Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Lufthansa ίδρυσε την εταιρία E-Commerce GmbH

Η Lufthansa ίδρυσε την εταιρία E-Commerce GmbH

Η online ταξιδιωτική αγορά είναι πλέον μέρος του μεγάλου μηχανισμού των πωλήσεων μέσω διαδικτύου. Τα κέρδη του κλάδου αυτού στην Γερμανία ανήλθαν το 1999 σε 200 εκ. μάρκα. Η Lufthansa […]

Η online ταξιδιωτική αγορά είναι πλέον μέρος του μεγάλου μηχανισμού των πωλήσεων μέσω διαδικτύου<...>. Τα κέρδη του κλάδου αυτού στην Γερμανία ανήλθαν το 1999 σε 200 εκ. μάρκα. Η Lufthansa<.> προετοίμασε το έδαφος ώστε να συμμετάσχει σε αυτή την αγορά με την ίδρυση της θυγατρικής της E-Commerce GmbH η οποία άρχισε να λειτουργεί στις 1 Μαρτίου του 2000.
Η Lufthansa E-Commerce GmbH θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον της ιδιαίτερα σε εισαγωγή νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Στόχος της είναι η δημιουργία ενός virtual travel agency που θα προσφέρει τη δυνατότητα κρατήσεων σε ξενοδοχεία, εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων, όπως και προσφορές σε πακέτα διακοπών και πρόσβαση σε υπηρεσίες άλλων αεροπορικών εταιριών. Το ηλεκτρονικό γραφείο θα λειτουργεί παράλληλα με τα ήδη υπάρχοντα γραφεία πωλήσεων της Lufthansa. Το InfoFlyway website της Lufthansa θα επεκταθεί και θα βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες. Η θυγατρική E-Commerce θα παρουσιάσει στην έκθεση EXPO 2000 το καλοκαίρι στο Ανόβερο την νέα σελίδα του ομίλου της Lufthansa.
Το InfoFlyway της Lufthansa κατέχει ήδη ηγετική θέση στην αγορά online travel markets καθώς το χρησιμοποιούν πάνω από 17 εκ. πελάτες το μήνα ενώ αποτελεί το καλύτερο μέσο επικοινωνίας με τους πελάτες σε σχέση με τα υπόλοιπα online travel markets στην Γερμανία. Το 1999 πωλήθηκαν online περισσότερα από 100.000 εισιτήρια, αύξηση κατά 170% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ 200.000 εισιτήρια πωλήθηκαν μέσω άλλων σελίδων όπως η Microsoft Expedia και η Travel channel. Ο αριθμός των πελατών που θα χρησιμοποιήσει το InfoFlyway αναμένεται να ξεπεράσει τα 1,5 εκ.
Η Lufthansa μέσω των συνεργασιών με άλλους συμμάχους εντός και εκτός της Γερμανίας στοχεύει στην απόκτηση μεριδίου σε όλες τις νέες virtual travel αγορές ώστε να "είμαστε παρόν όπου μας χρειάζονται οι πελάτες". Επιπλέον η Lufthansa E-Commerce GmbH θέτει τις βάσεις για τις πωλήσεις προϊόντων εντός του διαδικτύου, όπως το Lufthansa InfoGate, μέσω της συμβατότητας με άλλες σελίδες.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024