Ηλικία: 52 Τόπος γέννησης: Αθήνα Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος Χόμπι: Μουσική- Αθλητισμός Ζώδιο: Ιχθείς Που Σπούδασε: Ξενοδοχειακά και Μάρκετινγκ σε Γερμανία και Βέλγιο Που Δούλεψε: Σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (Saint G. Lycabettus, […]
Ηλικία: 52
Τόπος γέννησης: Αθήνα
Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος
Χόμπι: Μουσική- Αθλητισμός
Ζώδιο: Ιχθείς
Που Σπούδασε:
Ξενοδοχειακά και Μάρκετινγκ σε Γερμανία και Βέλγιο
Που Δούλεψε:
Σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (Saint G. Lycabettus, Apollo
Palace στο Καβούρι κλπ) Ολυμπιακή Αεροπορία, Austrian
Airlines
Που Δουλεύει Τώρα:
Στη Worldspan ως διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ
Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;
Πολλές, ανάλογα με τα τρέχοντα θέματα
Πού είναι μέλος;
Ένωση Αντισφαίρισης
Τι πιστεύει:
Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;
Οι κρουαζιέρες γιατί είναι ένας ανερχόμενος κλάδος και ο ιαματικός τουρισμός ο
οποίος στη χώρα μας έχει πολλές δυνατότητες που παραμένουν ανεκμετάλλευτες
Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει
περισσότερο και γιατί;
Τις Επιχειρήσεις Αττικής (Superfast Ferries) για τη σωστή δομή και τις επιχειρηματικές κινήσεις που δημιουργούν σταθερή άνοδο.
Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;
Τον Μίκη Θεοδωράκη για το ταλέντο του και τη μεγάλη προσφορά του στην
Ελλάδα.
Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;
Οικογένεια, γιατί είναι ο προορισμός και το νόημα της ζωής
Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;
Όλη η Ελλάδα είναι αγαπημένη. Στο εξωτερικό Η.Π.Α και Γερμανία
Στιγμές στην καριέρα του:
Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα του;
Όταν σε κάποιο επαγγελματικό ταξίδι με πέρασαν για κάποιον άλλο, λόγω
ομοιότητας, γεγονός που στη συνέχεια οδήγησε σε αστείες καταστάσεις
Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;
Αρκετές. Δύσκολο να ξεχωρίσω μία
Επίκαιρες Ερωτήσεις:
Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ευρώπη την ερχόμενη 10ετία;
Η Ευρώπη θα αυξήσει τον τουρισμό της τα επόμενα χρόνια
Ποιο είναι το φλέγον θέμα του Ευρωπαϊκού τουρισμού αυτή την εποχή;
Η κοινή πολιτική που θα τον ισχυροποιήσει έναντι των ανταγωνιστικών
προορισμών
Το internet και η αμφίδρομη τηλεόραση δείχνουν να διεκδικούν μερίδιο από
την ‘πίτα’ των κρατήσεων. Αποτελεί αυτό απειλή για τα CRS;
Όχι γιατί πιστεύω ότι τα CRS θα εκμεταλλευτούν και αυτά τις δυνατότητες της
σύγχρονης τεχνολογίας ώστε να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα.
Η δυνατότητα απευθείας πωλήσεων από τους προμηθευτές σε τι βαθμό επηρεάζει
τους τουριστικούς πράκτορες και πως αντιμετωπίζεται;
Οι εξελίξεις στο νέο αιώνα θα μεταβάλουν και το ρόλο των πρακτόρων οι οποίοι
πρέπει να βρούνε το αντίδοτο μέσα από το ίδιο “οπλοστάσιο”, δηλαδή τη
σύγχρονη τεχνολογία.
Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα θέλατε να ρωτήσετε το TravelDailyNews;”
Ποια είναι τα μηνύματα που λαμβάνετε από την αγορά σχετικά με τον ελληνικό
τουρισμό;
TDN: Η γενική άποψη για φέτος είναι ότι ο ελληνικός τουρισμός βασίζει την
αναμενόμενη καλή πορεία του στον υπερκορεσμό της Τουρκίας και στην
κακή χρονιά της Ισπανίας.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.