Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsH Ryanair λανσάρει την αναβαθμισμένη υπηρεσία “Rate my Flight” σε όλη την Ευρώπη

H Ryanair λανσάρει την αναβαθμισμένη υπηρεσία “Rate my Flight” σε όλη την Ευρώπη

Η Ryanair ανακοίνωσε την αναβαθμισμένη υπηρεσία ‘Rate My Flight’, η οποία δίνει στους πελάτες την δυνατότητα να αξιολογήσουνε την πτήση τους με τη Ryanair από τη στιγμή που προσγειώνονται μέσω […]

Η Ryanair ανακοίνωσε την αναβαθμισμένη υπηρεσία ‘Rate My Flight’, η οποία δίνει στους πελάτες την δυνατότητα να αξιολογήσουνε την πτήση τους με τη Ryanair από τη στιγμή που προσγειώνονται μέσω του Ryanair app. To ‘Rate My Flight’ της Ryanair, δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την συνολική εμπειρία του ταξιδιού τους, συμπεριλαμβάνοντάς την επιβίβαση, την ευγένεια του πληρώματος, την εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της πτήσης, καθώς και την ποικιλία γευμάτων και ροφημάτων. Πιο συγκεκριμένα, οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν την πτήση τους ξεκινώντας από 1 αστέρι για πολύ κακή έως 5 αστέρια για πολύ καλή. Πάνω από 8.000 πελάτες από τη Βρετανία και την Ιρλανδία χρησιμοποίησαν το ‘Rate My Flight’ κατά τους μήνες του Ιουνίου και Ιουλίου, με το 89% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ευχαριστημένοι με την εμπειρία του ταξιδιού τους. Η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη στο Ryanair app, μέσω iTunes και Google Play. Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “Το Rate My Flight αποτελεί την τελευταία ψηφιακή καινοτομία του προγράμματος“Always Getting Better”, το οποίο δίνει στους πελάτες την δυνατότητα να προσφέρουν άμεση αξιολόγηση της πτήσης τους μέσω του Ryanair app. Καλωσορίζουμε κάθε είδους κριτικές από τους πελάτες μας ώστε να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία με την Ryanair. Οι πελάτες που επιθυμούν να αξιολογήσουν την πτήση τους, θα πρέπει να ‘κατεβάσουν’ το app της Ryanair, να επιτρέψουν την λήψη ειδοποιήσεων και το ερωτηματολόγιο θα τους σταλεί με την προσγείωση”.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024