους:
Τα ειδικά βραβεία διοργανωτή απονεμήθηκαν στους:
Τα καλύτερα φυλλάδια των Ν.Ε.Τ.Π.
Σε εκδήλωση του ΕΟΤ, έγινε η βράβευση καλύτερων πληροφοριακών φυλλαδίων τουριστικού περιεχομένου των Νομαρχιακών Επιτροπών Τουριστικής Προβολής. Τα βραβεία αφορούσαν οκτώ κατηγορίες και απονεμήθηκαν στις Ν.Ε.Τ.Π. Χανίων, για το καλύτερο ξενόγλωσσο έντυπο, Ιωαννίνων, για το καλύτερο ελληνόφωνο, επίσης Χανίων για το πλέον πολύγλωσσο, Λασιθίου για τον εξειδικευμένο – θεματικό τουρισμό, Κεφαλληνίας – Ιθάκης για την πρωτοτυπία του, Λάρισας για το πλέον οικονομικό, Καβάλας – Θάσου, για το μεγαλύτερο τιράζ και Ρεθύμνου για την καλύτερη παρουσία σε CD ROM.
Οι καλύτερες μπροσούρες του 2003
Ο HATTA, όπως κάθε χρόνο, στο πλαίσιο της Philoxenia 2003 διοργάνωσε διαγωνισμό διαφημιστικών εντύπων για τα μέλη του τουριστικά γραφεία και λοιπά συνεργαζόμενα μέλη. Η επιτροπή βράβευσης με βάση κριτήρια: α) εμφάνισης, β) layout, γ) πληρότητας, δ) ευχρηστίας, ε) ποιότητας, απένειμε:
1ο βραβείο: Club Mediterrannee
2ο βραβείο: Heronia
3ο βραβείο: Balakakis
Τιμητική διάκριση στο “Exelixis Ταξιδιωτικοί Σύμβουλοι”
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.