Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΈρευνα IATA: Ταχύτητα και ευκολία οι κορυφαίες προτεραιότητες για τους αεροπορικούς επιβάτες
Έρευνα

Έρευνα IATA: Ταχύτητα και ευκολία οι κορυφαίες προτεραιότητες για τους αεροπορικούς επιβάτες

ΙΑΤΑ

Η προτίμηση των επιβατών είναι να πετάξουν από ένα αεροδρόμιο κοντά στο σπίτι, να έχουν όλες τις επιλογές κράτησης και υπηρεσίες διαθέσιμες σε ένα μόνο μέρος και να πληρώνουν με τον τρόπο πληρωμής που προτιμούν.

Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της Παγκόσμιας Έρευνας Επιβατών του 2023 (GPS), που δείχνει ότι οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στην ταχύτητα και την ευκολία και υιοθετούν όλο και περισσότερο τα βιομετρικά στοιχεία και διαδικασίες εκτός αεροδρομίου για να τα πετύχουν.

“Οι επιβάτες το έχουν καταστήσει σαφές: θέλουν να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στις κρατήσεις και να μετακινούνται πιο γρήγορα στο αεροδρόμιο. Και είναι όλο και πιο πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν βιομετρικά δεδομένα για να ολοκληρώσουν περισσότερες εργασίες πριν από την αναχώρηση εκτός αεροδρομίου για να το πετύχουν αυτό”, δήλωσε ο Nick Careen, Senior Vice President for Operations, Safety and Security της IATA.

Σχεδιασμός και Κράτηση

Οι επιβάτες θέλουν άνεση όταν σχεδιάζουν το ταξίδι τους και όταν είναι να επιλέξουν από πού θα αναχωρήσουν.

  • Η εγγύτητα στο αεροδρόμιο ήταν η κύρια προτεραιότητα των επιβατών κατά την επιλογή του σημείου αναχώρησής τους (71%), κάτι που ήταν πιο σημαντικό και από την τιμή του εισιτηρίου (31%).
  • Μια μικρή πλειοψηφία των επιβατών προτιμά να κάνει απευθείας κράτηση μέσω της αεροπορικής εταιρείας (52%). Ωστόσο, ανεξάρτητα από το κανάλι κράτησης που χρησιμοποιείται, θα ήθελαν να έχουν πλήρη εικόνα στην προσφορά ναύλου, συμπεριλαμβανομένης της εύκολης πρόσβασης σε προαιρετικά προϊόντα και υπηρεσίες.

“Οι σημερινοί ταξιδιώτες περιμένουν την ίδια διαδικτυακή εμπειρία που έχουν από τους μεγάλους διαδικτυακούς λιανοπωλητές. Το πρόγραμμα Modern Airline Retailing ανταποκρίνεται σε αυτές τις ανάγκες. Όποιο κανάλι αγορών και αν επιλέξουν οι επιβάτες, οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν να τους παρουσιάσουν όλες τις επιλογές για ακόμα πιο γρήγορη και βολική κράτηση. Όταν υλοποιηθεί πλήρως το Modern Airline Retailing, οι ταξιδιώτες θα μπορούν να παρακολουθούν τις αγορές των αεροπορικών ταξιδιών τους με έναν μόνο αριθμό παραγγελίας – απλό και γρήγορο. Θα απλοποιήσει επίσης σημαντικά τη διαδικασία φιλοξενίας των ταξιδιωτών, σε περίπτωση αλλαγής ή διακοπής της πτήσης”, δήλωσε ο Muhammad Albakri, Senior Vice President Financial Settlement and Distribution Services της IATA.

