Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΚασσίμης: Μίζερη και καθυστερημένη η διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ

Κασσίμης: Μίζερη και καθυστερημένη η διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ

Μίζερη και καθυστερημένη χαρακτηρίζει την διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ, ο πρώην υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας αρμόδιος για θέματα Τουρισμού, βουλευτής της Ν.Δ., κ. Θεόδωρος Κασσίμης. Ειδικότερα, ο εν λόγω βουλευτής επισημαίνει […]

Μίζερη και καθυστερημένη χαρακτηρίζει την διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ, ο πρώην υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας αρμόδιος για θέματα Τουρισμού, βουλευτής της Ν.Δ., κ. Θεόδωρος Κασσίμης<...>.

Ειδικότερα, ο εν λόγω βουλευτής επισημαίνει σε δηλώσεις του ότι: "Η Τουρκία αρχίζει την τουριστική προβολή στην Ευρώπη μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων, ο ΕΟΤ… θα κάνει διαγωνισμό στα μέσα Ιανουαρίου για να βρει διαφημιστική εταιρεία η οποία θα αναλάβει την τουριστική προβολή της χώρας". Επιπρόσθετα, ο κ. Κασσίμης καταγγέλλει την Κυβέρνηση ότι τα κονδύλια για την διαφήμιση του Τουρισμού αντί να αυξάνονται μειώνονται, τονίζοντας ότι: "Για το 2001 θα διατεθούν μόνο 6,5 δισ. δρχ. (κι αυτά όχι μόνο για διαφήμιση), ενώ το διαφημιστικό πρόγραμμα της Τουρκίας μόνο για την Αγγλική αγορά ξεπερνά τα 2 δισ. δρχ.".

Στο μεταξύ, ο κ. Κασσίμης αναφερόμενος στην ανησυχία των φορέων για την καθυστέρηση ανάθεσης της τουριστικής εκστρατείας του ΕΟΤ, επισημαίνει τα εξής: Η εκτέλεση της καμπάνιας, στην καλύτερη περίπτωση, θα αρχίσει στα τέλη Φεβρουαρίου με αρχές Μαρτίου όταν οι τουριστικοί πράκτορες θα έχουν ολοκληρώσει τον πρώτο γύρο προβολής των "πακέτων τουριστικών προορισμών".
Η καθυστερημένη ανάθεση δεν επιτρέπει στη διαφημιστική εταιρία να εξασφαλίσει ζώνες υψηλής αποδόσεως στα ηλεκτρονικά μέσα (τηλεοράσεις κ.λ.π.).
Η καμπάνια δεν στηρίζεται σε προηγούμενη μελέτη των αγορών, ούτε αφορά "αγορές στόχους", αλλά αποτελεί συνέχεια της "συνήθειας" των προηγουμένων ετών.
Ο ΕΟΤ πρέπει να αποκτήσει διαφημιστικό σύμβουλο ο οποίος θα αναλαμβάνει την μελέτη των αγορών και σε συνεργασία με τους επιχειρηματικούς φορείς της χώρας θα προχωρά στον σχεδιασμό και την κατάρτιση του διαφημιστικού προγράμματος. Αυτή η δράση δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με την εκτέλεση του διαφημιστικού προγράμματος (καταχωρήσεις, ραδιοτηλεοπτικές μεταδόσεις κ.λ.π.), η οποία θα ανατίθεται με χωριστό διαγωνισμό για 2 χρόνια.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024