Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠως θα κατανεμηθούν τα 10,6 δισ. για την τουριστική διαφήμιση του 2002

Πως θα κατανεμηθούν τα 10,6 δισ. για την τουριστική διαφήμιση του 2002

Συνολικό ποσό 10,6 δισ. δρχ. έχει ήδη εγκριθεί για το νέο πρόγραμμα διαφήμισης και προβολής του ελληνικού τουρισμού το 2002. Η κατανομή του κονδυλίου αυτού, όπως ανακοίνωσε χθες ο υπουργός […]

Συνολικό ποσό 10,6 δισ. δρχ. έχει ήδη εγκριθεί για το νέο πρόγραμμα διαφήμισης και προβολής του ελληνικού τουρισμού το 2002<...>.

Η κατανομή του κονδυλίου αυτού, όπως ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Ανάπτυξης Άκης Τσοχατζόπουλος, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, που παραχώρησε μετά από σύσκεψη με τον υφυπουργό Ανάπτυξης, Δημήτρη Γεωργακόπουλο, τον γενικό γραμματέα Τουρισμού, Δημήτρη Γεωργαράκη και τον πρόεδρο του ΕΟΤ Γιάννη Πατέλλη, θα γίνει ως εξής: Προβολή, δημόσιες σχέσεις, επιχορηγήσεις 2,2 δισ. δρχ.
Διεθνή τηλεοπτικά μέσα 1,3 δισ. δρχ.
Κεντρική διαφήμιση σε Ευρώπη και Άπω Ανατολή 3,3 δισ. δρχ.
Ενέργειες Επιτροπής Διαχείρισης Κρίσης, διαφήμιση ΗΠΑ και συνεδριακός τουρισμός 1,8 δισ. δρχ.
Επέκταση τουριστικής περιόδου 1,5 δισ. δρχ.
Συνδιαφήμιση COP για Ευρώπη 0,5 δισ. δρχ.
Όπως τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης, η διαφήμιση στα διεθνή τηλεοπτικά μέσα θα αρχίσει στις 15 Ιανουαρίου και το υπόλοιπο πρόγραμμα (διαφήμιση σε εφημερίδες, καταχωρίσεις, αφίσες κλπ.) στις 15 Φεβρουαρίου.

Στη διάρκεια της συνέντευξης, ο κ. Τσοχατζόπουλος τόνισε ότι η φετινή τουριστική δαπάνη, σε σχέση με τα πενιχρά μέσα για διαφήμιση τα προηγούμενα χρόνια έρχεται να επιβεβαιώσει χειροπιαστά την επιλογή για στήριξη της τουριστικής δραστηριότητας, στην οποία επενδύονται πολλά.

Αναφερόμενος περαιτέρω στη διαφημιστική δαπάνη σημείωσε ότι δεν είναι η μόνη που γίνεται για τη χώρα, καθώς ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων επίκειται πακέτο διαφήμισης Αττικής και Ολυμπιακών Αγώνων, όπως επίσης, και σχετικό πακέτο διαφήμισης για Ολυμπιακούς σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού ύψους περίπου 15 δισ. δρχ.

Έτσι, όπως ανάφερε ο κ. Τσοχατζόπουλος "2004 και Αθήνα, ελληνικός τουρισμός, Ελλάδα- είναι το τριπλό πακέτο προβολής που θα αποτελέσει τη βάση υποστήριξης της τουριστικής μας πολιτικής τα επόμενα χρόνια".

Εν τω μεταξύ, το κονδύλι για την επέκταση της τουριστικής περιόδου ύψους 1,5 δισ. δρχ. για τον πρώτο χρόνο που αφορά την επιδότηση των tour operators με 40 ευρώ ανά επισκέπτη (υπενθυμίζουμε ότι το μέτρο αυτό είχε ανακοινωθεί από τον τότε υπουργό Ανάπτυξης Νίκο Χριστοδουλάκη ότι θα ισχύσει για τρία χρόνια) κινδυνεύει να μείνει στο ράφι δεδομένου ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να μην χρηματοδοτήσει την κίνηση αυτή. Όμως ακόμα και στην περίπτωση που αυτό το κονδύλι θα πρέπει να καλυφθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό, ενδέχεται και πάλι να αντιδράσει η Ε.Ε. και να το σταματήσει με το επιχείρημα ότι αντίκειται στους κανόνες του ελεύθερου ανταγωνισμού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024