Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΒελτιωμένη υπηρεσία εγγραφής πελατών από την Ryanair
Αεροπορικές εταιρίες

Βελτιωμένη υπηρεσία εγγραφής πελατών από την Ryanair

H υπηρεσία 'My Ryanair' βοηθά τους πελάτες της εταιρείας να κάνουν πιο γρήγορα τις κρατήσεις τους αποκτώντας παράλληλα πρόσβαση σε νέα προνόμια και υπηρεσίες.

Η Ryanair, η δημοφιλής ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους ανακοίνωσε ότι αναρτήθηκε η “My Ryanair”, η υπηρεσία εγγραφής του πελάτη, στην ιστοσελίδα της, Ryanair.com. Όλοι οι πελάτες της Ryanair μπορούν τώρα να δημιουργήσουν το δικό τους προσωπικό προφίλ και να αποθηκεύουν με ασφάλεια τα προσωπικά τους στοιχεία σε απευθείας σύνδεση. Η My Ryanair θα τους βοηθήσει να κάνουν πιο γρήγορα τις κρατήσεις και το check-in online μέσω της ιστοσελίδας Ryanair.com.

Πρόκειται για την τελευταία βελτίωση στην εξυπηρέτηση των πελατών της Ryanair και ακολουθούν: 

• η νέα ιστοσελίδα Ryanair.com (5 κλικ –από 17- για την ολοκλήρωση της κράτησης)

• 24ωρη περίοδος χάριτος (για ήσσονος σημασίας σφάλματα κρατήσεων)

• “ήσυχες πτήσεις” (για πτήσεις πριν τις 08.00 και μετά 21:00)

• δωρεάν μεταφορά 2ης μικρής τσάντας

• μειωμένα τέλη για check-in τσάντας στο αεροδρόμιο (από τις 3 Ιανουαρίου)

• αρίθμηση στις θέσεις που θα αναγράφεται στα εισιτήρια σε όλες τις πτήσεις από 1η Φεβρουαρίου 2014. 

Οι πελάτες που καταχωρούν τα στοιχεία τους στη “My Ryanair” θα είναι σε θέση να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέα προνόμια και υπηρεσίες για όλη την οικογένεια, όταν αυτές ξεκινήσουν την άνοιξη του 2014, καθώς και στη νέα εφαρμογή της Ryanair για κινητά και ιστοσελίδες που έχουν σχεδιαστεί για κάθε χώρα. Η Ryanair συνεχίζει να βελτιώνει τις υπηρεσίες της για τα 81 εκατομμύρια πελατών της. 

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “Η Ryanair είναι στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσει την ‘My Ryanair’, την υπηρεσία εγγραφής των πελατών στο δικτυακό τόπο Ryanair.com, επιτρέποντας στους πελάτες μας την ασφαλή online αποθήκευση των προσωπικών τους στοιχείων, η οποία θα εξασφαλίσει ταχύτερες κρατήσεις και check-in, καθώς και τη μελλοντική πρόσβαση στα προνόμιά μας και τα προϊόντα για όλη την οικογένεια που τωρα σχεδιάζονται. Πάνω από 10.000 πελάτες έχουν ήδη ωφεληθεί από την υπηρεσία από τότε που ξεκίνησε. Ευχόμαστε σε όλους τους πελάτες μας Ευτυχισμένα Χριστούγεννα και ανυπομονώ να προχωρήσουμε και σε περαιτέρω βελτιώσεις το νέο έτος”.

 

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024