Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΈρευνα: Οι νέες γενιές επιβατών κρουαζιέρας ξοδεύουν περισσότερο εν πλω
Κρουαζιέρα

Έρευνα: Οι νέες γενιές επιβατών κρουαζιέρας ξοδεύουν περισσότερο εν πλω

Έρευνα της m1nd-set για το 2023 στον τομέα της κρουαζιέρας δείχνει τις τάσεις ταξιδιών και αγορών μεταξύ των νεαρών ταξιδιωτών, μια εξαιρετικά θετική προοπτική για το λιανικό εμπόριο κρουαζιέρας τα επόμενα χρόνια.

Η ελβετική εταιρεία ερευνών στην τουριστική αγορά m1nd-set πραγματοποίησε μελέτη που στοχεύει να απαντήσει σε πολλά βασικά ερωτήματα σχετικά με τη συμπεριφορά των αγοραστών στα κρουαζιερόπλοια, συμπεριλαμβανομένων ποιες είναι οι κύριες αγορές και προορισμοί, ποιος ψωνίζει σε κρουαζιέρες, γιατί και τι παρακινεί τους ταξιδιώτες κρουαζιέρας να επισκεφτούν τα καταστήματα ενώ βρίσκονται σε κρουαζιέρα, τι αγοράζουν και πως μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνήσουν καλύτερα με τους αγοραστές κρουαζιέρας πριν από την αγορά.

Η ανάλυση εντοπίζει ορισμένες αξιοσημείωτες διαφορές και ιδιαίτερες συμπεριφορές μεταξύ των νεότερων γενεών. Το λιανικό εμπόριο κρουαζιέρας αναμένεται να ωφεληθεί σημαντικά εάν ληφθούν υπόψη αυτές οι διαφορές, σύμφωνα με τη m1nd-set.

Ως “νεότεροι ταξιδιώτες” ορίζονται οι Millennials και η μεγαλύτερη ομάδα των ταξιδιωτών της GenZ (25+), που αποδεικνύουν ότι έχουν τεράστιες δυνατότητες στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας και της λιανικής στην κρουαζιέρα, σύμφωνα με την έρευνα, τόσο όσον αφορά στην επιθυμία τους για διακοπές με κρουαζιερόπλοια όσο και στην αγοραστική τους συμπεριφορά επί του σκάφους. Το 88% των Millennials που έχουν κάνει διακοπές με κρουαζιέρα σχεδιάζουν ήδη να ξαναπάνε. Οι Gen-Zs είναι λιγότερο ενθουσιώδεις για την επανάληψη αυτής της εμπειρίας διακοπών, αλλά το ποσοστό των ατόμων σε επαναλαμβανόμενες κρουαζιέρες εξακολουθεί να είναι ισχυρό (78% αυτής της γενιάς).

Κατάστημα εντός του Costa Venezia (Φωτό: Τατιάνα Ρόκου).

Ο ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της m1nd-set, Dr. Peter Mohn, σχολιάζοντας την έρευνα δήλωσε: “Οι πιθανοί νέοι ταξιδιώτες που εμφανίζονται στον τομέα της κρουαζιέρας είναι ιδιαίτερα εμφανείς και στο λιανικό εμπόριο σε κρουαζιέρα -τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον- όταν μελετάμε την αγοραστική τους συμπεριφορά. Πρώτον, βλέπουμε ότι οι νεότερες γενιές επισκέπτονται τα καταστήματα πιο συχνά κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού κρουαζιέρας από άλλες γενιές. Ο μέσος αριθμός επισκέψεων στα καταστήματα κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας αυξήθηκε σε 3,2 φέτος, αλλά οι νεότερες γενιές πραγματοποίησαν 3,6 επισκέψεις στα καταστήματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της κρουαζιέρας. Περνούν επίσης περισσότερο χρόνο στα καταστήματα – το 52% των νεότερων ταξιδιωτών πέρασαν περισσότερα από 45 λεπτά στο κατάστημα, σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 35%”.

Οι νεότεροι ταξιδιώτες προγραμματίζουν επίσης τις αγορές τους περισσότερο από τον μέσο ταξιδιώτη, σύμφωνα με την έρευνα. Το 94% των νεότερων ταξιδιωτών προγραμματίζουν τις αγορές τους σε σύγκριση με τον μέσο όρο όλων των ηλικιακών ομάδων, του 88%. Το 60% των νεότερων αγοραστών δήλωσε ότι αγόρασε αρώματα φέτος, σε σύγκριση με έναν μέσο όρο όλων των ηλικιακών ομάδων (43%). Παρόμοιες διαφορές παρατηρούνται για αγορές τροφίμων και γλυκών και αναμνηστικά και είδη δώρων. Το 28% όλων των αγοραστών αγόρασε Τρόφιμα & Γλυκά  το 2023, σε σύγκριση με το 39% μεταξύ των νεότερων επιβατών, ενώ αναμνηστικά και είδη δώρων αγόρασε το 20% των νεότερων επιβατών , σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 13%.

Η αλληλεπίδραση είναι επίσης υψηλότερη μεταξύ των νεότερων ταξιδιωτών, είτε με το προσωπικό είτε γενικά. Οι νεότεροι επιβάτες , είναι επίσης πιο πιθανό να λαμβάνουν υπόψη τους τις προσφορές στον χώρο λιανικής στην κρουαζιέρα (το 45% παρατήρησε μια προσφορά σε σύγκριση με το 39% μεταξύ όλων των αγοραστών). Η αλληλεπίδραση προσωπικού για τις νεότερες γενιές είναι επίσης πιο συχνή και έχει μεγαλύτερη επίδραση στις νεότερες γενιές στα κρουαζιερόπλοια. Το 88% των νεότερων ταξιδιωτών λέει ότι αλληλεπιδρούσε με το προσωπικό, σε σύγκριση με το 81% των αγοραστών κρουαζιέρας σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Το 93% των νεότερων ταξιδιωτών λέει ότι η αγορά τους επηρεάστηκε από την αλληλεπίδραση με το προσωπικό σε σύγκριση με το 83% σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Οι νεότεροι αγοραστές δίνουν μεγάλη σημασία τεστάροντας , δοκιμάζοντας και αγγίζοντας τα προϊόντα. Το 82% δήλωσε ότι δοκίμασε προϊόντα πριν από την αγορά σε σύγκριση με το 73% μεταξύ όλων των αγοραστών κρουαζιέρας.

Ο Peter Mohn εξήγησε: “Η έρευνα καταδεικνύει ξεκάθαρα την αρκετά μοναδική συμπεριφορά των νεότερων ταξιδιωτών. Όχι μόνο οι Millennials και οι Gen Z αυξάνονται σε αριθμούς όσον αφορά στο μερίδιό τους στον πληθυσμό που ταξιδεύει, αλλά ξοδεύουν επίσης περισσότερο χρόνο και χρήμα μέσα στα καταστήματα και είναι πιο πιθανό να εξετάσουν όλες τις πληροφορίες πριν από το ταξίδι και τις αγορές που σχετίζονται με αυτό από ό,τι οι παλαιότερες γενιές”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Φοιτητής στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024