Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΣημαντικό βήμα για τον τουρισμό της Κρήτης η παρουσίαση του Marketing Plan της Περιφέρειας

Σημαντικό βήμα για τον τουρισμό της Κρήτης η παρουσίαση του Marketing Plan της Περιφέρειας

Σε διήμερη συνάντηση εργασίας που διοργάνωσε η Περιφέρεια Κρήτης έγινε η παρουσίαση του Marketing Plan της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας από τον υπεύθυνο της μελέτης…

Σε διήμερη συνάντηση εργασίας που διοργάνωσε η Περιφέρεια Κρήτης έγινε η παρουσίαση του Marketing Plan της τουριστικής προβολής της<...> Περιφέρειας από τον υπεύθυνο της μελέτης κ. Νίκο Δρακωνάκη, οικονομολόγο, πρόεδρο της Εταιρίας Αναπτυξιακών Μελετών (ΕΤΑΜ).

Η εκπόνηση του επιχειρησιακού σχεδίου προέκυψε από την ανάγκη επαναπροσδιορισμού της πολιτικής προβολής της Περιφέρειας η οποία παρά τη σπουδαιότητα της μέχρι σήμερα αποτέλεσε αντικείμενο περιστασιακής δραστηριότητας των τοπικών φορέων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα οι οποίοι δραστηριοποιούνται ανεξάρτητα, χωρίς συνεργασία και προγραμματισμό και με μεθόδους ξεπερασμένες, με συνέπεια όλες οι ενέργειες προβολής να μην έχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Η μελέτη εκπονήθηκε σε δύο φάσεις: Στην πρώτη φάση έγινε ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και στην δεύτερη φάση σχεδιάστηκαν οι στρατηγικές και οι δράσεις τουριστικής προβολής που θα πρέπει να ακολουθήσουν κατά την τριετία 2003-2006.

Σύμφωνα με τους μελετητές, στόχος της νέας πολιτικής τουριστικής προβολής πρέπει να είναι η προώθηση της Κρήτης ως ενιαίου τουριστικού προορισμού μέσα από την ενίσχυση της σημερινής δυναμικής και τη διαφοροποίηση της εικόνας του τουριστικού προϊόντος της. Προϋπόθεση επιτυχίας της πολιτικής αυτής είναι:

  • Η τμηματοποίηση της τουριστικής αγοράς
  • Η πώληση έτοιμων τουριστικών προϊόντων
  • Η πώληση του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης εκτός περιόδου αιχμής
  • Η διαμόρφωση τουριστικής συνείδησης και
  • Η προώθηση της συνεργασίας του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα

Τονίστηκε επίσης, ότι οι κύριες κατευθύνσεις που θα κινηθεί η Κρήτη είναι:

  • Οι Ολυμπιακοί Αγώνες
  • Τα τοπικά προϊόντα και η κρητική κουζίνα
  • Οι πόροι υψηλής ποιότητας που όμως βρίσκονται σήμερα σε λανθάνουσα κατάσταση όπως το φυσικό περιβάλλον, ο τοπικός πολιτισμός, η ταυτότητα, και η φιλοξενία, και
  • Η ασφάλεια, παράγοντας που στις μέρες μας αποκτά ιδιαίτερη σημασία λόγω των διεθνών εξελίξεων.

Μετά την παρουσίαση του Marketing Plan αποφασίστηκε ομόφωνα η εξουσιοδότηση του κ Αθανάσιου Καρούντζου, γ.γ. της Περιφέρειας Κρήτης να προχωρήσει στα ακόλουθα:

  • Στη δημιουργία Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού στους επόμενους 2 μήνες με ισότιμη συμμετοχή των φορέων για την χάραξη και την υλοποίηση της τουριστικής πολιτικής της Κρήτης
  • Στη δημιουργία Φορέα Τουρισμού Marketing Κρήτης
  • Στη δημιουργία Παρατηρητηρίου Τουρισμού που σε συνεργασία με τις αντίστοιχες οργανώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα συνδιαμορφώσουν ενιαίους κανόνες προώθησης της τουριστικής πολιτικής της Κρήτης
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024