Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΚαμπάνια ευαισθητοποίησης των Ελλήνων για την προσέλκυση περισσότερων τουριστών
Τουριστική πολιτική

Καμπάνια ευαισθητοποίησης των Ελλήνων για την προσέλκυση περισσότερων τουριστών

Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.

Την παρουσίαση της επικοινωνιακής καμπάνιας, “Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου”, έκανε η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη σήμερα το μεσημέρι σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Όπως εξήγησε η υπουργός Τουρισμού δεν είναι μια ακόμα καμπάνια τουριστικής συνείδησης, αλλά για μια προσπάθεια που στέλνει ένα θετικό μήνυμα προς κάθε Έλληνα πολίτη, προς κάθε επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό.

Κατά την ομιλία της η υπουργός Τουρισμού εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι φέτος θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα. Ωστόσο  υπογράμμισε “οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται -και ξανάρχονται- με πολύ προσπάθεια. Σχέδιο και επιμονή. Συλλογική δουλειά”. Επίσης ζήτησε απ όλους, κάθε ένας από το πόστο τους, να συνεισφέρουν, ώστε οι επισκέπτες να περάσουν αξέχαστες διακοπές.

“Να δείξουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Να αποδείξουμε την  αγάπη μας για τον τόπο. Να υπενθυμίσουμε πόσο φιλόξενοι είμαστε. Να διαφημίσουμε πόσο καλοί  επαγγελματίες είμαστε. Να αναδείξουμε τον θησαυρό της Ελλάδας σε αξίες, ιστορία και μνήμες. Το brand, το όνομα ‘Ελλάδα’ είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση”, τόνισε χαρακτηριστικά. Και πρόσθεσε: “Η εικόνα αλλάζει Η εικόνα αλλάζει. Βήμα, βήμα. Γίνεται καλύτερη. Πιο φωτεινή, πιο αισιόδοξη. Αυτή την αισιόδοξη και φωτεινή πλευρά θέλουμε να αναδείξουμε”.

Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού κ. Αναστάσιος Λιάσκος, ο κ. Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, ο οποίος δημιούργησε το βίντεο της καμπάνιας, και ο ηθοποιός κ. Ρένος Χαραλαμπίδης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024