Πληρωμή
  • Η ευκολία ήταν ο κύριος λόγος που οι επιβάτες επέλεξαν μια συγκεκριμένη μέθοδο πληρωμής (62%). Μεταξύ επτά διαφορετικών τρόπων πληρωμής, η πιο δημοφιλής ήταν η πιστωτική/χρεωστική κάρτα (73%), ακολουθούμενη από το ψηφιακό πορτοφόλι (18%) και το τραπεζικό έμβασμα (18%). Ταυτόχρονα, υπάρχουν πολύ μεγάλες περιφερειακές παραλλαγές στη χρήση της πιστωτικής κάρτας. Οι πιστωτικές / χρεωστικές κάρτες είναι πιο δημοφιλείς στη Λατινική Αμερική (85%), την Ευρώπη (81%) και στη Βόρεια Αμερική (74%) με τη χαμηλότερη προτίμηση στην Αφρική (57%). Η διείσδυση ψηφιακού πορτοφολιού είναι πιο δημοφιλής στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, όπου το 41% των ερωτηθέντων ανέφερε αυτή ως την προτιμώμενη επιλογή. Η επόμενη δημοφιλέστερη αγορά ήταν η Ευρώπη (15%) ακολουθούμενη από τη Μέση Ανατολή (14%). Μεταξύ των περιοχών, η άμεση τραπεζική μεταφορά ήταν η πιο προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής στην Αφρική (36%), ακολουθούμενη από τη Μέση Ανατολή (21%). Η IATA έχει αναπτύξει το IATA Pay, μια εναλλακτική μέθοδο για τους ταξιδιώτες να πληρώνουν για αεροπορικά εισιτήρια που αγοράζουν ηλεκτρονικά, χρεώνοντας απευθείας τον τραπεζικό τους λογαριασμό.
  • Τα ζητήματα πληρωμής που αναφέρθηκαν από τους ερωτηθέντες περιελάμβαναν την αδυναμία να χρησιμοποιήσουν την επιλογή που προτιμούν ή να πληρώσουν σε δόσεις. Άλλοι ανέφεραν μια κουραστική διαδικασία πληρωμής και ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των πληρωμών. Επιπλέον, το 25% των πιθανών πωλήσεων προϊόντων / υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της “διαδρομής” του πελάτη δεν μπόρεσε τελικά να ολοκληρωθεί, λόγω προβλημάτων πληρωμής.

“Η πληρωμή πρέπει να θεωρείται ως μέρος της εμπορικής προσφοράς και όχι απλώς ως οικονομική συναλλαγή στο τέλος της πώλησης. Οι πελάτες θέλουν να μπορούν να χρησιμοποιούν τον τρόπο πληρωμής που προτιμούν με άνεση και ασφάλεια. Κάθε αγορά είναι διαφορετική και δεν υπάρχει μια ενιαία απάντηση. Εάν μια προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής δεν είναι διαθέσιμη ή είναι πολύ περίπλοκη, η πιθανή πώληση μπορεί να χαθεί. Η διασφάλιση ότι ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιεί την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής του πιο συχνά αποτελεί βασικό μέρος του προγράμματος Modern Airline Retailing”, δήλωσε ο Albakri.

Διευκόλυνση ταξιδιού

Οι περίπλοκες απαιτήσεις βίζας αποτρέπουν τους ταξιδιώτες που θέλουν μια βολική, ψηφιακή διαδικασία έκδοσης βίζας στο διαδίκτυο. Επιπλέον, πολλοί είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα σχετικά προσωπικά τους δεδομένα για ταχύτερες διαδικασίες στο αεροδρόμιο.

  • Το 36% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι έχει αποθαρρυνθεί από το να ταξιδέψει σε έναν συγκεκριμένο προορισμό λόγω των απαιτήσεων στη βίζα. Η πολυπλοκότητα της διαδικασίας επισημάνθηκε ως ο κύριος αποτρεπτικός παράγοντας από το 49% των ταξιδιωτών, το 19% ανέφερε το κόστος και το 8% ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.
  • Όπου απαιτείται βίζα, το 66% των ταξιδιωτών θέλει να την αποκτά μέσω διαδικτύου πριν από το ταξίδι, το 20% προτιμά να πάει στο προξενείο ή την πρεσβεία και το 14% στο αεροδρόμιο.
  • Το 87% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι θα κοινοποιούσε τα σχετικά προσωπικά του δεδομένα για να επιταχύνει τη διαδικασία άφιξης στο αεροδρόμιο, μια αύξηση από το 83% που αναφέρθηκε το 2022.

