Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςΚΚΕ: Όχι σε οποιαδήποτε ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ
Προγραμματισμένη η απαξίωση του σιδηροδρόμου, λέει η Αλ. Παπαρήγα

ΚΚΕ: Όχι σε οποιαδήποτε ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ

Τα στελέχη της διοίκησης του ΟΣΕ, καθώς και των ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ επισημαίνουν ότι κατ'αρχήν οι εταιρείες είναι κερδοφόρες, προσθέτοντας ότι για όσα χρωστά ο ΟΣΕ η λύση δεν είναι το κλείσιμο.

Κατά της οποιασδήποτε ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ, τάσσεται το ΚΚΕ, τόνισε η γενική γραμματέας του κόμματος, κα Αλέκα Παπαρήγα, η οποία επισκέφθηκε σήμερα τα κεντρικά γραφεία του Οργανισμού και είχε συναντήσεις με αντιπροσωπεία των εργαζομένων, αλλά και με τα στελέχη της διοίκησης του Οργανισμού. Σε δηλώσεις της αργότερα τόνισε: “Το ΚΚΕ είναι 100% εναντίον της ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ, με όποιον τρόπο κι αν γίνει, όπως είναι εναντίον και της ιδιωτικοποίησης μέσω διαχωρισμού της υποδομής από τις υπηρεσίες, ενώ αντίθετα είναι υπέρ της ενίσχυσης του σιδηροδρόμου που έχει πολλά οφέλη, οικονομικά και περιβαλλοντικά, συμβάλλοντας και στη μείωση της χρήσης ΙΧ, αλλά και αεροπλάνων στην ηπειρωτική Ελλάδα, με αυτά να μπορούν να χρησιμοποιηθούν περισσότερο και με φθηνά εισιτήρια στις άγονες γραμμές των νησιών. Γι’αυτό ακριβώς πουλάνε εκείνα τα τμήματα του ΟΣΕ που θα φέρουν στα μονοπώλια υψηλά κέρδη”.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ/ΜΠΕ, η κα Παπαρήγα δήλωσε ότι το ΚΚΕ θα θέσει το θέμα στην Βουλή και θα επιχειρήσει να προκαλέσει ονομαστική ψηφοφορία, σε συνεννόηση με άλλα κόμματα, καθώς η μειωμένη κοινοβουλευτική του δύναμη δεν του επιτρέπει (λόγω του Κανονισμού της Βουλής) να προκαλεί ονομαστικές ψηφοφορίες.

“Η προγραμματισμένη απαξίωση και συκοφάντηση του ρόλου του σιδηροδρόμου έρχεται 20 χρόνια μετά τη σχετική Κοινοτική Οδηγία για την απελευθέρωση της μεταφοράς και την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων -και ιδιαίτερα μετά τον διαχωρισμό των υποδομών από τη λειτουργία του σιδηροδρόμου ως μέσου μεταφοράς εμπορευμάτων και επιβατών”, είπε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ.

Ακόμη, επεσήμανε ότι τα ελλείμματα που εμφανίζονται ότι υπάρχουν -ανεξάρτητα αν σε ένα βαθμό οφείλονται και σε ατασθαλίες- στην ουσία αντανακλούν το γεγονός ότι το κράτος δεν εξασφάλισε τα υλικά μέσα και τις προϋποθέσεις για να εκσυγχρονιστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο και ο ΟΣΕ δανειζόταν με το γνωστό αποτέλεσμα της ανακύκλωσης των ελλειμμάτων. “Μπορεί τα ελλείμματα τώρα να μειώθηκαν, αλλά αυτό έγινε λόγω περικοπών των μισθών των εργαζομένων και λόγω κατάργησης δρομολογίων”.

Τα στελέχη της διοίκησης του ΟΣΕ, καθώς και των ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ επισήμαναν ότι κατ’αρχήν οι εταιρείες είναι κερδοφόρες, προσθέτοντας ότι για όσα χρωστά ο ΟΣΕ η λύση δεν είναι το κλείσιμο, γιατί εγγυητής των δανείων που αναγκαζόταν να πάρει ο Οργανισμός -λόγω του ότι το κράτος δεν τηρούσε τις υποχρεώσεις του απέναντί του- είναι το δημόσιο, “άρα συνεχίζεις να χρωστάς”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024