Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςCAA: Απαράδεκτη η Wizz Air στην εξυπηρέτηση πελατών
Αεροπορικές Εταιρείες

CAA: Απαράδεκτη η Wizz Air στην εξυπηρέτηση πελατών

wizz air plane

Η CAA επιβάλλει μέτρα κατά της Wizz Air για τα πολλά παράπονα, και την παραμέληση των δικαιωμάτων των επιβατών, που οδηγεί σε αλλαγές πολιτικής της.

Η αρχή πολιτικής αεροπορίας, CAA, του Ηνωμένου Βασιλείου έχει λάβει μέτρα επιβολής κατά της Wizz Air (Wizz Air Holdings Plc) μετά από σημαντικές ανησυχίες σχετικά με μεγάλο όγκο καταγγελιών για την μη πληρωμή των οφειλομένων αποζημιώσεων από την αεροπορική εταιρεία προς στους επιβάτες της. Η ρυθμιστική αρχή βρίσκεται σε επαφή με τη Wizz Air για αρκετούς μήνες μετά από καταγγελίες επιβατών ότι τα δικαιώματά τους δεν είχαν εκπληρωθεί όταν ακυρώθηκαν ή καθυστερούσαν οι πτήσεις τους.

Η Wizz Air παραδέχτηκε ότι απέτυχε να εξυπηρετήσει πολλούς πελάτες της το περασμένο καλοκαίρι και συμφώνησε να ξεκαθαρίσει την θέση της αφού παρενέβη η CAA και απείλησε να προσφύγει στο δικαστήριο. Η CAA τον περασμένο Δεκέμβριο δήλωσε ότι η Wizz ήταν «ξεκάθαρα» ο χειρότερος παραβάτης για την κλιμάκωση των καταγγελιών σε εναλλακτικά συστήματα επίλυσης διαφορών ή στην ομάδα παραπόνων της ίδιας της CAA, και χαρακτήρισε την απόδοση του αερομεταφορέα «απαράδεκτη».

Η αρχή πολιτικής αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου έδωσε εντολή στη Wizz Air να κάνει αλλαγές στις πολιτικές και τις διαδικασίες της για να διασφαλίσει τη συνεπή συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις αλλαγής δρομολογίου και φροντίδας. Έπειτα από αυτό η Wizz Air συνεργάσθηκε με τη ρυθμιστική αρχή και έχει δεσμευτεί να εισάγει αλλαγές στις πολιτικές, τις διαδικασίες και τις επικοινωνίες επιβατών της, υπογράφοντας δεσμεύσεις για την επίλυση αυτών των προβλημάτων με τη ρυθμιστική αρχή.

Η αρχή πολιτικής αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου θα παρακολουθεί την αεροπορική εταιρεία για συμμόρφωση με τις αναθεωρημένες πολιτικές και διαδικασίες της κατά τους προσεχείς μήνες. Στο πλαίσιο της δράσης επιβολής, η Wizz Air θα πρέπει επίσης να παρέχει πληροφορίες στην αρχή πολιτικής αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου σχετικά με την επανεξέταση των αξιώσεων των πελατών της.

«Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την κατάσταση για να ελέγξουμε ότι οι επιβάτες λαμβάνουν ό,τι τους οφείλουν και ότι οι πολιτικές της Wizz Air έχουν βελτιωθεί, ώστε οι καταναλωτές να έχουν καλύτερη εμπειρία εάν τα πράγματα πάνε στραβά», δήλωσε ο Paul Smith, κοινός προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της CAA.

Είνα πραγματικότητα το γεγονός ότι οι αεροπορικές εταιρίες στην μεταπανδημική περίοδο έχουν παρουσιάσει μεγάλο αριθμό καθυστερήσεων, αλλά και κακής εξυπηρέτησης των πελατών. Χαρακτηριστικό είναι το χάος που επικρατεί σε πολλά Ευρωπαϊκά αεροδρόμια, αλλά και η αδύνατη πολλές φορές επικοινωνία με τα help desk των αεροπορικών εταιριών που δεν απαντούν σχεδόν ποτέ. Ελπίζουμε για το καλό του τουριστικού κλάδου αυτό να ρυθμιστεί και οι επιβάτες να απολαμβάνουν τα δικαιώματα που έχουν.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024