Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΟχι άλλη ηχορύπανση από τα αεροδρόμια
Οικολόγοι Πράσινοι

Οχι άλλη ηχορύπανση από τα αεροδρόμια

Στο ευρωκοινοβούλιο φέρνουν οι Οικολόγοι Πράσινοι το πρόβλημα της ηχορρύπανσης στις περιοχές γύρω από το αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” στα Μεσόγεια και την Ανατολική Αττική, αλλά και γύρω από το αεροδρόμιο […]

Στο ευρωκοινοβούλιο φέρνουν οι Οικολόγοι Πράσινοι το πρόβλημα της ηχορρύπανσης στις περιοχές γύρω από το αεροδρόμιο<...> “Ελευθέριος Βενιζέλος” στα Μεσόγεια και την Ανατολική Αττική, αλλά και γύρω από το αεροδρόμιο “Μακεδονία” στη Θεσσαλονίκη.

Σε γραπτή ερώτηση του κ. Μιχάλη Τρεμόπουλου προς την Κομισιόν σημειώνεται ότι η Ελλάδα έχει καθυστερήσει να θεσπίσει ανώτατα επιτρεπτά όρια θορύβου γύρω από τα αεροδρόμια, όπως επιβάλλει η ευρωπαϊκή Οδηγία 49/2002. Ειδικά για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης δεν έχει ετοιμαστεί καν ο απαιτούμενος Στρατηγικός Χάρτης Θορύβου. Για το αεροδρόμιο στα Μεσόγεια, ο αντίστοιχος Στρατηγικός Χάρτης Θορύβου είναι από καιρό έτοιμος, αλλά παραμένει στα χαρτιά. Αποτέλεσμα είναι να μένουν ανεφάρμοστες οι απαιτήσεις της ευρωπαϊκής Οδηγίας 49/2002 για το θόρυβο, παρόλο που έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία από το 2006, και χιλιάδες πολιτών να ταλαιπωρούνται από το θόρυβο και τη ρύπανση. Κάτοικοι και φορείς των Μεσογείων και της Ανατολικής Αττικής έχουν επανειλημμένα δικαιωθεί τόσο από τα ελληνικά δικαστήρια όσο και από το Συνήγορο του Πολίτη, όμως το πρόβλημα παραμένει.

“Τα μεγάλα αεροδρόμια αποτελούν σημαντική πηγή επιβάρυνσης για το περιβάλλον και όχλησης για τους κατοίκους των γειτονικών περιοχών”, δήλωσε ο ευρωβουλευτής κ. Τρεμόπουλος, υποψήφιος Περιφερειάρχης κ. Μακεδονίας. “Το ελάχιστο που μπορεί να γίνει, είναι να εφαρμόζεται σωστά η ευρωπαϊκή νομοθεσία και να αναζητούνται τα μέτρα που θα περιορίζουν την όχληση στο απολύτως αναπόφευκτο. Είμαστε στο πλευρό των κατοίκων που αγωνίζονται για ανθρώπινες συνθήκες ζωής. Παράλληλα, όμως, επιδιώκουμε την αναβάθμιση του σιδηροδρόμου ώστε να αντικαταστήσει το αεροπλάνο στις μικρές και μεσαίες διαδρομές, όπως συμβαίνει ήδη από χρόνια στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες”.

Δηλώσεις για το ίδιο θέμα έκανε και ο κ. Κώστας Διάκος, υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής με την “Αττική Οικολογική Απάντηση”: “Ο συνδυασμός μας βρέθηκε κοντά στις κινητοποιήσεις των κατοίκων και στηρίζει τον αγώνα τους. Στο σχεδιασμό των όρων λειτουργίας του αεροδρομίου και των όρων προσγειώσεων και απογειώσεων, πρώτο κριτήριο οφείλει να είναι η ελαχιστοποίηση της όχλησης στους κατοίκους και της επιβάρυνσης στο περιβάλλον, όχι η οικονομικότερη λειτουργία του αεροδρομίου και των αεροπορικών εταιριών. Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους αγώνες των κατοίκων και μετά τις εκλογές, μέσα από την παρουσία μας στο περιφερειακό συμβούλιο”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024