Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΑναγκαιότητα δημιουργίας ενός σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ για την Αρκαδία
Ενωση Ξενοδοχείων Αρκαδίας

Αναγκαιότητα δημιουργίας ενός σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ για την Αρκαδία

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 4 Απριλίου 2011, σε αίθουσα γνωστού ξενοδοχείου της Τρίπολης, η Ανοικτή Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της πολιτικής και επιχειρηματικής ζωής του Νομού Αρκαδίας και της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Μεταξύ άλλων…

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 4 Απριλίου 2011, σε αίθουσα γνωστού ξενοδοχείου της Τρίπολης, η Ανοικτή Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας, με τη<...> συμμετοχή εκπροσώπων της πολιτικής και επιχειρηματικής ζωής του Νομού Αρκαδίας και της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Μεταξύ άλλων με ουσιαστικές παρεμβάσεις το παρόν έδωσαν ο αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας κ. Ευάγγελος Γιαννακούρας, ο δήμαρχος Τρίπολης κ. Ιωάννης Σμυρνιώτης, το μέλος της διοικούσας επιτροπής του ΞΕΕ και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας κ. Δημήτρης Πολλάλης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Επαρχίας Aργους κ. Πέτρος Κουτσόπουλος, ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού και εκπρόσωπος του Δήμου Ν. Κυνουρίας κ. Γρηγόρης Ντάσκας, ο υπεύθυνος του τουριστικού σκέλους του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Αντώνιος Μαλλιάρας κ.ά. Επίσης παρευρέθησαν ο βουλευτής Αρκαδίας κ. Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, ο αν. προϊστάμενος Περιφερειακής Υπηρεσίας Πελοποννήσου ΕΟΤ κ. Νικόλαος Μπαχτής, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων κ. Δημήτριος Παππάς, ο πρόεδρος του Συλλόγου Μηχανικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Τρίπολης κ. Γεώργιος Καρούντζος και μεγάλος αριθμός μελών της Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.

Στα πλαίσια των εργασιών της Ανοικτής Γενικής Συνέλευσης της ΕΞΑ, πραγματοποιήθηκαν ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις. Ο καθηγητήςπανεπιστημίου και ειδικός σύμβουλος σε θέματα τουριστικού μάρκετινγκ κ. Δημήτρης Κούτουλας, στην εισήγησή του αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα δημιουργίας ενός σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ για την Αρκαδία και την Περιφέρεια Πελοποννήσου, ο ειδικός σε θέματα προώθησης τοπικών προϊόντων κ. Δημήτρης Βασιλείου, μίλησε επίσης για την αξιοποίηση των τοπικών προϊόντων ως μέσον προώθησης του γενικότερου τουριστικού προϊόντος, ενώ ο ειδικός σε θέματα κατασκευής ιστότοπων-ιστοσελίδων κ. Θεόδωρος Παπαγεωργίου, ανέπτυξε το θέμα της χρήσης της ιστοσελίδας της Ένωσης ως μέσον πώλησης των τουριστικών υπηρεσιών της ευρύτερης περιοχής.

Στην εισήγησή του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας κ. Κων/νος Μαρινάκος, αναφέρθηκε στον απολογισμό δράσης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΞΑ για το 2010, αλλά κυρίως στις προγραμματικές σκέψεις και ενέργειες της ένωσης για το 2011. Τόνισε μεταξύ άλλων ότι ο ανοικτός χαρακτήρα της φετινής Γενικής Συνέλευσης έχει ως στόχο την “επικοινωνία” των ζητημάτων του τουρισμού στο ευρύτερο κοινωνικό, πολιτικό και επαγγελματικό φάσμα του τόπου. Η τεράστια δοκιμασία στην οποία έχει περιέλθει ο μικρομεσαίος έλληνας ξενοδόχος, λόγω της οικονομικής ύφεσης καθώς και η προβλεπόμενη μείωση, σύμφωνα με εκτιμήσεις της ΠΟ, της εγχώριας τουριστικής κίνησης κατά 20%, καθιστούν την κατάσταση του ξενοδοχειακού κόσμου, σε περιοχές όπως η Αρκαδία που βασίζεται σχεδόν απόλυτα στην εγχώρια αγορά, πραγματικά αδιέξοδη και απαιτούν τη λήψη άμεσων μέτρων τόσο από πλευράς των επιχειρήσεων όσο και πλευράς της πολιτείας.

Για τις επιχειρήσεις οι προτάσεις της ένωσης, διά στόματος του προέδρου της, συνδέονται με τη συγκράτηση και διαμόρφωση των τιμών σε σταθερά ελκυστικά επίπεδα και παράλληλα τη διατήρηση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών σε υψηλά επίπεδα. Η Πολιτεία σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα θα πρέπει να στρέψει την προσοχή της στο στρατηγικό σχεδιασμό τουριστικής ανάπτυξης, που παραμένει πάντα ένα ζητούμενο και σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα στη λήψη μέτρων για τη μείωση του κόστους λειτουργίας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Σοβαρά βήματα προς την κατεύθυνση της σύγχρονης διαμόρφωσης και προβολής του περιφερειακού τουριστικού προϊόντος πρέπει να γίνουν και από τις περιφέρειες και από τους νέους Καλλικρατικούς Δήμους. Τέλος η Ένωση Ξενοδοχείων Αρκαδίας, σε τοπικό επίπεδο κατέθεσε σειρά προτάσεων για την αναθέρμανση της εγχώριας αγοράς και τη διείσδυση σε αγορές-στόχους του εξωτερικού.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024