Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ easyJet δίνει παραγγελία κινητήρων για τα αεροσκάφη A320 στην CFM
Αεροπορικές εταιρείες

Η easyJet δίνει παραγγελία κινητήρων για τα αεροσκάφη A320 στην CFM

Tα A320neos με τους κινητήρες της CFM LEAP-1A αναμένεται να παρουσιάσουν σημαντική βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμων κατά 13-15% και μύωση των επιπέδων θορύβου έως 15% dB κατά τα standards του ICAO Chapter 4.

Η easyJet ανακοίνωσε ότι, μετά από μία άκρως ανταγωνιστική διαδικασία, επέλεξε την CFM International SA ως προμηθευτή κινητήρων και έδωσε παραγγελία για 270 κινητήρες, για τα 35 Airbus σημερινής γενιάς A320 αεροσκάφη και  για 100 Airbus νέας γενιάς A320neo, όπως και για μελλοντική άσκηση αγοράς 100 αεροσκαφών νέας γενιάς.

Tα A320neos με τους κινητήρες της CFM LEAP-1A αναμένεται να παρουσιάσουν σημαντική βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμων κατά 13-15% και μύωση των επιπέδων θορύβου έως 15% dB κατά τα standards του ICAO Chapter 4. Η σημερινή γενιά των A320 αεροσκαφών θα “φορά” κινητήρες CFM56-5B.

Η παράδοση των A320 σημερινής γενιάς είναι προγραμματισμένη μεταξύ του 2015 και 2017 ενώ η παράδοση των αεροσκαφών  του τύπου A320neo προγραμματίζεται μεταξύ του 2017 και 2022. Το πλαίσιο συμφωνιών που σχετίζεται με τα αεροσκάφη αυτά και την προμήθεια των κινητήρων τους εγκρίθηκε από τους μετόχους της easyJet’s στις 11 Ιουλίου 2013.
 
Μετά από εκτεταμένες διαπραγματεύσεις με την CFM, η easyJet πέτυχε σημαντικές βελτιώσεις στις τιμές του συνολικού πλαισίου συμφωνίας. Οι όροι του πλαισίου συμφωνίας υπόκεινται σε περιορισμούς εμπιστευτικότητας και δε διαφέρουν από τους διακανονισμούς που περιγράφονταν  στο Circular που εκδόθηκε για τους μετόχους στις 18 Ιουνίου 2013.

Το 180 θέσεων A320neo αναμένεται να προσφέρει μια εξοικονόμηση ανά θέση που θα φθάσει μεταξύ 11% και 12%, σε σύγκριση με ένα 156 θέσεων σημερινό αεροσκάφος A319. Η μεγάλη πλειοψηφία των νέων αεροσκαφών θα αντικαταστήσει παλαιότερα αεροσκάφη που θα εγκαταλείπουν το στόλο και θα επιστρέφουν στους εκμισθωτές. Η παραγγελία για το στόλο προσφέρει στην easyJet υφηλό επίπεδο ευελιξίας.

Η easyJet συνεργάζεται με τη CFM από το 1995 και όλος ο στόλος της διαθέτει κινητήρες CFM56, με λειτουργία 225 του τύπου CFM56-5B- στην “οικογένεια” αεροσκαφών Α320.  

Οι κινητήρες θα κατασκευασθούν στις εγκαταστάσεις της CFM’s στο Παρίσι. Περίπου 450 προμηθευτές θα εμπλακούν στο πρόγραμμα των κινητήρων LEAP και στο σύνολο η CFM υπολογίζει ότι το πρόγραμμα θα υποστηρίξει περίπου 10.000  θέσεις εργασίας στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Η Carolyn McCall, CEO της easyJet, δήλωσε: “Και οι δύο κατασκευαστές κινητήρων ήθελαν να συνεργασθούν μαζί μας και διαγωνίσθηκαν σκληρά σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας επιλογής. Τελικά η CFM μας προσέφερε συνολικά την καλύτερη συμφωνία.

