Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΙ. Κοφίνης: Με ιστορία, πολυτέλεια και περιβάλλον θα προσελκύσουμε επισκέτες από τη Μ. Ανατολή
Arabian Travel Market 2009

Ι. Κοφίνης: Με ιστορία, πολυτέλεια και περιβάλλον θα προσελκύσουμε επισκέτες από τη Μ. Ανατολή

Ο κ. Ιωάννης Κοφίνης, πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, αποκάλυψε ότι το “πάντρεμα” της ιστορίας και της φυσικής ομορφιάς της Ελλάδας με τα πολυτελή city break αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής του ΕΟΤ για να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών από…

Ο κ. Ιωάννης Κοφίνης, πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, αποκάλυψε ότι το “πάντρεμα” της ιστορίας και της φυσικής ομορφιάς της<...> Ελλάδας με τα πολυτελή city break αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής του ΕΟΤ για να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών από τη Μέση Ανατολή προς τη χώρα μας.

Μιλώντας στο Arabian Travel Market 2009, τη μεγαλύτερη έκθεση για το ταξίδι και τον τουρισμό που διεξήχθη στο Ντουμπάι την περασμένη εβδομάδα, ο κ. Κοφίνης τόνισε πως η Ελλάδα έχει καθιερωθεί ως τόπος διακοπών στη συνείδηση των Ευρωπαίων και αποτελεί πρόκληση η καθιέρωσή της στη συνείδηση και των ταξιδιωτών από τη Μέση Ανατολή. “Η Ελλάδα αποτελεί έναν παραδοσιακό τουριστικό προορισμό και πιστεύουμε ότι διαθέτουμε ένα μοναδικό προϊόν προς πώληση σε ολόκληρο τον κόσμο. Για τα επόμενα χρόνια επιθυμούμε τη διατήρηση της εισροής τουριστών και εσόδων από τις παραδοσιακές δυτικοευρωπαϊκές αγορές, ενώ στοχεύουμε την επέκτασή μας και σε συγκεκριμένες αγορές.

Η Μέση Ανατολή, μαζί με τη Ρωσία, την Κίνα, την Πολωνία και τη Νότια Αφρική, είναι μία από τις κύριες αγορές-στόχους και διεξάγουμε λεπτομερείς έρευνες για να προσαρμόσουμε το προϊόν μας με τρόπο ώστε να προσελκύσουμε μεγαλύτερο αριθμό περιφερειακών επισκεπτών. Πρόκειται για μια αγορά με μεγάλη δυναμική, αλλά με διαφορετικές ανάγκες από αυτές της Δυτ. Ευρώπης”, δήλωσε ο κ. Κοφίνης. “Δε βλέπω την τουριστική βιομηχανία με ανταγωνιστικούς όρους. Θεωρώ ότι η Ελλάδα διαθέτει ένα μοναδικό τουριστικό προϊόν και πρέπει να επικεντρωθούμε στην ανάδειξη των ισχυρών χαρτιών μας. Ως εκ τούτου, η ιστορία, ο πολιτισμός και οι παραδόσεις μας αποτελούν ισχυρές συνιστώσες της τουριστικής μας στρατηγικής. Ο πολιτισμός και η ιστορία μας έχουν παγκόσμια απήχηση και δικαίως τα αξιοποιούμε ως τα δυνατά στοιχεία της χώρας”.

Ο κ. Κοφίνης ανέφερε ως παράδειγμα τα μαγευτικά αιγαιοπελαγίτικα νησιά και τόνισε πως οι πρόσφατες προσπάθειες για τον εκσυγχρονισμό των τουριστικών υποδομών της χώρας αποφέρουν ήδη καρπούς. Επανέλαβε όμως ότι η ανάπτυξη πρέπει να γίνει με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον και τις φυσικές καλλονές της χώρας. “Υπ’ αριθμόν ένα προτεραιότητα της στρατηγικής μας αποτελεί η οικολογική συνείδηση και προσέγγιση. Δεν πρόκειται να επηρεάσουμε αρνητικά τις φυσικές ομορφιές της χώρας ή τον αρχαιολογικό της πλούτο με ανεύθυνα σχέδια και προγράμματα”.

Ο κ. Κοφίνης υπογράμμισε επίσης δύο υποτομείς στους οποίους εστιάζει ο ΕΟΤ για να αυξήσει τον τουρισμό τα επόμενα χρόνια: “Αναπτύσσουμε ιδιαίτερα τον αθλητικό και τον θρησκευτικό τουρισμό. Η γεωγραφική θέση της Ελλάδας την καθιστά ιδανική για διακοπές σε συνδυασμό με θαλάσσια σπορ, ενώ το γκολφ αποτελεί ήδη κλειδί για την αύξηση του τουρισμού στη χώρα μας. Όσον αφορά στον θρησκευτικό τουρισμό, η Ελλάδα έχει πολλές τοποθεσίες που ανέκαθεν ήταν πόλος έλξης. Εξετάζουμε τρόπους να τις αξιοποιήσουμε κατά το μέγιστο”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024