Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του διαγωνισμού για την επιλογή του νέου λογοτύπου της Olympic Air, όπως ανακοινώθηκε χθες από τη Marfin Investment Group (MIG). Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η…
Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του διαγωνισμού για την επιλογή του νέου λογοτύπου της Olympic Air, όπως ανακοινώθηκε χθες από<...> τη Marfin Investment Group (MIG). Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η συμμετοχή των ενδιαφερομένων ξεπέρασε όλες τις προβλέψεις, καθώς η εταιρεία δέχθηκε 854 προτάσεις. Έλληνες γραφίστες από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετείχαν με ενθουσιασμό στην προσπάθεια, συμβάλλοντας μαζικά στην προσπάθεια επανασχεδιασμού της νέας Ολυμπιακής.
Οι διοικήσεις της Marfin Investment Group (MIG) και της Olympic Air, ευχαριστούν όλους τους συμμετέχοντες για το υψηλό επίπεδο των προτάσεων και συγχαίρουν τους δημιουργούς των τριών προτάσεων που έχουν επιλεγεί και θα τεθούν στην κρίση του κοινού μέσα από την ιστοσελίδα www.oalogo.gr. Η πρόταση που θα συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη προτίμηση θα είναι το νέο λογότυπο της Olympic Air.
Οι τρεις προτάσεις που προκρίθηκαν και θα “ψηφιστούν” από το κοινό στην ηλεκτρονική ψηφοφορία, έχουν σχεδιαστεί από τους:
1. Σπύρος Γάγγας
2. Γιάννης Παπαθανασίου – Πάνος Τριανταφυλλόπουλος
3. Γιάννης Λιβέρης
Όσοι ψηφίσουν το λογότυπο που τους αρέσει περισσότερο ως και την Κυριακή 5 Ιουλίου συμμετέχουν σε κλήρωση που θα αναδείξει 50 τυχερούς που κερδίζουν διπλά εισιτήρια μετ`επιστροφής για προορισμούς της Olympic Air, από 1η Οκτωβρίου 2009. Στο site www.oalogo.gr διεξάγεται η ψηφοφορία για την επιλογή της στολής, αλλά “τρέχει” επίσης και το παιχνίδι “air memo”! Ένα on line παιχνίδι παρατηρητικότητας και μνήμης, για μικρούς και μεγάλους.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.