Πραγματοποιήθηκε στις 22 Μαρτίου 2019 η ετήσια εκπαίδευση του προσωπικού των ξενοδοχείων Aquila Rithymna Beach & Aquila Porto Rethymno, αναφορικά με θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και περιβαλλοντικής διαχείρισης. Η εκπαίδευση […]
Πραγματοποιήθηκε στις 22 Μαρτίου 2019 η ετήσια εκπαίδευση του προσωπικού των ξενοδοχείων Aquila Rithymna Beach & Aquila Porto Rethymno, αναφορικά με θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και περιβαλλοντικής διαχείρισης. Η εκπαίδευση έγινε σε συνεργασία με το “Χαμόγελ του Παιδιού” και την αρμόδια ψυχολόγο του οργανισμού κα Ειρήνη Μαρκουλάκη, τον υπεύθυνο προσωπικού της εταιρείας κ. Χαλκιαδάκη και την ομάδα περιβαλλοντικής διαχείρισης του Ομίλου Aquila Hotels and Resorts. Κατά την εκπαίδευση παρουσιάστηκαν οι πρακτικές του Ομίλου αναφορικά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη και τα πρότυπα εργασίας της εταιρίας, εξειδικευμένα θέματα περιβαλλοντικής διαχείρισης στη λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων, όπως και θέματα προστασίας παιδιών. Το πρόγραμμα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και περιβαλλοντικής διαχείρισης εφαρμόζεται ευρέως στις ξενοδοχειακές μονάδες της Aquila Hotels & Resorts, τα οποία στο σύνολο τους είναι πιστοποιημένα με το πρότυπο αειφορικής διαχείρισης TRAVELIFE, με το Green Key, τη Γαλάζια Σημαία και το ISO 22000, ενώ δεκάδες βραβεύσεις λαμβάνονται κάθε χρόνο από τουριστικούς οργανισμούς και φορείς.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.