“Οι χρονοβόρες και πολύπλοκες απαιτήσεις για βίζα αποτρέπουν τους ταξιδιώτες και στερούν τις οικονομίες των προορισμών από πολύτιμα τουριστικά έσοδα. Έχουμε δει ξανά και ξανά ότι όταν οι χώρες καταργούν τις απαιτήσεις βίζας, οι οικονομίες ευημερούν από την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών1. Πέρα από τις απλουστευμένες διαδικασίες έκδοσης βίζας, οι ταξιδιώτες είναι διατεθειμένοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους, εάν αυτό έχει ως αποτέλεσμα ταχύτερες και ομαλότερες διαδικασίες στο αεροδρόμιο. Η ‘εκμετάλλευση’ της προθυμίας των ταξιδιωτών να χρησιμοποιήσουν διαδικτυακές διαδικασίες και να μοιραστούν τις πληροφορίες εκ των προτέρων είναι πάντα μια λύση win-win “, δήλωσε ο Careen.

Η πρωτοβουλία One ID της IATA φέρνει επανάσταση στις διαδικασίες στο αεροδρόμιο, χρησιμοποιώντας βιομετρικά στοιχεία, ώστε οι επιβάτες να μη χρειάζεται να στέκονται σε ουρές κατά την αναχώρηση ή την άφιξη. Τα πρόσφατα αναπτυγμένα πρότυπα “Digitalization of Admissibility” της IATA είναι η πιο πρόσφατη πρόοδος, με έναν μηχανισμό που επιτρέπει στους επιβάτες να λαμβάνουν ψηφιακά όλες τις απαραίτητες άδειες πριν από το ταξίδι απευθείας από τις κυβερνητικές Αρχές πριν από το ταξίδι τους. Με την κατάσταση “OK to Fly” με την αεροπορική εταιρεία, οι ταξιδιώτες μπορούν να παρακάμψουν όλες τις επαληθεύσεις εγγράφων στο αεροδρόμιο και να απολαύσουν μια ταχεία ταξιδιωτική διαδικασία.

“Έχουμε τα πρότυπα και την τεχνολογία για να βελτιώσουμε ριζικά τη διεθνή ταξιδιωτική εμπειρία. Αλλά μπορούμε να κινηθούμε μόνο με τον ρυθμό που επιτρέπουν οι κυβερνήσεις στο πλαίσιο των κανονισμών τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μια κορυφαία προτεραιότητα για την πραγματοποίηση απρόσκοπτων ταξιδιών με δυνατότητα One ID είναι η συνεργασία με τις κυβερνήσεις για να αποδείξουν ότι ο έλεγχος των συνόρων μπορεί να είναι πιο ασφαλής, ακόμη και όταν κάνει πιο βολικό το ταξίδι των επιβατών”, δήλωσε η Careen.

1. Όταν οι ΗΠΑ επέκτειναν το Πρόγραμμα Απαλλαγής από την Υποχρέωση Θεώρησης (Visa Waiver Program) το 2008, οι αφίξεις από τις χώρες που περιλαμβάνονται σε αυτό αυξήθηκαν κατά 46% μέσα σε μόλις τρία χρόνια. Ομοίως, με την πρωτοβουλία Visa on Arrival της Ινδίας το 2010, σημειώθηκε αύξηση 10,6% στις αφίξεις από τις ωφελούμενες χώρες. Η Δημοκρατία της Κορέας και η Ιαπωνία έχουν επίσης καρπωθεί τους καρπούς των απελευθερωμένων πολιτικών για τις θεωρήσεις, σημειώνοντας αύξηση των αφίξεων κατά 64,5% και άνω του 300% αντίστοιχα, μετά την απλούστευση των απαιτήσεων εισόδου.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024