Η νέα κοινή καμπάνια του ΕΟΤ και της Mastercard προωθεί τη χώρα μας στις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους για την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού, δημιουργούν τη δεύτερη κατά σειρά κοινή καμπάνια επικοινωνίας.
Η νέα καμπάνια επικοινωνίας, η οποία θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου, έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μεταξύ των ταξιδιωτών, από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας. Για την επιτυχημένη στόχευση της καμπάνιας στις παραπάνω αγορές, χρησιμοποιήθηκαν μία σειρά από εργαλεία της Mastercard, τα οποία, μέσα από την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων, παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πολύτιμων πληροφοριών που αφορούν σε ταξιδιωτικές συνήθεις και ενδιαφέροντα των κοινών-στόχος της καμπάνιας.
Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί και αυτή τη φορά η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα visitgreekdestinations.com, μέσα από την οποία οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών και εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ διαθέτει αποκλειστικά πακέτα προσφορών και προνομίων για κατόχους καρτών Mastercard, για τη μετακίνηση και τη διαμονή τους. Μέσα από την ίδια πλατφόρμα οι επισκέπτες έχουν άμεση πρόσβαση και στην πλατφόρμα της Mastercard, “Priceless Cities” ώστε να μπορούν να επιλέξουν μέσα από μία σειρά ανεκτίμητων εμπειριών αποκλειστικά για τους κατόχους Mastercard, ειδικά σχεδιασμένων για να φέρουν ακόμα πιο κοντά τον επισκέπτη με τη χώρα μας. Παράλληλα, η πλατφόρμα λειτουργεί και ως κόμβος, παρέχοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν εύκολα τη νέα mobile εφαρμογή Visit Greece, που δημιουργήθηκε από τον ΕΟΤ και αποτελεί την επίσημη τουριστική εφαρμογή της χώρας.
Τέλος, για την επιτυχημένη επικοινωνία της καμπάνιας στους επισκέπτες της χώρας μας, τα επικοινωνιακά υλικά της καμπάνιας αναπτύχθηκαν στην αγγλική και στη γερμανική γλώσσα.
Η νέα καμπάνια, όπως και η προηγούμενη, αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για τη προώθηση των εμπειριών και των τουριστικών δραστηριοτήτων, μέσα από επιλεγμένα κανάλια όπως Programmatic Display, Google search, Native ads και κοινωνικά δίκτυα.
Ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού δήλωσε σχετικά: “Ο ΕΟΤ ενώνει τις δυνάμεις του με την Mastercard, ένα από τα σημαντικότερα brands παγκοσμίως. Είναι μία στρατηγική συνεργασία, που ξεκινήσαμε για πρώτη φορά τον περασμένο Ιανουάριο. Μία συνεργασία που ισχυροποιεί την θέση του τουριστικού μας προϊόντος στις διεθνείς αγορές. Η πανδημία του κορονοϊού μας ανάγκασε να διακόψουμε τον περασμένο Μάρτιο την πολύ επιτυχημένη καμπάνια, προϊόν συνεργασίας ΕΟΤ και Mastercard. Τώρα όμως πιάνουμε ξανά το νήμα από την αρχή και επανερχόμαστε ακόμα πιο δυναμικά και πιο στοχευμένα. Η διεθνής καμπάνια προβολής της χώρας μας είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη. Γι’αυτό και δίνουμε μεγάλη σημασία στις συνεργασίες μας με ισχυρούς ‘παίκτες’ της παγκόσμιας αγοράς, όπως ακριβώς αξίζει στη χώρα μας και στο τουριστικό της προϊόν”.
Η κα Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, συμπλήρωσε: “Είμαστε υπερήφανοι για τη συνεχή ανάπτυξη της συνεργασίας μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, καθώς, μέσω αυτής, στηρίζουμε με συνέπεια και συνέχεια έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η επανέναρξη των ταξιδιών, μέσα από τη σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα, μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε καινούργιες δράσεις για την ενίσχυση του κοινού μας στόχου. Η νέα καμπάνια σκοπεύει να αναβαθμίσει το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της χώρας, μέσα από την προσέλκυση νέων κοινών, αλλά και την προσφορά ανεκτίμητων εμπειριών στους επισκέπτες της Ελλάδας, αναδεικνύοντας την ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό”.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.