Τελευταία νέα
HomeΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΣτον αυτόματο πιλότο της μετεκλογικής ιδιωτικοποίησης η Ολυμπιακή
ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

Στον αυτόματο πιλότο της μετεκλογικής ιδιωτικοποίησης η Ολυμπιακή

Ο μύθος της χρεωμένης Ολυμπιακής Αεροπορίας, η οποία ουδέποτε κατεγράφη στον κρατικό προϋπολογισμό για τις κοινωνικές πολιτικές που εφάρμοσε σε όλη τη χώρα, ιδιαίτερα στις άγονες γραμμές της περιφέρειας (η μόνη εταιρία που παρέχει αερομεταφορά με φορεία σε ασθενείς από όλη την Ελλάδα, μειωμένα εισιτήρια σε στρατεύσιμους, Α.Μ.Ε.Α, κ.λ.π.) αλλά ούτε για το τεράστιο κόστος μετεγκατάστασης…

Ο μύθος της χρεωμένης Ολυμπιακής Αεροπορίας, η οποία ουδέποτε κατεγράφη στον κρατικό προϋπολογισμό για τις κοινωνικές πολιτικές που εφάρμοσε σε όλη τη χώρα, ιδιαίτερα στις άγονες γραμμές της περιφέρειας<...>(η μόνη εταιρία που παρέχει αερομεταφορά με φορεία σε ασθενείς από όλη την Ελλάδα, μειωμένα εισιτήρια σε στρατεύσιμους, Α.Μ.Ε.Α, κ.λ.π.) αλλά ούτε για το τεράστιο κόστος μετεγκατάστασης στο νέο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, καταρρέει, σύμφωνα με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α., αφού όπως σημειώνει οι αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων (`Αρειος Πάγος) δικαιώνουν την Ο.Α. μέχρι στιγμής με ένα ποσό που ξεπερνά τα 650 εκατ. ευρώ, ενώ εκκρεμούν και αγωγές, που το δημόσιο χρωστάει άλλα 600 εκατ. ευρώ.

Η πρόσφατη απόφαση του πρωτοδικείου του Ευρω-δικαστηρίου δικαιώνει μερικώς της Ο.Α. με το ποσό των 30 εκατ. ευρώ, αλλά αφήνει την κυβέρνηση, κατά τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α, να επιχειρηματολογεί ότι η ιδιωτικοποίηση είναι ο μονόδρομος που επιβάλλει η Ε.Ε., ενώ η ίδια έχει αφήσει την Ο.Α. διχοτομημένη σε δυο εταιρίες από την εποχή που το ΠΑ.ΣΟ.Κ. (Σεπτέμβρης 2003 την έσπασε στα δυο για να πωλήσει τα φιλέτα της, Τεχνική βάση, μηχανογράφηση, χάντλινγκ).

Για τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α το διαχρονικό πρόβλημα απαξίωσης, τεμαχισμού και ιδιωτικοποίησης της Ο.Α. συνεχίζεται για πάνω από 15 χρόνια τώρα (4 προγράμματα λεγόμενης εξυγίανσης που συνεχώς μείωναν την δραστηριότητα της Ο.Α., την συρρίκνωναν προς όφελος των ανταγωνιστών της, με αφαίρεση εργασιακών και μισθολογικών δικαιωμάτων των εργαζόμενων) με τερατώδεις ευθύνες του δικομματισμού που μετέτρεψαν την Ο.Α. σε κομματικό παραμάγαζο χωρίς διοικητική αυτοτέλεια και αναπτυξιακό πρόγραμμα.

“Η κυβέρνηση έχει αφήσει την Ο.Α. στον αυτόματο πιλότο της μετεκλογικής ιδιωτικοποίησης, η αξιωματική αντιπολίτευση σιωπά διότι δεν διαφωνεί με την ιδιωτικοποίηση που η ίδια στήριζε τόσα χρόνια. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. είναι η δύναμη που έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις ανάπτυξης και ανασυγκρότησης του δημόσιου εθνικού αερομεταφορέα.

Σήμερα η Ο.Α. απασχολεί 4.000 συμβασιούχους (700 ευρώ) και 3.000 μονίμους. Οι ανάγκες της για διαρκείς και πάγιες ανάγκες, για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, είναι τεράστιες παρόλο που συνεχώς απαξιώνεται επιχειρησιακά. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α θα αγωνιστεί για δημόσια ανασυγκροτημένη Ο.Α. με πλήρη και σταθερή απασχόληση για όλους. Προς όφελος της ελληνικής περιφέρειας, της ομογένειας, της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας. Δεν νοείται η χώρα μας, μια χώρα με μεγάλη τουριστική βιομηχανία να μην έχει δημόσια στρατηγική στις αερομεταφορές. Η αγορά δεν λύνει τα προβλήματα, τα οξύνει σε βάρος των εργαζόμενων αλλά και των ίδιων συμφερόντων της χώρας. Εκτός από καρτέλ γάλακτος υπάρχουν και αεροπορικά καρτέλ που η Ν.Δ. και το ΠΑ.ΣΟ.Κ. τα υπηρετούν με συνέπεια και νεοφιλελεύθερες συνταγές”.

15/07/2024
12/07/2024
11/07/2024
10/07/2024
09/07/2024
08/07/2024