Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΤούρκοι ξενοδόχοι: Ο τουρκικός τουρισμός χρειάζεται 4 χρόνια για να ανακάμψει
Ξενοδοχία

Τούρκοι ξενοδόχοι: Ο τουρκικός τουρισμός χρειάζεται 4 χρόνια για να ανακάμψει

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Τουρκίας (TUROB), Timur Bayindir μιλώντας στην τουρκική εφημερίδα "Hurriyet" τόνισε, μεταξύ άλλων, πως η κατάσταση σήμερα στην Τουρκία δεν ευνοεί σε καμία περίπτωση ούτε τις επενδύσεις αλλά ούτε και την εικόνα της χώρας προς τον υπόλοιπο κόσμο.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στην εφημερίδα “Hurriyet”, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Τουρκίας (TUROB), Timur Bayindir αναφέρει ότι ο τουρισμός στη χώρα καταρρέει και για αυτήν την κατάσταση την ευθύνη έχουν σαφέστατα τα πολύ συχνά τρομοκρατικά χτυπήματα, την κρίση με τη Ρωσία, αλλά και η αποτυχημένη απόπειρα πραξικοπήματος τον περασμένο Ιούλιο.

Λέει χαρακτηριστικά: “Το 2016 υπήρξε μία πτώση της τάξης του 40% στα έσοδα από τον τουρισμό στη χώρα. Το 11μηνο του 2016 επισκέφθηκαν την Τουρκία 24 εκατ. τουρίστες, όταν το 2015 ο αριθμός αυτός ήταν κατά 31% μεγαλύτερος. Οι επόμενοι 6 μήνες είναι εξαιρετικά κρίσιμοι για το τουριστικό προιόν της χώρας το οποίο αποτελεί το 13% του εθνικού Ακαθάριστου προιόντος”.

Η “βουτιά” στα έσοδα από τον τουρισμό αναμένεται να είναι ανέλθει σε 40%. Το σύνολο του τομέα είχε 12,9% του μεριδίου της στο ΑΕΠ της χώρας το 2015 και η συνεισφορά του στην απασχόληση ήταν στο 8,3%.

“Έχουμε δει αρκετά δύσκολες ημέρες. Τα προβλήματα στον κλάδο μας έχουν άμεσα επηρεάσει αρνητικά άλλους 54 τομείς. Μετά από μια ιδιαίτερα σκληρή χρονιά, αρχίσαμε επίσης υπό κακές συνθήκες και το 2017”, δήλωσε ο Bayindir.

Σημείωσε ότι ο τομέας άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα το 2013, αλλά η πιο απότομη βουτιά τόσο στον αριθμό των αφίξεων τουριστών όσο και στα τουριστικά έσοδα παρατηρήθηκε το 2016, εν μέσω ενός αριθμού θανατηφόρων τρομοκρατικών επιθέσεων.

Για να είναι σε θέση να ξεπεραστούν αυτές τις απώλειες και να ανακτήσει την εικόνα της, η Τουρκία πρέπει να ξεκινήσει μια ολοκληρωμένη διαφημιστική εκστρατεία, σύμφωνα με τον πρόεδρος της TUROB.

“Παρ’όλες τις αρνητικές συγκυρίες, η Κωνσταντινούπολη είναι μια θαυμάσια πόλη, η οποία προσέλκυσε τεράστιες επενδύσεις στον τομέα του τουρισμού. Αυτό ισχύει επίσης για πολλά άλλα μέρη της Τουρκίας. Πρέπει όλοι να ξεκινήσουμε μια επιθετική διαφημιστική εκστρατεία μαζί με κορυφαίες διεθνείς εταιρείες. Πρέπει να λέμε αυτό ξανά και ξανά”, τόνισε, προσθέτοντας ότι η εικόνα της χώρας ήταν σπουδαία μέχρι πριν από πέντε χρόνια.

“Δεν ξέρω όμως ποιος θα αναλάβει το κόστος μιας τέτοιας καμπάνιας. Ο τομέας μας βρίσκεται σε δυσχερή θέση – ακόμη και η Turkish Airlines έχει περικοψει τα έξοδά της”, σημείωσε.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/02/2024
28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024
22/02/2024