Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΤα μικρά ξενοδοχεία πολλαπλασιάζουν τις κρατήσεις τους
Έρευνα

Τα μικρά ξενοδοχεία πολλαπλασιάζουν τις κρατήσεις τους

Με τα online ταξιδιωτικά γραφεία και τις ιστοσελίδες άμεσης κράτησης των ξενοδοχείων, να αντιπροσωπεύουν τα 2/3 του συνόλου των κρατήσεων στο τμήμα της αγοράς των καταλυμάτων που διαθέτουν κάτω από 40 δωμάτια, η έρευνα του Little Hotelier υπογραμμίζει την αυξανόμενη τάση μεταξύ των παρόχων μικρών καταλυμάτων να διαφοροποιήσουν τη διανομή τους, ώστε να διευρύνουν την εμβέλειά τους.

Απευθείας τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου “ευθύνονται” για μία στις τρεις κρατήσεις που γίνονται στον τομέα των μικρών ξενοδοχειακών καταλυμάτων σύμφωνα με την αυστραλιανή εταιρεία ξενοδοχειακών λύσεων, Little Hotelier. Το εύρημα είναι μέρος της έρευνας που διεξήχθη στις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν από τους πελάτες της Little Hotelier, σε παγκόσμιο επίπεδο, καθ’όλη τη διάρκεια του 2015.

Ο Bronwyn Karaoglu, επικεφαλής Μάρκετινγκ του Little Hotelier, αναφέρει: “Το εύρημα δείχνει τη σημασία για τους παρόχους μικρών καταλυμάτων να πουλήσουν εξατομικευμένη εμπειρία και να διαθέτουν την κατάλληλη τεχνολογία για να υποστηρίξουν όλους τους επισκέπτες τους, ανεξαρτήτως εάν οι επισκέπτες αυτοί έχουν κάνει προκράτηση του δωματίου τους μέσω τηλεφώνου ή Internet, ή έρχονται χωρίς προειδοποίηση κατευθείαν στο ξενοδοχείο.

Για τους ξενοδόχους των μικρών καταλυμάτων, αυτό σημαίνει ότι έχουν αποκτήσει σχέση με τους επισκεπτες μέσω όλων των καναλιών και έχουν επεκτείνει τις δυνατότητες φιλοξενίας τους, από την online κράτηση μέχρι το ξενοδοχείο τους, δημιουργώντας μια ομαλή διαδικασία κράτησης”.

Η Little Hotelier περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης καναλιών, online κράτηση και σύστημα front-desk για ξενοδόχους που δε διαθέτουν το χρόνο να διαχειριστούν τις καθημερινές διαδικασίες των μικρών τους καταλυμάτων, χρησιμοποιώντας ένα μικρό μόνο τμήμα της απαραίτητης τεχνολογίας που “φιλοξενείται” στο cloud.

Με τα online ταξιδιωτικά γραφεία και τις ιστοσελίδες άμεσης κράτησης των ξενοδοχείων, να αντιπροσωπεύουν τα 2/3 του συνόλου των κρατήσεων στο τμήμα της αγοράς των καταλυμάτων που διαθέτουν κάτω από 40 δωμάτια, η έρευνα υπογραμμίζει την αυξανόμενη τάση μεταξύ των παρόχων μικρών καταλυμάτων να διαφοροποιήσουν τη διανομή τους, ώστε να διευρύνουν την εμβέλειά τους. Γι’αυτούς τους ξενοδόχους, ο κ. Karaoglu λέει ότι υπάρχει μια μοναδική ευκαιρία να εγκαθιδρύσουν τη σχέση ξενοδόχου-πελάτη νωρίς, σχέση η οποία οδηγεί σε μια ανώτερη εμπειρία για τους επισκεπτες, κάνοντας τους να θέλουν να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο.

“Οι επισκέπτες που κάνουν κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο συνήθως θέλουν κάτι περισσότερο. Θέλουν να γνωρίζουν πράγματα σχετικά με την περιοχή και πως να κινηθούν στα πέριξ -πριν ακόμη κάνουν την κράτηση του δωματίου τους- και αυτό είναι το είδος της φιλοξενίας στο οποίο οι μικροί ξενοδόχοι πρέπει να συνεχίσουν να διαπρέπουν.

“Πέρυσι, το 75% των ταξιδιωτών, δήλωσαν ότι τα ξενοδοχεία B&B προσφέρουν καλύτερες παροχές από τα άλλα, συγκρίσιμα ξενοδοχεία άλλων τύπων*, πράγμα που δείχνει ότι υπάρχει μια μοναδική ευκαιρία για το μικρό αυτό τμήμα της ξενοδοχειακής αγοράς να διευκολύνει τις καλύτερες δυνατές σχέσεις με τους πελάτες, εμπειρίες και, το σημαντικότερο, να αποκτήσει επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Η διάδοσης της φήμης ενός ξενοδοχείου από στόμα σε στόμα είναι ακόμη βασικός παράγοντας, όπως είναι και η προβολή στο διαδίκτυο, ενθαρρύνοντας τις άμεσες συναλλαγές”.

* Έρευνα “Ξενοδοχεία εναντίον B&Bs”, BedandBreakfast.com, 2015.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024