Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΚαμπάνια της ομογενειακής εφημερίδας Greek News για τον ελληνικό τουρισμό
"Φέτος το καλοκαίρι πάμε Ελλάδα"

Καμπάνια της ομογενειακής εφημερίδας Greek News για τον ελληνικό τουρισμό

Η φετινή κίνηση από τις ΗΠΑ προς την Ελλάδα στο α΄ τετράμηνο του 2012 μειώθηκε κατά 5,19% σε σχέση με πέρυσι, καθώς οι ακυρώσεις φτάνουν το 30-40% από κόσμο που φοβάται την κοινωνική αναταραχή, την κυβερνητική αστάθεια και τις απαγορευτικές τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η εβδομαδιαία ομογενειακή εφημερίδα της Νέας Υόρκης “Greek News”, αναλαμβάνει εκστρατεία για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στις ΗΠΑ, με σύνθημα “Φέτος το καλοκαίρι πάμε Ελλάδα: Το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για την πατρίδα…“.

“Μέσα σε μία περίοδο έντονης πολιτικής ρευστότητας για τη γενέτειρα, με την εικόνα της στις ΗΠΑ και σ’ όλα τα διεθνή μέσα ενημέρωσης να βρίσκεται στο ναδίρ, αναλαμβάνουμε την 3η κατά σειρά εκστρατεία, με μοναδικό γνώμονα την αγάπη μας για την Ελλάδα. Και θα τη στηρίξουμε, αυτή τη δύσκολη ώρα, ως χρέος προς τους συμπατριώτες μας που αναζητούν εναγωνίως, τρία χρόνια τώρα, κάποια αμυδρή ακτίνα φωτός. Κάποιους πολιτικούς, οι οποίοι θα κρατήσουν αναμμένο το φανάρι και θα τους οδηγήσουν σώους έξω από το τούνελ”, επισημαίνει στο ΑΠΕ/ΜΠΕ, από τη Νέα Υόρκη, ο εκδότης – διευθυντής της “Greek News” κ. Αποστόλης Ζουπανιώτης.

Όπως επισημαίνει ο ομογενής δημοσιογράφος στο κύριο άρθρο της εφημερίδας του, σκόπιμα φέτος απέφυγαν να ζητήσουν, όπως πέρυσι, μηνύματα από την ελληνική πολιτική ηγεσία, στην πορεία, ωστόσο, και μέχρι τη λήξη της εκστρατείας, στις 23 Ιουλίου, “θα προσκαλέσουμε παράγοντες της Ελληνοαμερικανικής Κοινότητας και φιλέλληνες να ενώσουν τις φωνές τους με τη δική μας, για να συνεχίσουν να στηρίζουν την Ελλάδα που το μεγαλύτερό της πρόβλημα είναι η ομορφιά της!”.

Η “Greek News” ήταν η πρώτη εφημερίδα διεθνώς, που κυκλοφόρησε το Μάιο του 2010 το σύνθημα της αλληλεγγύης προς την Ελλάδα (“Αγαπούμε την Ελλάδα, βοηθούμε την Ελλάδα, φέτος το καλοκαίρι πάμε Ελλάδα”), καλώντας τους ομογενείς να επισκεφθούν τη χώρα το καλοκαίρι, αλλά και όλα τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης του παγκόσμιου ελληνισμού να αναπαράγουν το σύνθημα. “Η επιτυχία ήταν τεράστια και σήμερα πολλές είναι οι πρωτοβουλίες ΜΜΕ, οργανισμών και ιδιωτών προς αυτή την κατεύθυνση. Στην πραγματικότητα, όλες αυτές οι πρωτοβουλίες, μαζί και με την ιστοσελίδα του ΕΟΤ, είναι οι μοναδικές τουριστικές καμπάνιες που διεξάγει η χώρα, αρκετά αποτελεσματικά και μάλιστα εντελώς δωρεάν” σημειώνει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο κ. Ζουπανιώτης.

“Η φετινή κίνηση, στο α΄ τετράμηνο του έτους, μειώθηκε κατά 5,19% σε σχέση με πέρυσι. Οι πληροφορίες για την κίνηση από την Αμερική μιλούν για ακυρώσεις της τάξεως 30-40% από κόσμο που φοβάται την κοινωνική αναταραχή και την κυβερνητική αστάθεια, αλλά και τις απαγορευτικές τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων. Παρά την αύξηση της χωρητικότητας των απευθείας πτήσεων της Delta, που έβαλε στη γραμμή μεγαλύτερο αεροπλάνο, οι θέσεις συνολικά είναι λιγότερες και οι τιμές πολύ υψηλότερες”, συμπληρώνει.

Και καταλήγει: “Εμείς, ως Έλληνες της Αμερικής, πρέπει να κάνουμε και πάλι το χρέος μας προς την γενέτειρα. Για τις ρίζες μας, την ιστορία και τον πολιτισμό μας, για τους συμπατριώτες μας που υποφέρουν, θα πρέπει να βοηθήσουμε την ελληνική οικονομία, επισκεπτόμενοι την Ελλάδα το καλοκαίρι”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024