Είμαστε ευτυχείς που υπογράψαμε τη συμφωνία με την  CFM – μια εταιρία με την οποία έχουμε μακρά ιστορία και μια εξαιρετική σχέση συνεργασίας και αναμένω  την ένταξη των νέων κινητήρων LEAP-1A  στο στόλο μας.

Οι κινητήρες θα βοηθήσουν την easyJet να διατηρήσει τη βάση του χαμηλού κόστους και η νέα γενιά A320neo αναμένουμε ότι θα προσφέρει εξοικονόμηση κόστους ανά θέση μεταξύ 11% και 12% σε σύγκριση με τη σημερινή γενιά των A319. Θα προσφέρουν ακόμη σημαντικά περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα μέσω της βελτίωσης στην κατανάλωση καυσίμων και την μείωση του θορύβου”.

Ο Jean-Paul Ebanga, πρόεδρος και CEO της CFM, δήλωσε: “Είναι σπουδαίο που καλωσορίζουμε την easyJet στον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό πελατών των κινητήρων LEAP. Έχουμε χτίσει μια σπουδαία σχέση με την αεροπορική εταιρία στο πέρασμα των χρόνων και φυσικά μας τιμά η εμπιστοσύνη στα προιόντα της CFM”.

Ο Gael Meheust, αντιπρόεδρος Πωλήσεων της CFM, προσέθεσε: “Όλα τα πλεονεκτήματα με τα οποία δημιουργούμε τους κινητήρες LEAP έχουν σχεδιασθεί για να επιδρούν θετικά στο τελικό αποτέλεσμα της easyJet’. Ο κινητήρας αυτός θα προσδώσει υψηλά επίπεδα αποτελεσματικότητας και περιβαλλοντικής υπευθυνότητας ενώ παράλληλα θα συντηρήσει την κληρονομιά μιας από τις πιο αξιόπιστες σειρές προιόντων στην αεροπλοία, την οικογένεια CFM56”.

Η βάση του κινητήρα LEAP έχει τις ρίζες της κυρίως σε προηγμένη αεροδυναμική, στην ανάπτυξη προγραμμάτων υλικών περιβαλλοντικής και υψηλής τεχνολογίας. Θα παρέχει διψήφιο αριθμό βελτιώσεων στην κατανάλωση καυσίμων και στις εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τις καλύτερες επιδόσεις των κινητήρων CFM σήμερα, σε συνδυασμό με δραματικές μειώσεις στις εκπομπές αερίων και στο θόρυβο κινητήρων. Όλη αυτή η τεχνολογία έρχεται μαζί με την φημισμένη αξιοπιστία  και τα χαμηλά κόστη συντήρησης της CFM.

Ο πρώτος ολοκληρωμένος κινητήραςl LEAP-1A  ξεκίνησε δοκιμές εδάφους τον Σεπτέμβριο του 2013, δύο ημέρες  μπροστά από το πρόγραμμα, κάνοντας έναρξη στο πιο εκτεταμένο πρόγραμμα πιστοποίησης στο έδαφος και σε πτήση στην ιστορία της CFM.  

Το συνολικό πρόγραμμα που θα κατευθυνθεί στην ανάπτυξη και των τριών εκδοχών των κινητήρων LEAP, περιλαμβάνει 28 δοκιμές εδάφους και CFM πτητικές δοκιμές, σε συνδυασμό με  ένα σύνολο 32 πτητικών δοκιμών για την Airbus, την  Boeing, και την COMAC.  

Στα επόμενα τρία χρόνια οι κινητήρες αυτοί θα “γράψουν” συνολικά  40,000 στροφές κινητήρων εως την τελική τους ένταξη σε υπηρεσία. Εως τότε, η CFM θα έχει προσομοιώσει 15 χρόνια αεροπορικής υπηρεσίας σε  60 διαφορετικούς κινητήρες που θα έχει κατασκευάσει.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024