Oι εταιρείες Nivea και Lufthansa πραγματοποιούν κοινή καμπάνια στο Facebook, προκειμένου να ανακαλύψουν τις πιο ρομαντικές, συγκινητικές και διασκεδαστικές ιστορίες σχέσεων εξ’αποστάσεως. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν μέρος σε κλήρωση για 3 αεροπορικά εισιτήρια της Lufthansa και 500 ταξιδιωτικά βαλιτσάκια της Nivea.
Στα πλαίσια της κοινής καμπάνιας τους στο Facebook με τίτλο “Love & Care”, που πραγματοποιείται από 1 έως 28 Νοεμβρίου 2012, οι εταιρείες Nivea και Lufthansa αναζητούν τις πιο ρομαντικές, συγκινητικές και διασκεδαστικές σχέσεις εξ αποστάσεως.
Όσοι λάβουν μέρος δημοσιεύοντας τη δική τους ιστορία σχέσης εξ’ αποστάσεως στη σελίδα της Nivea ή της Lufthansa στο Facebook, ανεβάζοντας παράλληλα την αντίστοιχη φωτογραφία, λαμβάνουν αυτόματα έναν προωθητικό κωδικό για την επόμενη πτήση τους με τη Lufthansa. Και επειδή στις σχέσεις εξ αποστάσεως είναι ιδιαίτερα σημαντικό να βλέπει κανείς τον/ την σύντροφό του όσο πιο συχνά γίνεται, οι συμμετέχοντες μπορούν να κερδίσουν και ένα από τα τρία αεροπορικά εισιτήρια που προσφέρει η Lufthansa, καθώς και 500 ταξιδιωτικά βαλιτσάκια της Nivea.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.