Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΑισθητική και χρηστική αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του λιμένα Πειραιά
Λιμένες

Αισθητική και χρηστική αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του λιμένα Πειραιά

Οι εγκαταστάσεις του ΟΛΠ ΑΕ επεκτείνονται σε έκταση κρηπιδωμάτων 37,7 χλμ. με τεράστιους χερσαίους χώρους κτιρίων και μηχανημάτων. Τα έργα θα αφορούν παρεμβάσεις για τα έτη 2013 και 2014.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ ΑΕ ενέκρινε την εκτέλεση του έργου για τη συντήρηση των εγκαταστάσεων του προϋπολογισμού 922.000 ευρώ (με ΦΠΑ). Το έργο θα ανατεθεί μετά από διακήρυξη ανοιχτής δημοπρασίας και θα αφορά κυρίως έργα αισθητικής αναβάθμισης και επισκευών του λιμένα.

Υπενθυμίζεται ότι οι εγκαταστάσεις του ΟΛΠ ΑΕ επεκτείνονται σε έκταση κρηπιδωμάτων 37,7 χλμ. με τεράστιους χερσαίους χώρους κτιρίων και μηχανημάτων. Τα έργα θα αφορούν παρεμβάσεις για τα έτη 2013 και 2014.

Ήδη έχει ξεκινήσει η αισθητική και χρηστική αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του λιμένα με νέους χρωματισμούς, πινακίδες οδηγιών σε όλες τις Πύλες με σύγχρονα σύμβολα, εσωτερική ανάπτυξη πρασίνου με 1000 νέα φυτά, χρωματισμούς των κρηπιδωμάτων και νέες διαγραμμίσεις για την κίνηση αυτοκινήτων και πεζών.

Τέλος, το Δ.Σ. του ΟΛΠ Α.Ε. ενέκρινε το αποτέλεσμα του διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού:
α) για την προμήθεια 18 καινούργιων περονοφόρων μηχανημάτων,
β) το πρακτικό τεχνικής αξιολόγησης για τη μίσθωση με δυνατότητα εξαγοράς 5 μεταχειρισμένων λεωφορείων αστικού τύπου και
γ) την εκ νέου προκήρυξη διαγωνισμού για την εκποίηση και απομάκρυνση του πλοίου “Τζετ Φέρρυ 1”, το οποίο έχει κριθεί επικίνδυνο και επιβλαβές με 30% έκπτωση επί της τιμής του προηγούμενου διαγωνισμού.

Ακόμη, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ ΑΕ, μετά και τις πρόσθετες έρευνες του βυθού θεμελίωσης (από ΕΜΠ και ΕΛΚΕΘΕ), καθώς και τις αποφάσεις του Τεχνικού Συμβουλίου ενέκρινε τη συνέχιση του έργου “κατασκευή νέου κρηπιδότοιχου εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων στην περιοχή Αγίου Νικολάου”, το οποίο ως γνωστό έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ (ΠΕΠ Αττικής) και ήδη εκτελείται. Το έργο θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2013, οπότε μαζί με το νέο Διεθνή Σταθμό Επιβατών Κρουαζιέρας Γ΄ (Άγιος Νικόλαος) θα δοθεί για λειτουργία από τη νέα περίοδο κρουαζιέρας, που αρχίζει την 1η Απριλίου 2014.

Με τη λειτουργία των δύο νέων θέσεων πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων, οι συνολικές θέσεις κρουαζιέρας αυξάνονται σε 11 το 2014, ενώ μετά την έγκριση από την Ε.Ε. και των νέων κρηπιδωμάτων για πλοία νέας γενιάς (2-3) με επιδότηση μάλιστα 95%, οι θέσεις θα αυξηθούν από το 2016 σε 14 θέσεις ελλιμενισμού, καθιστώντας τον Πειραιά, στον μεγαλύτερο κόμβο εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων της Ευρώπης και το μοναδικό μεγάλο και σύγχρονο κόμβο στη Μεσόγειο.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ ΑΕ κ. Γιώργος Ανωμερίτης, “η κρουαζιέρα αποτελεί το δεύτερο μεγάλο τομέα δραστηριοτήτων του ΟΛΠ Α.Ε., μετά φυσικά από τον τομέα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων. Η αυξητική εξέλιξη των εργασιών του τομέα αιτιολογεί και την ιδιαίτερη επενδυτική φροντίδα του ΟΛΠ Α.Ε. προς τους πελάτες του, καθώς κα την εξέλιξη του δικού του επενδυτικού έργου. Για τη λιμενική βιομηχανία της κρουαζιέρας το θέμα μετά και τις τελευταίες αποφάσεις ένταξης έργων του ΟΛΠ στο ΕΣΠΑ, δεν είναι πλέον οι υποδομές στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά σε όλα τα περιφερειακά λιμάνια, και προς αυτήν πλέον την κατεύθυνση εργάζεται εντατικά η Ένωση Λιμένων Ελλάδας (ΕΛΙΜΕ)”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024