Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΧρήστος Κωνσταντινίδης Μόνο οι συνέργιες μπορούν να αντέξουν στους ρυθμούς του 21ου αιώνα

Χρήστος Κωνσταντινίδης Μόνο οι συνέργιες μπορούν να αντέξουν στους ρυθμούς του 21ου αιώνα

Ηλικία: 53 Τόπος γέννησης: Αλεξάνδρεια Αιγύπτου Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος – 2 παιδιά Χόμπι: Λογοτεχνία, Μουσική, Ταξίδια, Αθλητισμός, Μαγειρική Ζώδιο: Που Σπούδασε: Στην Α.Σ.Τ.Ε.Ρ και μετεκπαιδεύτηκε στην Ελβετία (Βέρνη) Που Δούλεψε: […]

Ηλικία: 53

Τόπος γέννησης: Αλεξάνδρεια Αιγύπτου

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος – 2 παιδιά

Χόμπι: Λογοτεχνία, Μουσική, Ταξίδια, Αθλητισμός, Μαγειρική

Ζώδιο:

Που Σπούδασε:

Στην Α.Σ.Τ.Ε.Ρ και μετεκπαιδεύτηκε στην Ελβετία (Βέρνη)

Που Δούλεψε:

Ξεκίνησε την καριέρα του στα ξενοδοχεία και από το 1979 μεταπήδησε στα τουριστικά γραφεία όπου και συνεργάσθηκε με μεγάλους τουριστικούς οργανισμούς.

Που Δουλεύει Τώρα:

ΤUI HELLAS S.A / Διευθυντής του Τομέα TRAVEL SOLUTIONS TQ3 – Eπαγγελματικά
Ταξίδια

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

12

Πού είναι μέλος;

SITE

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Σίγουρα ο Ξενοδοχειακός αλλά και ο Επισιτιστικός.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Καμία. Πιστεύω ότι εργάζομαι στην καλύτερη. ¶λλωστε πάντα έτσι επιλέγω.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Θαυμάζω τους πολυσχιδείς και πετυχημένους επαγγελματίες, ιδιαίτερα τους αυτοδημιούργητους.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Και τα δύο – Θέμα Ισορροπίας

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Κυκλάδες και ξερό ψωμί / Πορτογαλία
Στιγμές στην καριέρα του:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα του;

Όταν από τρακ την πρώτη μέρα που ξεκίνησα την καριέρα μου, ρώτησα μια τουρίστρια αν μιλάει Αγγλικά, ενώ ήδη εκείνη μου μιλούσε Αγγλικά.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;

Δύσκολη είναι η κάθε στιγμή που πρέπει να ανακοινώσω σ’ ένα συνεργάτη μου ότι σταματάει η συνεργασία μας.

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Το μέλλον θα είναι λαμπρό για πολλές δεκαετίες. Προσοχή θέλει και να μη γκρεμίζουμε ότι με πολύ κόπο φτιάχνουμε. Αν δε εκμεταλλευτούμε τους Ολυμπιακούς του 2004 σωστά τότε τα οφέλη μας θα είναι τεράστια.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

Οι Ολυμπιακοί του 2004. Και αν θα τα καταφέρουμε -προσωπική άποψη είναι πως ναι- θα κάνουμε μια πετυχημένη διοργάνωση.

Πως πιστεύετε ότι θα επιδράσει το Ευρώ στα συμβόλαια και γενικότερα την τιμολογιακή πολιτική των τουριστικών οργανισμών και των ξενοδόχων των χωρών μελών της Ε.Ε.;

Έχει, αλλά όχι στον βαθμό που απαιτείται. Θα υπάρξει σημαντική βελτίωση στο άμεσο μέλλον.

Η Ευρωπαϊκή τουριστική αγορά δείχνει να συρρικνώνεται σε μερικούς μόνο γιγαντοποιημένους τουριστικούς οργανισμούς. Κατά την γνώμη σας πως θα διαμορφωθεί η διανομή του τουριστικού προϊόντος στον καταναλωτή-τουρίστα και ποια θα είναι η θέση των specialists στην τουριστική βιομηχανία της Ευρώπης;

Καλώς γίνεται έτσι. Μόνο οι συνέργιες μπορούν να αντέξουν στους ρυθμούς του 21ου αιώνα. Οι ειδικοί είναι αυτοί που θα πάρουν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας και γιατί όχι. Όταν αρρωστήσει κανείς παει στον ιατρό δεν παει Σουπερμάρκετ.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα θέλατε να ρωτήσετε το TravelDailyNews;”

Βλέποντας τις περισσότερες ειδήσεις σας να είναι φρέσκιες ήθελα να σας ρωτήσω πόσο κουραστική είναι η καθημερινή έκδοση και πόσο ικανοποιημένοι είστε από την βοήθεια που πιθανόν να σας δίνουμε κι’ εμείς οι επαγγελματίες του χώρου;

TDN: Σίγουρα η καθημερινή έκδοση είναι ιδιαίτερα απαιτητική αλλά παράλληλα είναι και πολύ συναρπαστική οπότε η σωματική κούραση ξεπερνιέται εύκολα.
Οι περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις -εκτός εξαιρέσεων- δεν εφαρμόζουν μία δυναμική και συστηματική επικοινωνιακή πολιτική με τον Τύπο και έτσι δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τους ταχύτατους ρυθμούς του Internet.
Οι επαγγελματίες του χώρου θα μπορούσαν πολύ εύκολα να αξιοποιήσουν στο μέγιστο δυνατό τη δυναμική και την αμεσότητα του TravelDailyNews και του Internet γενικότερα, για να επικοινωνήσουν την ζωντάνια, τη δυναμικότητα και τη δημιουργικότητα τους, δίνοντας έτσι αξία και στις πιο απλές δραστηριότητες της εταιρίας τους, μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα της επικοινωνιακής τους πολιτικής με πολλαπλασιαστικό τρόπο.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024